Santa Blogger - 13 pomysłów na drobne prezenty

piątek, stycznia 16, 2015





Chyba jestem ostatnia ze swoją relacją, ale to w sumie dobrze, bo mogłam już większość wcześniej przeczytać hehe (żartuję). No nie dało się słuchajcie, słowa się nie składały jakoś (wtedy lepiej nie pisać) i jeszcze faza zasypiania przed komputerem co wieczór.

Jak pamiętacie zabawa polegała na tym, że każda blogerka w danej grupie (ja byłam w zespole nr 1, gdzie było nas w sumie 14) miała za zadanie przygotować, wykonać lub po prostu zdobyć dla każdej innej blogerki drobny prezent, najlepiej taki, który podkreślałby to, kim jesteśmy, co robimy, w czym jesteśmy najlepsze. Wszystko po to, abyście mogli nas lepiej poznać, a przy okazji my również miałyśmy okazję poznać się bliżej no i sprawić sobie po prostu przyjemność.

To było doskonałe ćwiczenie do pobudzenia naszej kreatywności. Jestem pod ogromnym wrażeniem, bo każdy pomysł jest wyjątkowy właśnie dlatego, że każda z nas jest inna. Kiedy otrzymujemy jakieś zadanie/projekt, zaczynamy myśleć w jaki sposób je wykonamy i muszę przyznać, że na wiele z tych pomysłów bym sama nie wpadła. To jest dowód na to, że każda z nas jest dobra w innej dziedzinie a pomyślcie jak razem świetnie się uzupełniamy. Gdyby nam przyszło wykonać zadanie grupowe to dopiero byłby rezultat!

Dzięki temu otrzymujecie od nas w sumie 21 (bo zespoły były dwa, reszta inspiracji u Karoliny z House loves) pomysłów na drobne prezenty, które ciągle przecież wręczamy sobie na przeróżne okazje. Ile osób tyle pomysłów na prezent ale i opakowanie, różne materiały, techniki wykonania, kolory, ich połączenie ...



Poniżej zaprezentuję Wam wszystkie prezenty w naszym zespole.






A na koniec wszystkie prezenty razem i od razu wyjaśnienie opisu na zdjęciu ;) Otóż prezentów było tak dużo, że najzwyczajniej pogubiłam się robiąc im zdjęcia i okazało się, że brakuje mi prezentu Agi z Lifestyle inspiracje na zdjęciu indywidualnym ;) Zawieszka jest naprawdę przeurocza i z pewnością wykorzystam ją za rok, może wtedy będę już w moim biurze miała metalową kratę, którą chciałabym postawić nad biurkiem, żeby przypinać i przywieszać do niej wszystko co mi się spodoba :)

Gosia z Home by Wolff upiekła dla nas przepyszne ciasteczka owsiane. Szukajcie przepisu u Gosi koniecznie, bo spałaszowaliśmy je w niedzielę już po pierwszym daniu. Świetnie się złożyło, bo na ten weekend nie udało mi się nic upiec. Oczywiście Dziewczynki były wniebowzięte ;) Gosia przesłała nam jeszcze coś, to czego przynajmniej w ostatnich dniach brakuje nam najbardziej czyli śnieg ;) Te papierowe płatki śniegu to naprawdę bardzo ciekawy pomysł na urozmaicenie dekoracji prezentów i nie tylko!

Lampion ręcznie ozdobiony przez Agatę z Tak po prostu dom dołączył do kolekcji naszych lampionów, które wykorzystujemy na różne okazje, ale moje córcie się na niego zasadzają więc być może trafi do którejś z nich.




Co tu dużo gadać, Karolina z House loves czyli Matka Organizatorka całego przedsięwzięcia ;) podsumowała tą akcję przepięknie! Bardzo trafnie nas wszystkie przedstawiła i zrobiła przepiękne fotki. Musicie koniecznie do Niej zaglądnąć tutaj

Jak dla mnie ta akcja jest potwierdzeniem, że pełno w nas chęci i zapału, a nasze blogi tworzymy z ogromną pasją, jesteśmy autentyczne i szczere w tym co robimy oraz bardzo szybko potrafimy się zorganizować we wspólnym celu. Szybka wymiana kilku czatów i maili i gotowe!

Chciałabym jeszcze dzisiaj pokazać Wam jak większość z tych prezentów zadomowiła się w naszych wnętrzach (większość, bo jeszcze nie wszystko zdążyłam  zagospodarować) i tak po kolei:

Kalendarz od Oli z Piece of love wykonany przez Olczycję czyli Aleksandrę Błędowską od razu zawisł na pustym boku naszych mebli kuchennych. Jego śnieżna biel uświadamia mi, że nasza kuchnia nie jest biała jakoś wcześniej aż tak dobitnie tego nie zauważałam ;)
Ola przesłała nam jeszcze kartę podarunkową do palarni kawy Czarny deszcz, która prowadzona jest przez trio zakręconych na punkcie kawy chłopaków. Ja jeszcze nie zamówiłam, ale czytałam już sporo opinii i wygląda na to, że mają powodzenie wśród prawdziwych smakoszy ;)




Ola z O zebrze wykonała dla nas poszewki na poduszki - ozdobiła je chmurkami. Użyła do tego farb do tkanin i stempla z ziemniaka. Poducha na razie zostaje w moim domowym biurze, ale znając mnie będzie krążyć po całym domu to tu to tam.



W ogóle zdecydowana większość zadomowiła się na dobre w moim biurze, bo będą mi przypominać o całej akcji i o Dziewczynach. Każda z nas włożyła w to kawał serducha!

Iza z Cloroes de mi alma oprócz tego, że pasjonuje się wnętrzami to słuchajcie profesjonalny fotograf dlatego każda z nas otrzymała przepiękne zdjęcie oraz zawieszkę serducho. Iza bardzo dużo szyje i tutaj miałam właśnie zgryz czy się nie zdublujemy ;)

Jest i minimalistyczny B&W kalendarz stworzony dla nas przez Karolinę z House loves czyli Matkę Organizatorkę całego przedsięwzięcia. Karolina przesłała nam jeszcze wszystkie niezbędne planery do zapanowania nad rodzinną i codzienną organizacją. To już wiecie dlaczego to właśnie Ona była Organizatorką?

A notesik, który przesłała Ania Scraperka zabieram ze sobą do torebki. Możecie mi nie wierzyć, ale do tej pory nie nosiłam ze sobą żadnego notesu, no serio!




Pojawiła się tutaj szkatułka/pudełko wykonane przez Magdę z Wnetrza zewnetrza, oj Magda, żebyś wiedziała - gwiazdek u mnie pod dostatkiem ;) Magda wykonała te szkatułki i dodatkowo je spersonalizowała (!). Magazyn wnętrzarski to prezent od Kasi z My full house, która przez długie lata mieszkała w Danii i właśnie stamtąd przywiozła je ze sobą przeprowadzając się ostatnio do Warszawy.




Ta misternie wykonana szydełkowa gwiazdka to dzieło Agi z Pretty pleasure, która dosłownie kilka dni temu została świeżo upieczoną Mamą i wszystkie bardzo się z tego cieszymy! Jak widać ma ona różne zastosowania, u nas jeszcze na chwilę zawisła na choince, ale docelowo ma służyć jako zakładka. Na choince zawisły też papierowe zawieszki wykonane przez Kasię z Conchita home. Kasia wykonała dla nas jeszcze przepiękne wazony/kule origami (te niebieskie) ale niestety ja kompletnie zielona i nieudolna w tej dziedzinie nie potrafiłam tego złożyć sama, ale koniecznie zaglądnijcie do Karoliny, bo przepięknie je ujęła albo do Kasi, żeby krok po kroku dowiedzieć się jak je wykonać.




Na choince, z którą już za kilka dni się pożegnamy jest i bombowa zawieszka od Patrycji z Kokopelia. Powiem Wam, że koniecznie muszę się nauczyć robić takie czapy, są naprawdę przesłodkie.




Serducho od Izy z Cloroes de mi alma wpasowało się tutaj jak nic! I pomyśleć, że jeszcze kilkanaście tygodni temu nie miałam u siebie nic czerwonego, ale właśnie takich kropelek mi brakowało!



I co ja mogę powiedzieć? Matka Organizatorka spisała się na medal, dziękuję Ci Karolina za ten świetny pomysł, za zaproszenie i wspaniałe prowadzenie całej zabawy oraz piękne opisy i zdjęcia w podsumowaniu! Wszystkim Wam Kobitki dziękuję również za cały trud, wysiłek, serducho włożone w tworzenie i zdobywanie tych prezentów. Mam nadzieję, że stałyśmy się inspiracją dla tych, którzy szukają pomysłów na nietuzinkowe, drobne prezenty oraz ciekawe ich opakowanie.




I na koniec Moi Drodzy, cóż ja mogłabym wykonać jak nie zawieszki, w tym przecież czuję się najlepiej, poniżej jeszcze sentymentalny kolaż. Musiałam sobie zrobić fotki przed wysłaniem, bo tworzenie tych zawieszek sprawiło mi naprawdę dużo radości.



No to wyszło mi tego trochę, ale szczerze liczę na to, że przydadzą Wam się te wszystkie inspiracje prezentowe. Mam nadzieję, że dzięki tej akcji poznaliście nas bardziej i bliżej albo odkryliście właśnie kolejne, ciekawe miejsca w sieci, do których będziecie zaglądać.

Do następnego!
Iza

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Piękne prezenty, cudowna akcja! I jeszcze niespodzianka jak dla mnie bo, wchodzę tutaj i się zastanawiam czy dobrze trafiłam :). Logo super! Miło Cie oglądać Iza na wejściu! Elegancko! Pozdrawiam, Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna zabawa. Za rok powtórka?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo cieszę się że wzięłam udział w tej zabawie, nie tylko fantastyczne prezenty do mnie przyszły ( a ja mogłam zrobić coś dla Was), ale przede wszystkim poznałam nowe miejsca...bardzo ciekawe, pełne inspiracji i pomysłów. Dziękuję jeszcze raz:))) I zapraszam do siebie. U mnie dziś prezentacja mieszkania, które urządziłam pod wynajem i jestem ciekawa Waszych opinii.
    Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Iza super zdjęcia, fajnie to wszystko ujęłaś i podsumowałaś. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajna akcja,wszystkie prezenty są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne podsumowanie i super pomysł z tymi prezentami. Spisałyście się wszystkie na medal.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia :)

    A Twoja zawieszka u nas na choince wisi :)
    Mieliśmy ją (choinkę) rozebrać, ale Marcin nie pozwala - zamiast tego co rusz dowiesza nowe ozdoby :))

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajna akcja! podziwiam wasze zdolności i pomysłowość :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jesteś ostania ;) W ten weekend chyba nie uda mi się nadrobić zaległości, być może w tygodniu...
    Buziaki i dzięki za fajną zabawę :*****

    OdpowiedzUsuń
  10. ostatnio mam wrazenie ze moje komentarze w cudowny sposób znikają ;) komentowałam juz u ciebie i nie widzę go .. ( juz miałam tak na kilku blogach ).. Iza dzieki za zabawę.. ja juz tez podsumowałam , wiec mozesz sobie przeczytać u mnie :D i o naszym prawie zdublowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia i jeszcze lepsze pomysły na prezenty. Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prezenty wykonane własnoręcznie są najbardziej doceniane. Świetny pomysł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ :)

OBSERWATORZY BLOGA

LICZNIK