Konkurs #Święta z Designem - wyniki!

Witajcie Kochani!!!

Wiem, że Was zaniedbuję, ale niestety musicie mi wybaczyć. Jestem dosłownie zawalona obowiązkami a jeszcze do tego wzięłam sobie na głowę dodatkowe sprawy no i chyba przesadziłam ;) bo śpię już tylko 5 godzin, dzisiaj dosłownie ziewałam w pracy co 5 minut, a jutro chyba będę spała przy komputerze ;)

Post więc będzie króki i rzeczowy, ale obiecuję, że jutro postaram się późnym wieczorem napisać więcej i przede wszystkim pokazać zdjęcia świąteczne z naszego domu.

Wyniki Konkursu #Święta z Designem organizowanego pod patronatem Rosenthal Blog Polska oraz wspólnie z dwoma blogami wnętrzarskimi Inkpink.pl i Ewaiwnetrze.pl są już dostępne tutaj: https://rosenthalblog.com/2014/12/06/konkurs-swieta-z-designem/

Ja ze swojej strony chciałabym napisać kilka słów odnośnie mojego wyboru:

Wybór był ogromnie trudny, opowieści pachnące i wspaniałe. Z niesamowitą przyjemnością czytało się te wszystkie opisy, zwierzenia i historyjki.

Opis Zwyciężczyni to tak naprawdę podsumowanie najważniejszych i najprostszych prawd życiowych, do których w zabieganiu lub koncentracji na innych priorytetach, dość często dochodzimy tak naprawdę za późno. Prosta i melancholijna historia, która pozostawia po sobie istotny ślad. Powroty do wspomnień z dzieciństwa, próba uzyskania tych samych smaków, te same tradycje ... no i wreszcie starania o to, aby nasze dzieci również miały wspaniałe święta a potem niepowtarzalne wspomnienia.

Wyróżnienia to piękne RYMOWANE wierszyki, z pewnością ich autorki musiały się bardzo napracować, bardzo to doceniam, brawo! Jest też bardzo ciekawa opowieść, również ze wspomnieniami w tle, ale takimi prawdziwie dawnymi, tradycyjnymi i polskimi. Obecnie chce nam się wracać do tych tradycji, bo mamy już dość wszechobecnej komercji i braku dbałości o jakość i naturę.

Dziękuję Wam Wszystkim jeszcze raz za udział w Konkursie i gratuluję zwycięzcom!




Ściskam ciepło
Iza

9 komentarzy:

  1. Gratulacje dla Zwycięzców i dziękuję za zabawę:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. zdrowych i wesołych Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulację dla wszystkich!
    I Wesołych Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Pogratulować Zwycięzcom :) no i oczywiście obowiązkowe pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Izo, bardzo dziękuję :-) Wczoraj miałam urodziny, a tu taki niespodziewany prezent :-)
    A może ktoś zna dobry przep[is na farsz ze słodkiej kapusty(bez grzybów)?

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za zabawę. Gratuluję szczęsciarom. Pięknych świąt życzę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaglądnęłam, ponieważ chciałam Ci życzyć ciepłych i najpiękniejszych świąt w gronie bliskich. Pełno miłości i spełnienia najskrytszych marzeń, a także zdrowia i dużo szczęśliwych chwil!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję za wyróżnienie. :)
    Gdzie mogę podać dane? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej sprawie napisz maila na ten adres: kontakt@rosenthal.pl Pozdrawiam ciepło!

      Usuń

DZIĘKUJĘ :)

Copyright © lifespace(r) , Blogger