Konkurs!

Witajcie Moi Drodzy!

Dzisiaj przybywam na krótko, ale mam nadzieję, że z dobrymi wieściami. W ostatnich tygodniach okazaliście nam wiele sympatii, za którą chcielibyśmy Wam podziękować. Piszę w liczbie mnogiej, bo to w zasadzie był pomysł męża, a na dodatek On sam musi wykonać dla Was jeszcze jedną sztukę ;) Cieszymy się ogromnie, że tak bardzo podobają się Wam nasze działania, zachwycaliście się kinkietami, lampą drucianą oraz domkiem drewnianym. Bardzo miło było nam czytać te wszystkie wspaniałe słowa, dlatego postanowiliśmy, że w ramach serdecznego podziękowania chcemy przekazać jeden kinkiet jako nagrodę w konkursie!


Dla przypomnienia poniżej jeszcze kilka zdjęć naszych kinkietów:


Zasady konkursu:

NAGRODA - kinkiet w stylu skandynawskim/industrialnym, jak na zdjęciu pierwszym i banerze konkursowym, wykonany z elementów widocznych na zdjęciu i opisanych tutaj, bez żarówki.

1. Pozostaw komentarz pod tym postem. W komentarzu napisz czego brakuje Ci na moim blogu, jakie informacje lub zdjęcia chciałbyś/chciałabyś zobaczyć, a może masz dla mnie jakieś inne cenne uwagi? Chętnie je wszystkie poznam!

2. Udostępnij wpis o konkursie na FB lub wklej baner konkursowy (do pobrania poniżej pod zasadami konkursu) wraz z linkiem do konkursu na swoim blogu (pomiń ten punkt jeśli nie posiadasz bloga lub Facebooka).

3. Polub stronę bloga na FB oraz pozostań jego obserwatorem (pomiń ten punkt jeśli nie posiadasz bloga lub Facebooka).

4. Osoby, które nie prowadzą bloga (Anonimy) również mogą brać udział w zabawie. Proszę o podanie imienia i nazwiska oraz adresu email.

5. Zabawa trwa do 15.08.2015 do północy.

6. Zwycięzca zostanie ogłoszony najpóźniej w dniu 19.08.2015.
 



Mam nadzieję, że mimo zadania do wykonania konkurs przypadnie Wam do gustu ;)
A ja pozdrawiam Was gorąco znad Bałtyku! 
Gorąco choć pogoda raczej jesienna niż letnia ale ponoć ma się niebawem poprawić ;)
Pamiętajcie, że jeśli nie ma mnie tutaj to możecie śledzić profil bloga na Facebook'u lub Instagramie.
Iza

35 komentarzy:

  1. Anonimowy8/01/2015

    Witam! Od pewnego czasu po cichutku obserwuje i podgladam i jestem pod wrżeniem.Poprosze tylko o wiecej zdjeć kuchni,jadalni i salonu,bo ich mi wciaż mało. Pozdrawiam gorąco JustynaBB. Justyna.aniolek@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Justyno. Bardzo dziękuję za informacje. Postaram się niebawem coś pokazać bo mam już nawet trochę nowych zdjęć z tych pomieszczeń :)

      Usuń
  2. Anonimowy8/01/2015

    Witaj :-)
    Mnie brakuje tego z czym sama mam problem. Dobór tekstyliów. Czyli dekoracja okien, narzuty itp. Chętnie też zobaczyłabym i być może skradł 😉pomysły na małą bloków łazienkę.
    Pozdrawiam Cię serdecznie i proszę nie przestawaj robić tego co robisz, bo blog jest kopalnia pomysłów :-)
    Joanna Popielecka
    Mysiathebest@gmail.com
    PS. Kinkiet jest mega! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Asiu! Dziękuję ogromnie za przemiłe słowa i za opinie. Z pewnością wezmę je pod uwagę przy planowaniu nowych postów.

      Usuń
  3. Ja często odwiedzam Twojego bloga i bardzo chętnie tu zaglądam w poszukiwaniu inspiracji. Czego więcej? Więcej tak inspirujących postów jak choćby ten z kinkietami. Sama chyba zapożycze ten patent do siebie ;-)... Pozdrawiam Wioletta wioletta.makles@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Wiolu! Sama też chciałabym mieć więcej takich fajnych pomysłów ;)

      Usuń
  4. Bawię się z Wami.
    Cóż chcieć więcej na blogu ?
    Ja tu znajduję wszystko ... inspiracje, dekoracje, pomysły, piękne fotki do podziwiania.
    Baner zabieram, a pozdrowienia zostawiam :)
    Basia - http://kreatywnawwolnymczasie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Niczego mi w tym blogu nie brakuje. Lubię tu zaglądać i pokusiłam się nawet o założenie własnego bloga. Biorę udział w konkursie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie ale uważaj bo blogowanie wciąga ;)

      Usuń
  6. A ja trochę z innej beczki (bo niestety w obecnym czasie nie mam możliwości o to walczyć w konkursie)..czy mogę zainspirować się kształtem kinkietów w przyszłości? Chodzi o kształt bo z innych materiałów chcę go zrobić (choć drewna też pewnie użyję)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Mariola! Oczywiście, że możesz się inspirować ;) Chociaż przyznam, że nie bardzo rozumiem czemu nie możesz brać udziału w konkursie ;)

      Usuń
  7. A ja może nietypowo, ale szukam inspiracji...łazienkowych! I okiennych - parapetowych. :) Fajnie byłby zobaczyć, jak z tymi częściami domu sobie poradziliście. :)

    Pozdrawiam, Kaś.
    Ps. baner na blogu w zakładce z konkursami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Iza jak dla mnie jest TU wszystko czego potrzebuję
    serce/pomysł/inspiracje
    dzięki WIELKI
    ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy8/03/2015

    Witam,
    zaglądam na bloga już od dawna, trafiłam tu szukając inspiracji na cegłę we wnętrzach.. i tak za wujkiem gogle trafiłam tutaj :)
    czego mi brakuje.. hmm może zakładki DIY, z pomysłami, materiałami i narzędziami niezbędnymi.. bo często wystarczy szablon, mazak i metalowa osłonka, ale skąd taką osłonkę wziąć, a jaki mazak? a szablon trzymać czy przykleić a może naszkicować wzór? upraszczam, ale chętnie dłubię sobie coś w domu sama, bo taniej i satysfakcja większa, tylko brak mi wyobraźni, niestety.. jestem z tych wiecznie szukających natchnienia :D
    pozdrawiam!
    Ilona Seredyńska
    ilka_ka@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja dołączam do kolejki :)
    Ściskam Cię i zabieram baner do zakładki Wasze Konkursy.
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  11. Twojego bloga uwielbiam wpadam co jakiś czas i hurtowo oglądam i czytam zaległości. Lubię tu oczy nacieszyć... Osobiście lubię zakładki na blogu na których można pooglądać posegregowane pomieszczenia...
    niecierpliwie czekam na losowanie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy8/04/2015

    Jestem zachwycona Twoimi pomyslami i stylem Twojego domu! Brakuje mi kadrów z ogrodu bo zdaje się , macie spory jego kawałek :) lecmonia@com.pl pozdrawiam serdecznie i życzę jeszcze wiecej tak pięknych pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  13. Aż się zalogowałam żeby w końcu to napisać... uwielbiam Twojego bloga! Za co? w szczególności za to, że przy urządzaniu swojego mieszkania był głównym punktem inspiracji :) Przede wszystkim uwielbiam wracać do zdjęć Twojego salonu i kuchni :) Chętnie częściej zaglądnęłabym do sypiali oraz do... łazienki, choć wiem, że to najbardziej intymne pomieszczenia w domu... to niestety to w tych dwóch kwadracikach czegoś u mnie brakuje mimo iż, kto był i widział tak nie uważa :) Z utęsknieniem czekam na nowe wpisy i życzę Ci niekończących się pomysłów na coraz to nowe przedsięwzięcia :)) Pozdrawiam, Magda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Iza...ciężkie zadanie jak dla mnie:-D...co mi się nie podoba?...hmmmm....myślę.....myślę.....myślę......myślę...myślę.....niestety....ale nic wymyśleć nie mogę;-)...Iza ten kinkiet i lampę z kosza "kupiłam " w całości już w poprzednich postach...nawet zakupiłam już taki kosz;-)...a materiały na kinkiecik miały być kupione podczas następnego wypadu do I.:-D...a weszłam dziś po to aby spisać dokładne wymiary placu zabaw:-D.....więc sama widzisz...w moim przypadku całkiem serio i poważnie i w zgodzie z sobą samą żadnych uwag na dzień dzisiejszy nie mam:-D...kofffam wszystko :-D
    Beata Krawczyk
    beatka78@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  15. Biorę udział, bo uwielbiam tego bloga! tyle inspiracji, tyle pracy włożono w niego, i wszystko dla nas, czytelniczek :) od całego serca dziękuje za poświecenie! Tak naprawdę niczego tu nie brakuje, wszystko idzie swoja koleją, ale skoro musze napisać co bym chciała dodać/poprawić, to powiem ze bardzo inspirują mnie projekty DIY- po prostu mega mózg :)))))) Życzę jak najwięcej pomysłów - cieszymy się z tego ;) Pozdrawiam!
    n.zakharko@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. U Ciebie jest cudownie, przyłączam się do zabawy Adriana z http://thirdfloorno7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy8/06/2015

    Droga Izabelo, miesiąc temu wprowadziłam się do nowego, wymarzonego domu. Nie mam jeszcze lamp, kinkietów, mebli i dodatków i to właśnie u Ciebie szukam inspiracji. Czego mi brakuj w twoim blogu? Zdjęć ogrodu, bo szukam projektu na swój. Zachwycam się i pożyczam pomysły. Powodzenia. Agnieszka agzumi@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia bo są cudne :)
    Nie wiem czego u Ciebie brakuje. Są u Ciebie wskazówki gdzie można zgarnąć jakies fajne tanie dodatki, nawet z drugiej ręki do renowacji?
    lubię jako kanwuje
    obserwuję jako kanwuje czytam testuję
    baner http://kanwuje.blogspot.com/
    udostępnienie https://www.facebook.com/kanwuje/posts/499761543510345
    ewcius1991@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy8/08/2015

    Ja poproszę troche przepisow kulinarne i przy okazji kadrów kuchennych od czasu do czasu? Mam przeczucie,ze masz kilka w zanadrzu :D
    Kinkiet super,nie mam żadnej lampki w sypialni..bardzo by mi pasował!
    Paulina.jamborowicz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy8/08/2015

    Witam.
    Z wielką przyjemnością wezmę udział w zabawie.Jedyne czego mi brakuje to zdecydowanie widoków Twego ogrodu,bo poza tym jesteś obdarzona wyjątkową wyobraźnią i nie musisz szukać żadnych podpowiedzi.Zaskakuj nas dalej swoimi świetnymi pomysłami:)
    Pozdrawiam BasiaJ
    basia.lusi.71@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj!
    A co jeżeli niczego mi u Ciebie nie brakuje i mam wrażenie, że wszystko jest tak jak ma być.. ?;)))
    Staję w kolejce i z niecierpliwością czekam na wyniki... ;)
    POZDRAWIAM!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mój pierwszy konkurs:)Iza brakuje mi uaktualnienia Wyprzedaży Garażowej;) pewnie bym coś upolowała:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy8/10/2015

    Kochana, uwielbiam wszystko co jest handmade i Tobie wychodzi to świetnie. Jeśli chodzi o blog widzę, że bardzo się rozwinęłaś od początku jego istnienia oby tak dalej. Jedyna rzecz, którą mogłabyś zmienić to: dodać wyszukiwarkę, czasem chciałabym odnaleźć jakiś starszy post, który mnie interesował i zanim go odnajdę to trochę trwa.
    Judyta Szymula

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy8/10/2015

    I ja chętnie wezmę udział w konkursie , chociaż z moim szczęściem .......
    A twojego bloga bardzo lubię i nie brakuje mi tu niczego , zawsze coś tam dla siebie znajdę :)
    pozdrawiam
    Agnieszka agnieszka.folta@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Generalnie na twojego bloga zaglądam ze względu na pomysły wnętrzarskie, a tematy diy są moimi ulubionymi:) Pozdrawiam serdecznie i zapisuje się do zabawy:) Lubie jako DIY po Polsku czyli coś z niczego

    OdpowiedzUsuń
  26. Czytam regularnie i jestem zachwycona Twoim domem, jeśli pozwolisz chętnie przemyce kilka pomysłów do siebie, w przyszłym roku planuję urządzanie naszego nowego domu. A kinkietem jestem zachwycona i ustawiam sie w kolejce. Pozdrawiam ciepło, Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  27. Czytam zawsze regularnie , na FB już dawno polubiłam , a domek masz przepiękny .. Czego mi brakuję ? Lubię oglądać Twoją kuchnię , salon , bo zawsze coś podpatrzę dla siebie i przemycę :-) Dlatego bardzo chętnie wezmę udział w konkursie :-) Pozdrawiam upalnie :-) Dorota :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ha..jeszcze ja...Lampeczka już ma miejsce :) jest świetna! Blog lubię, zaglądam, odwiedzam.. Myślę, że jest na nim to, co trzeba. Może więcej zdjęć Ciebie w akcji diy? :))pozdrawiam Izka!

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziś 15.08 - w ostatniej chwili. Myślałam,że tylko ja szukam czegoś o aranżacji okien, a tu proszę! Dopiero zaczynam czytać Twojego bloga, ale na pewno zostanę tu na dłużej, tym bardziej, że wnętrza i dodatki inspirujące :)
    Z przyjemnością przygarnę taki piękny kinkiet, bo już wiem, gdzie go zamontuję, mimo że pomieszczenie na pracownię jest jeszcze w sferze marzeń....
    Pozdrawiam cieplutko,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ :)

Copyright © lifespace(r) , Blogger