Konkurs MyLoveShabby i Moja Mała Francja

wtorek, października 07, 2014


Witajcie Kochani!
Dzisiaj mam dla Was miłą niespodziankę!

Tak się składa, że w październiku miną dwa lata odkąd zabrałam się za blogowanie i jestem tutaj z Wami. Muszę przyznać, że pasja wnętrzarska i prowadzenie bloga sprawiają mi ogromną radość. To wszystko dlatego, że kocham to co robię!
Każdy komentarz czytam z niepewnością a zarazem ogromnym zaciekawieniem, uwielbiam kiedy do mnie zaglądacie, cieszę się z każdego maila z zapytaniem czy propozycją współpracy. 

Mogłabym tak pisać na ten temat, ale zostawię sobie te przemyślenia na później, a dzisiaj przedstawię Wam wspaniałą osobę oraz sklep, który prowadzi, bo to właśnie z tego sklepu powędruje do Was nagroda w konkursie!

Dorota napisała do mnie właśnie w momencie kiedy zastanawiałam się jaki konkurs zorganizować dla Was aby uczcić rocznicę :)

To przemiła i wesoła osoba, moja czytelniczka (!), która właśnie z ogromnej miłości do Francji oraz pasji postanowiła założyć sklep internetowy z artykułami związanymi z Jej ukochaną Francją. Zobaczcie co napisała ...

Kilka miesięcy temu siedząc wieczorem na balkonie przy kubku ciepłego kakao i przeglądając Internet dla zabicia czasu postanowiłam otworzyć sklep. Chciałam wreszcie zacząć robić coś co będzie sprawiało mi przyjemność.






Zapraszam Was zatem do sklepu Moja Mała Francja, w którym znajdziecie wszystko co kojarzy się z tematyką francuską, począwszy od książek, poprzez mydełka, skończywszy na dekoracjach wnętrz.

Poniżej przedstawiam Wam kilka propozycji, które znajdziecie w sklepie, ale to oczywiście tylko namiastka.







Sami widzicie, że wybór jest bardzo szeroki i ciekawy, zapraszam zatem do zabawy. 

Zasady Konkursu są następujące:

1. Zostawić komentarz pod tym postem a w nim odpowiedzieć na pytanie: Co najbardziej podoba Wam się w sklepie i co jeszcze chcielibyście w nim zobaczyć?

2. Polubić funpage sklepu Moja Mała Francja oraz funpage My Love Shabby jeśli jeszcze ich nie lubicie ;) Zostać obserwatorem bloga My Love Shabby.

3. Osoby prowadzące bloga są proszone o umieszczenie na swoim blogu banerka z linkiem do konkursu, a osoby mające profil na FB o udostępnienie informacji o konkursie na swoim profilu.

Osoby, które nie prowadzą bloga również mogą brać udział w konkursie, prosimy o pozostawienie adresu eamil w komentarzu.

4. Konkurs trwa do 24.10.2014r. do północy. Wyniki zostaną ogłoszone 25.10.2014r. 

5. Nagrodą w konkursie jest bon o wartości 100 zł do wykorzystania w sklepie Moja Mała Francja
Bon można wykorzystać na cały asortyment poza herbatami Kusmi Tea.

Banerek do pobrania:




To jeszcze nie wszystko, przez cały czas trwania konkursu aż do ogłoszenia wyników czyli do dnia 25.10.2014r. w sklepie możecie dokonać zakupów z rabatem 15% na hasło "shabby" (rabat nie obejmuje herbat Kusmi Tea).

Mam nadzieję, że konkurs zorganizowany wspólnie z Moja Mała Francja przypadnie Wam do gustu, a na koniec jeszcze zdjęcie kojarzące się z tematyką francuską.

Wszystkie zdjęcia w tym poście są udostępnione przez właścicielkę sklepu Moja Mała Francja.




Na koniec jeszcze kilka słów wyjaśnień. Wiem, że znowu zabrakło mi niestety czasu, żeby odpowiadać na Wasze komentarze i pewnie wiele z Was ma mi to za złe, ale zapewniam Was, że wszystkie czytam i każdy z nich jest dla mnie niezmiernie ważny. Wasza obecność oraz komunikowanie się z Wami sprawiają, że mam nieustanną motywację do kolejnych działań.

Niestety nie jest łatwo pogodzić pracę zawodową, obowiązki domowe, szkolne oraz częste choroby świeżo upieczonej przedszkolaczki z prowadzeniem bloga. Liczę na Waszą wyrozumiałość.

Pozdrawiam Was ciepło!
Iza

You Might Also Like

107 komentarze

  1. Anonimowy10/08/2014

    Boziu Kochany wszystko tu takie piekne az chce sie wyc ze w domu tego nie mam :'( ubostwiam ten styl ... Kazdy pomysl i kazda rzecz tu pokazana jest unikatowa i tak oryginalna ... I na prawde nie wiem co jeszcze by tu chciec ... Wszystko jest piekne ...i nie moje :'(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe no tak, wszystkie pasjonatki tak mają ;) Proszę o podanie adresu email. Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  2. Właśnie jestem w sklepie. Bardzo mi się tu podoba. Wszystko bardzo fajne - trudno wybrać co najpiękniejsze. Mam fioła na punkcie kubków a te są bardzo oryginalne - w innych sklepach ich nie widziałam - poza Katie Alice , ale to moja ulubiona firma. Poduszki są piękne i dla mnie nowość - piękne serwety na stół .piękne koce, mydełka. Mogłabym wiele wymieniać.Oczywiście ustawiam się w kolejce i życzę powodzenia :) A Tobie Iza - Wszystkiego Najlepszego z okazji 2 rocznicy - z przyjemnością do Ciebie zaglądam - Pozdrawiam :)
    Acha - polubiłam Was na Fejsie jako Grażyna Maria :) a banerek zaraz wstawię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że oferta sklepu się podoba! Dziękuję bardzo za życzenia i cieszę się na takie słowa :) Buźka!

      Usuń
  3. Witaj:))) Do zabawy z chęcią przystąpię. Gratuluję 2 latek:))) Co do sklepu, jest świetny !!! Myślę, że spełnia wszystkie moje wymogi, jest bardzo czytelny, asortyment niezwykle ciekawy i bogaty..., a co chciałbym tam jeszcze zobaczyć? Może...nie koniecznie już jakiś dodatkowy asortyment, bo jest naprawdę bogaty, ale może w jakiejś dodatkowej zakładce inspiracje z wnętrz francuskich...:))) A może więcej lawendy...w każdej postaci bo ją uwielbiam:)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie i zapraszam do siebie, jeśli tylko znajdziesz chwilkę, bo rozumiem jak ciężko jest wszystko pogodzić, sama tak mam...http://takpoprostudom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko! Fajnie, że sklep się podoba, właścicielka będzie szczęśliwa :) Zaglądam, zaglądam tylko nie piszę :( bo mi na to już czasu brakuje (najczęściej zaglądam na telefonie, a tam się źle pisze na dotykowej ...) Buźka!

      Usuń
  4. Zapisuję się pierwsza?:-) Najbardziej podoba mi się różnorodność sklepu czyli nie same wnętrzarskie rzeczy ale i breloczek i książeczka. Własciwie to biblioteczka urzekła mnie najbardziej Wszystko dla zakręconych na Francję. Nie tylko podusia i kocyk, kubeczek i herbata ale i książka aby poczuć się jak we Francji :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to widzę, że dużo produktów Ci się podoba i dobrze :) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  5. Witam i zglaszam się do zabawy
    1. Z moich podrózy po Francji wspominam miody i eco przetwory owocowe z Pireneji orientalnych - nie widzialam ich w sklepie , a myśle że miałyb wzięcie .
    2. FB i blog polubione
    3. banerek na blogu
    pozdrawiam
    Lingonberry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem cenna uwaga! Myślę, że właścicielka sklepu już obmyśla te wszystkie uwagi po to, żeby sprostać wymaganiom klientów. Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  6. Anonimowy10/08/2014

    Podoba mi się wszystko, WSZYSTKO :) jedyne czego mi brakuje to prawdziwego,goracego croisanta ,ale tego nie da się zalatwic prawda ? :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha dobre ;) Poproszę jeszcze o adres email. Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Iza cieszę się że jesteś z nami już 2lata uwielbiam do Ciebie zaglądać o czym db wiesz;-)
    Życzę Ci wielu wspaniałych pomysłów i postów które dadzą nam wiele radości i inspiracji:-)
    W sklepie moja mała Francja mój nr1 to jeździk metalowy nie wiem czy podoba się bardzie moim synom czy mnie;-)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak wiem! I jest mi niezmiernie miło, aż serducho szybciej bije jak czyta się takie opinie! Dziękuję pięknie!!! Ooo tak, jeździk jest czadowy! Buziaki!

      Usuń
  8. Świetny sklep:-) Gratuluję!
    Mnie najbardziej podoba się jeździk metalowy ecru. Zawsze o takim marzyłam, ale w polskich sklepach nie znalazłam go nigdy.
    A co jeszcze widziałabym w sklepie? Cóż, może elegancką francuską pościel i narzuty.
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, cieszę się, że sklepik się wyróżnia, a jeździk też bardzo mi się podoba. Właśnie, słuszna uwaga, jestem przekonana, że Dorota - właścicielka sklepu skrzętnie notuje te uwagi. Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  9. Dla mojego ukochanego chrześniaka i bratanka Borysa http://mojamalafrancja.pl/glowna/204-jezdzik-metalowy-ecru.html wybrałabym ten pojazd, na pewno ogromnie by się ucieszył. Co chciałabym zobaczyć jeszcze w sklepie? Może więcej rzeczy dla dzieciaczków....Ale jest dobrze jak jest :))) Uwielbiam sklep Moja Mała Francja! Dziękuję Wam, że zorganizowaliście taki konkurs i rabacik :))) Bloga nie posiadam, ale wpis udostępniłam na https://www.facebook.com/cherrilady
    Buziaki!
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że zdecydowanie jeździk króluje u wielu z Was! Cieszę się, że oferta sklepu tak przypadła do gustu tylu osobom. Dziękuję w imieniu właścicielki! Buziaki!

      Usuń
  10. Cudowna, biała patera z ptaszkiem :-) po cichu liczę, że szczęście się do mnie uśmiechnie :-) pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki za wszystkich :) pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  11. Chyba zapisuję się jako pierwsza. Piękny konkurs i sklep też piękny. Najbardziej przypadł mi do gustu dział z książkami. A czego mi brakuje? Może choćby małego działku ze sztuką - plakatem, grafiką itp :-) Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę i znowu kolejna cenna uwaga! No to jak właścicielka zbierze wszystkie te pomysły to dopiero będzie wybór ;) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  12. Jak ja kocham takie klimaty!!!! W sklepiku podoba mi się dosłownie wszystko:) ale jesli musiałabym wybrać to oczywiście moje ukochane poduchy, tekstylia, oraz osłonki a szczególnie te szare, cementowe:) Chętnie zobaczyłabym np. jakieś pledy, kocyki, pościel - no chyba że jest tylko nie znalazłam:)))

    Pozdrawiam Małgorzata z iloveshabb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za cenne uwagi! Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  13. Fantastyczny sklepik, od razu przegladnelam biblioteke, dwie ksiazki czytalam Lunch w Paryzu i Lekcje Madame Chic obie rewelacyjne :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że i Tobie się podoba! Moim zdaniem to bardzo fajne i wyróżniające, że w jednym sklepie można znaleźć jak najwięcej różnego rodzaju produktów, które wiążą się z danym tematem, dlatego trzymam kciuki za właścicielkę, żeby rozwijała swoją pasję :) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  14. Kto by nie kochał Francji i tych widoków :) W sklepie zachwyca wiele rzeczy, ale ja wyróżnię domki latarenki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że każdy ma swoje typy, to potwierdza jak jesteśmy inni i teraz właścicielki rola, żeby dopasowała odpowiednio asortyment ;) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  15. Sklep jest REWELACYJNY !!! wszystko mnie zachwyca, poduchy sa obłędne, klatki cudne, latarenki domki i gałeczki sie do mnie śmieją :) jak ja kocham takie klimaty :) a parasolki aaaaaaaaa boskie :)
    zapisuje się do zabawy obiema łapkami i oczekuje na wyniki :)
    udostępniam link na fb :)
    pozdrawiam
    Agnieszka

    szymanska25@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że sklep cieszy się tak ogromnym zainteresowaniem i że tak się podoba! Buziaki!

      Usuń
  16. Sklep? ale świetnie! zmykam pooglądać i jutro się wypowiem, pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) no trochę się spóźniam z tymi odpowiedziami ;) bo już widziałam Twój komentarz poniżej ;)

      Usuń
  17. Biorę udział! Banerek na moim blogu: http://domprzywiosennej5.blogspot.com/
    Natomiast co najbardziej mi sie podoba, to ten sliczny domek na świeczkę, cudny...Co chiałabym zobaczyć... może jakieś ozdoby do ogrodu, który kocham

    Pozdrawiam serdecznie! Funpage także polubiony

    mój maila: klaudiat@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie! Kolejna nowa idea, ale ich się tu pojawiło! Dziękujemy za ciekawe pomysły! Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  18. zapisuje sie i ja :)
    i ciesze się ze jest sklepik z moimi ulubionymi herbatkami i nie tylko , profil francuski paryski bardzo mi odpowiada
    tylko szoda ze na herbatki nie mozna wykorzystać ani bonu a ni rabatu , ale piekne przedmioty sa ! i mydełka moje ulubione :) i filizanki :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem, właścicielka sklepu też była z tego powodu bardzo zatroskana, ale niestety czasami tak bywa, że pewnych artykułów nie da się po prostu sprzedać z rabatem. Mam jednak nadzieję, że może coś sobie kiedyś znajdziesz w tym wspaniałym sklepie! Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  19. No nie, zapowiada się kolejne miejsce, które będę stale odwiedzać i wzdychać do tych wszystkich cudownych dodatków, które pasowałyby idealnie do mojego domu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe no tak by wychodziło ;) Cóż ja już od dawna częściej oglądam rzeczy do domu niż do ubrania ;) ;) ;) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  20. to ja się chętnie zapiszę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co podoba Ci się w sklepie albo co byś chciała jeszcze w nim zobaczyć?

      Usuń
  21. obserwuje jako kanwuje czytam testuję
    lubię oba fanpage jako Kanwuje
    banerek: http://kanwuje.blogspot.com/
    ze sklepu najbardziej podoba mi się wszystko ;) ale tak najbardziej najbardziej to książki, mydełka, glinki, poszewki na podusie, wieszaczki. uf udało mi się ograniczyć do pięciu kategorii :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe no czasami trudno jest się zdecydować szczególnie, że wybór jest dość obszerny. Po uwzględnieniu tych wszystkich pomysłów to dopiero będzie wyzwanie! Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  22. Przepiękne dodatki! Ja wybieram się w środę do Paryża, udało mi się kupić tanie loty :D To będzie mój pierwszy raz we Francji i mam nadzieję że się nie zawiodę. Jak wrócę zakochana, to pewnie resztę pieniędzy zostawię w tym sklepie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę, no to się ładnie zgrało, no to czekamy na powrót :) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  23. Anonimowy10/09/2014

    zapisuję się i ja :) wszystko w sklepiku jest cudowne, bardzo urokliwe są lampioniki domki postarzane, a co jeszcze bym chętnie do sklepiku dołożyła to - zegary, więcej zegarów:) pozdrawiam serdecznie Asia asiawer@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i znowu mamy coś nowego, udana burza mózgów nam się zrobiła i dobrze! O to chodziło! Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  24. Anonimowy10/10/2014

    Witam!Przyczajam się od jakiegoś roku ;) Jestem na etapie urządzania swojego własnego kwadratu .... gdzie każdy nawet drobiazg nie znajdzie się w nim przypadkiem.Przypadkiem natomiast odkryłam Twojego bloga i nie napiszę,że jest fajny;że ciekawy;że wszystko mi się u Ciebie podoba ... NIE! ja mogłabym wejść i zamieszkać z marszu!!! :D Cenię poczucie smaku,najmniejszy detal....me gusta!!! Zachwycam się każdym postem(bez wazeliniarstwa)i czekam na kolejne.Mam nadzieję,że wkrótce i moje marzenia staną się rzeczywiste.Jesteś dla mnie mega inspiracją.Życzę zatem weny na dalsze pomysły,czasu i żebyśmy cieszyły się blogiem wszystkie! :D serdecznie pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ogromnie! Każdej z nas jest bardzo miło czytać takie opinie! To niesamowicie budujące! Podaj proszę swój adres email do udziału w konkursie. Byłoby fajnie jeszcze poznać Twoje opinie na temat sklepu :) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  25. Anonimowy10/10/2014

    I ja staję w szeregach, sklep baja, marzenie każdej z nas. ania.zat@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krótko i na temat ;) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  26. Zapisuję się z radością i z nadzieją na wygraną, cokolwiek to będzie...
    Zauroczyły mnie poduchy, postarzane zegary i stylowe lampiony, piękne!
    Co jeszcze chciałabym zobaczyć w sklepiku?
    Może jakieś półeczki, szafeczki, coś w klimacie Prowansji, którą darzę ogromną sympatią.
    Pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Superrr, ależ kategorii do wyboru będzie w sklepiku ;) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  27. Bonjour!
    Gratuluję dwóch latek! :*

    Piękne Candy.
    Mój ukochany październik to jesień, jesień to często deszczyk.... a w cudownym sklepiku w dziale Francuski Szyk zachwyciły mnie parasolki!
    Może zabrzmi śmiesznie, ale jeszcze nie miałam nigdy własnej parasolki :) Lubię chodzić w deszczu, kiedy nieba błękit zamienia się w chmur atrament. Tak spacerując można marzyc.... o spacerze pod niebem Paryża, gdzie podobno od stuleci spacerują zakochani.... :)
    Ah, czyż może być coś romantyczniejszego od Paryża? Chyba tylko Paryż w mgle i deszczu :)

    Bawię się na blogu. Banerek umieszczony. Pozdrawiam serdecznie! Au revoir!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bonjour! Dziękuję bardzo! Ależ się uśmiałam z tą parasolką, to nie pozostaje mi nic innego jak trzymać kciuki również za Twoją parasolkę ;) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  28. Podobają mi się gałki do szafek i chciałabym ich zobaczyć więcej i więcej...brelok małego księcia...jest boski tak samo jak talerze z Muminkami. A chciałabym jeszcze zobaczyć więcej świeczników i ozdoby choinkowe :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niesamowite jak wiele pomysłów ma każda z Was, świetnie! Ja już widzę Dorotkę - właścicielkę sklepu, pewnie pęka z dumy jak to wszystko czyta! Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  29. Najpiękniejszy (wszystko piękne) ... lampion-domek. Zapisuję się :) Baner na miejscu, blog obserwuję i ... pobędę tu trochę.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, rozgość się proszę i wpadaj czasem poczytać coś przy kawce czy herbatce hehe Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  30. Już jakiś czas temu odnalazłam ten uroczy sklepik i moje serce podbiła seria z Małym Księciem, fajnie by było znaleźć w sklepiku jeszcze więcej bibelotów z tym motywem. Jest śliczny!
    Z miłą chęcią staję w kolejce. Banerek u mnie na blogu!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak miło, że już znałaś sklepik wcześniej! Ależ się Dorotka ucieszy :) Buźka!

      Usuń
  31. Anonimowy10/11/2014

    Gratuluje już dwóch latek blogowania! Nie wiem czemu tak późno odkryłam Cudowności które pokazujesz! ale lepiej późno niż wcale :)
    Ustawiam się w kolejce do konkursu :)
    W sklepie Moja Mała Francja podoba mi się Wszystko! Cudownie,że jest taka różnorodność wyboru! Zakochałam się jednak w Parasolu czarnym w kropki :)
    A czego mi brakuje...hmm może świeczników mogłoby się pojawić więcej :) I jakieś ozdoby świąteczne:)

    Mój adres email
    basiap_1@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu! To bardzo miłe!!! A co do sklepu, oj tak dużo jest już teraz a po tych wszystkich poradach to dopiero będzie wybór ;) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  32. Jestem blogerką książkową. Samo przez się, się rozumie, że mój dom jest wypełniony książkami. Dlatego przykuły mój wzrok podpórki do książek. Nie dość, że są praktyczne i użyteczne, to wyglądają zachwycająco!
    Banerek umieściłam w zakładce 'konkursy'. ;)
    Pozdrawiam i ściskam serdecznie, świetny konkurs. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) fajnie, że mamy tutaj tyle różnych opinii, bo w końcu sklep powinien zaspokoić gusta wszystkich osób o różnych zainteresowaniach! Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  33. Cudny sklep. Mój hit to kubki... Zwłaszcza linia lawenda. I ten mlecznik. Koronkowy... Hmmm :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż się kawy z mlekiem zachciało ;) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  34. Stanę w kolejkę. Sklep fantastyczny, od razu weszłam w zakładkę pyszności i wyjść stamtąd nie mogę. Uwielbiam smakołyki. Chyba się skuszę. Dla mnie sklep jest fantastyczny, nic nie trzeba zmieniać.
    Banerek na blogu, na fb polubione, nic tylko czekać na losowanie. Może wygram coś pierwszy raz w życiu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) cieszę się, że Ci się podoba! trzymam kciuki za wszystkich, powodzenia! Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  35. Anonimowy10/12/2014

    I ja się zapisuje :)
    Przede wszystkim gratuluje 2 latek blogowania!
    Ja dotarłam do Ciebie niedawno,ale jestem totalnie zakochana :)
    A w tymże uroczym sklepie podoba mi się wszystko! Cudownie,że nie ma ograniczenia wybory tylko do przedmiotów dekoracyjnych, ale również są książki, herbaty...Najbardziej jednak urzekł mnie czarny parasol w kropki :) Jest boski!
    A czego mi brakuje, hmmm może więcej świeczników oraz z okazji zbliżających się Świąt BN, ozdoby świąteczne.
    Pozdrawiam
    Basia
    basiap_1@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, to bardzo miłe! A sklep, nic dziwnego, że tak się podoba skoro jest prowadzony z taką pasją ;) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  36. Długo się zastanawiałam cóż najbardziej mi się podoba. I wiesz co? Gdybym miała zdecydować się na któryś z tych pięknych przedmiotów to pewnie trudno by było bo jest cała masa pięknych niezwykle pasujących do mojego mieszkania rzeczy. Poduszka z ważką skradła mojej serce, również stoper jest cudowny, cała masa wyjątkowych przedmiotów.
    Tak najbardziej podoba mi się układ strony, to że jest przejrzysta, że jest w taki sposób tematycznie zorganizowana, że wiesz gdzie czego szukać. Bardzo mi się podoba również jej grafika. I w tym zakresie uważam, że nie ma potrzeby niczego zmieniać. I nie mam innych oczekiwań, jest fajna i profesjonalna albo raczej bym nazwała to co mam na myśli - przemyślana od a do z!!!
    Gdybym miała coś dodać to może zakładkę OKAZJE CZY OKAZJONALNIE gdzie byłby podział na święta i urodziny/imieniny.
    W kolejce się oczywiście ustawiam :)

    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anula! Tak myślałam, że będzie Ci się bardzo podobał! Gratulacje z okazji roczincy!!! Buziaki!

      Usuń
  37. Gratuluję rocznicy! Sporo czasu zajęło mi znalezienie odpowiedzi na to, co najbardziej mi się podoba. Podoba mi się układ strony Mojej Małej Francji, dobór kategorii i to, że można znaleźć urocze drobiazgi w atrakcyjnych cenach na prezenty;) Podoba mi się jeździk - cudo, szkła: szklanki i kieliszki, domki lampiony. Konfitura figowa i krem krówkowy będą mi się dziś śniły...Dodałabym kategorię okazjonalną ze świątecznymi rzeczami, bo my już się powoli rozglądamy za tym;) I brakuje mi artykułów do dekoracji ściany. Ramki i plakaty - dla mnie to najprostszy sposób zmiany we wnętrzu a tematyka i stylistyka Francji na obrazie, na pewno będzie atrakcyjna...;) Pozdrawiam ciepło i baner zabieram na swój blog.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję podwójnie :) Można tak wymieniać nie? Oj my kobiety ;) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  38. Anonimowy10/14/2014

    W sklepiku - oprócz przejrzystego układu - najbardziej przypadły mi do gustu podusie, chętnie bym je przytuliła ;-) W sklepie chętnie obejrzałabym jeszcze wszelakie paterki, etażerki, wieszaczki i półeczki. Bloga nie mam, ale i tak obserwuję Twojego bloga, na FB też już się przypięłam z wielką chęcią i liczę na łut szczęścia ;-) Pozdrawiam! Aneta
    anand_szopa (małpka) o2 (kropka) pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też uwielbiam poduszki, muszę się mocno powstrzymywać przed zakupem kolejnych kiedy pojawiają się w zasięgu mojego wzroku. Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  39. hej
    chętnie wezmę udział w zabawie! w sklepie moja mała francja jest tyle pięknych rzeczy, że ciężko byłoby się zdecydować. bardzo podoba mi się asortyment do kuchni - kubeczki, ściereczki, pojemniki. urzekła mnie również granatowa parasolka z falbanką
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie Ty jedna masz ten problem ;) i dobrze, bo to oznacza, że sklep będzie często odwiedzany! Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  40. Anonimowy10/15/2014

    Sklepik ma francuską duszę i smak. Dzisiaj odwiedziłam go po raz pierwszy. Bardzo spodobały mi się kieliszki z wygrawerowaną wieżą Eiffel'a, marzą mi się w mojej kolekcji. Do strony dołożyłabym ciekawe inspiracje modowo- kulinarno- wnętrzarsko- podróżnicze, żeby zaognić smaki osób odwiedzających stronę.
    Pozdrawiam i życzę samych sukcesów w podbijaniu rynku!
    awasniewska@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam tyle pomysłów, zawsze wiedziałam, że warto pytać innych o zdanie! Dziękujemy za kolejne nowe idee! Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  41. Moc gratulacji odnośnie rocznicy!
    Kolejnych owocnych w posty blogowych lat!
    Sama nazwa urokliwa "Moja Mała Francja"...Cudne detale...Akcesoria...Podusie!...Cóż dołożyłabym?
    Tabliczki z francuskojęzycznymi napisami :)Np. Taki manifest "Tylko nudne kobiety mają perfekcyjne domy" w j. fran :)
    Jeszcze po francusku nie transferowałam:)Muszę spróbować!

    Banerek u mnie:)
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję przeogromnie! Hmm zobaczymy jak długo będzie trwała moja przygoda z blogowaniem ;) Na razie mnie wciągnęło, więc chyba długo ;) Dziękuję za kolejne nowe pomysły! Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  42. Ma petite France, wow, same cudowności. Najbardziej to bym chyba te poszewki owadowe przygarnęła, wszystkie! :) za mało rękodzieła, zdecydowanie polecam rozszerzyć Dorocie ten dział i za mało akcesoriów łazienkowych, półeczek, wieszaczków... a mebli nie ma w planie? piękne francuskie fotele, witrynki, sofy, mmm, rozmarzyłam się. Funpage polubione, mój mail: anna.kochanek@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo ile pomysłów, świetnie! Dziękujemy! Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  43. Melduję się i ja oraz stoję dzielnie w kolejce do francuskich kieliszków do wina z wieżą Eifla , poduszek , donic w kolorach ziemi. A z działu "Dla Łasuchów" biorę do degustacji wszystko !
    z pozdrowieniami Moni.
    monako77@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe to się nazywa zdecydowanie, zazdroszczę. Ja jak idę na zakupy to łażę w koło i zastanawiam się długo na co by się tu zdecydować ;_ Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  44. wśród ogromu proponowanych rzeczy moją uwagę skradły melaminowe talerzyki i łyżeczki z Muminkami,dzieckiem już dawno nie jestem ale z takich talerzyków chętnie bym jadła :)
    http://myszowenowinki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu każdy z nas ma w sobie coś z dziecka więc czemu nie ;) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  45. W sklepie wszystko jest super, ale najbardziej podobają mi się ręczniki kuchenne i stojak na książkę kucharską :)
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, zdecydowanie stojak się przydaje, zwłaszcza jak się dużo pichci ;) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  46. Wszystkie produkty z tego sklepu są jedyne w swoim rodzaju. Lubię takie rzeczy ogólnie również jestem zakochana we Francji. Brokanty i tym podobne, uliczki, Loara, Sekwana, Luwr, Pola Elizejski. Wszystko tam jest świetne .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie byłam we Francji ale mam nadzieję, że uda mi się zobaczyć te wszystkie piękne miejsca ... Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  47. Anonimowy10/20/2014

    Hej Izo gratuluje 2 latek noo i zpisuje sie w ta kolejeczke sklepik cudny poprosze wor pieniedzy i kupuje wszystko pozdrawiam Ula
    urliss1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! O tak, zgadzam się, wór pieniędzy i szalejemy ;) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  48. Zdecydowanie się na jedną rzecz jest strasznie trudne, ale jeśli mam wybrać byłyby to kieliszki do wina. Jeśli chodzi o powiększenie oferty to może wazony, takie w stylistyce kieliszków :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kieliszki są piękne! No proszę i znowu mamy nowy pomysł, jesteście wspaniałe! Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  49. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin bloga!

    Najpiękniejsze są poduszki! Uwielbiam te z motywem motyli. Co nowego? Ciężko stwierdzić, ponieważ sklep dopiero odkryłam i jak na razie brak pomysłu. :)

    Banerek na: http://homepilatanna.blogspot.com/ z przyjemnością zgłaszam się do zabawy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! No tak, poduszki zawsze się przydadzą, ja ciągle bym je zmieniała ;) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  50. Hej Izka, asortyment sklepu obłędny! Jeździk metalowy, ten hicior podoba mi się od dawna! A kolekcja muminkowa - oszalałam - biorę wszystko ;D i jeszcze domki lampiony w sam raz na jesienne wieczory, książeczkę "Oto jest Paryż" mam nawet na liście must have, mogłabym tak wymieniać bez końca! Na pewno nie miałabym problemu z wykorzystaniem bonu, o nie ;) Pragnę go!!!! Trzymam mocno za siebie kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Najbardziej podoba mi się klimat, w jakim utrzymany jest sklepik. Wystarczą dwa kliknięcia by przenieść się do pięknego świata i aż zachłysnąć się wszechobecnymi tam inspiracjami. Przecież wystarczy spojrzeć na te piękne przedmioty, by znaleźć ciekawe rozwiązania do naszych wnętrz, niebanalny prezent dla mamy, czy małe co nieco dla siebie :). Jestem zachwycona, ba (!) co ja piszę - jestem totalnie zakochana w przepięknych poduszkach i poszewkach - szczególnie ta poduszka z motywem rowerowym: http://mojamalafrancja.pl/lew-salonowy/284-poduszka-ozdobna-biala-bicyclette.html?search_query=poduszka&results=19 (idealnie komponowałaby się z wiszącym na mojej ścianie plakatem - retro rowerem w różanym ogrodzie) oraz ta poszewka z krzesłem: http://mojamalafrancja.pl/lew-salonowy/84-poszewka-na-poduszke.html (w sam raz, by "ubrać" w nią poduchę, która zdobi białą ławę w moim przedpokoju). Dlaczego akurat poduszki? Hmm... No cóż.. Jestem znana w swoim towarzystwie jako poduszkowy freak :). Moją mini sofkę zdobi aż 6 różnych sztuk o ciekawych fakturach i różnych rozmiarach, a nie brak uch także w przedpokoju, salonie i... na szerokim parapecie, na którym zwykłam czytać książki :).
    Czego brakuje mi w Mojej Małej Francji? Zdecydowanie ramek na zdjęcia. Takich delikatnych, w pastelowych kolorach, z rzeźbieniami i delikatnymi przetarciami. Takich, w które mogłabym oprawić moje zdjęcia z (nie)dalekich (jak na razie :)) podróży, z chwil spędzonych z bliskimi, z magicznym momentów mojego życia :).

    Banerek na moim blogu po lewej stronie.
    Obserwuję bloga ;).
    Na facebooku lubię jako Ola Główka.

    Ola (littlestripedmug(at)interia.pl)

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy10/23/2014

    Wow gratulacje!!!!!!!!!!! co mi się w sklepie podoba? Podpórki na książki i emaliowany dzbanek zawsze taki mi się podobał. niestety bloga itp nie posiadam ale jak założę to się pochwalę .Pozdrawiam asiula.motyl@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Anonimowy10/23/2014

    Witam ciepło, oczywiście zgadzam się ze wszystkimi przedmówczyniami - i u Ciebie Iza i w sklepie jest wspaniale! przepiękny jest jeździk, tak się zamarzyłam cofnąć do lat dziecięcych i pośmigać na takim cudeńku..nierealne wiem wiem, ale pomarzyć można. Pozdrawiam Ania ania.zat@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Tyle pięknych słów dziewczyny napisały, samą prawdę!!! Jest cudnie u Ciebie! Jest klimat w sklepiku! :)
    Piękne rzeczy tam oferujesz! Pozwalasz przenieść się w inny świat, choć na chwilkę :))
    Gratuluję rocznicy! :) Najbardziej w sklepie podobają mi się domki! Te duże latarenki jak i te malutkie! :)
    I tak skromnie marzę sobie i o takich i o takich :)))
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Moja babcia jest rodowita Paryżanką, a ja NIESTETY ani nie mówię po francusku, ani nigdy nie byłam we Francji, a czasem mam wrażenie, że w ogóle nie przypominam (nawet odrobinę) francuskiej damy (zwłaszcza w weekend, kiedy chodzę po domu w dresie z krokiem po kolana i T-shircie z napisem "Blond sex bomb" :P). Nie zmienia to faktu, że mam w sobie kilka zabłąkanych francuskich genów i darzę ten kraj ogromnym sentymentem. :) Sklep jest piękny! Naprawdę! Jestem zachwycona i samym jego "wystrojem" i pomysłem na to, by w jednym miejscu zamknąć wszelkie skarby Francji. Trudno wybrać jedną rzecz z tak bogatego asortymentu, ale na dzień dzisiejszy (zimny jak nie wiem co) moja uwagę przyciągnął koc Paryż brązowy. Marzę by się pod nim schować i przeżyć nadchodzącą zimę. :) Czego mi brakuje w sklepie? Chyba tylko Oliviera Martineza w ramach "umilacza" jesiennych wieczorów. :P Oczywiście podczas romantycznych kolacji przy winie. :)

    https://www.facebook.com/marta.gie.167/posts/1663615437198036

    mar_gaw@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Dobry wieczór!
    Tu nieco zmęczona mama swojej dwójki... Po pierwsze z okazji rocznicy - radości z blogowania, wielu inspiracji i przede wszystkim wiernych czytelników...
    Po drugie - po wizycie w sklepie:
    Gdybym miała szybko i rzeczowo napisać co mi się podoba - odpowiedziałabym - "niemal wszystko". Dla mojego synka żółty jeździk... Ma taki super energetyczny kolor. Aż chce się go mieć! I magnesy piraci ( nie widziałam takich wcześniej), jak mawia mój synek: "arrr kapitanie'! Dla córeczki, która dopiero zaczyna przygodę z jedzeniem - fajna miseczka z przyssawką z Małym księciem. Swoją drogą trochę zastanowiły mnie fińskie muminki w tym towarzystwie...
    Dla mnie i męża - poduchy, poduszki...
    Czego mi brakuje: ramek na zdjęcia, obrusów i serwet (np takich szydełkowych), fajnych grafik i plakatów.
    Może względu na to, że miałam kiepską noc ( z kilkoma pobudkami) i długi męczący dzień - zwiedzanie sklepu było bardzo inspirujące i relaksujące :-) Wczoraj czy przedwczoraj trafiłam na jakąś powtórkę (chyba?) Pascala gotującego w Paryżu i przypomniał mi się ten klimat... I dzisiejsza wizyta w sklepie też w takim klimacie :-)
    A jeszcze w strefie funkcjonalności strony : jeżeli komuś nie chce się przeszukiwać po kolei kategorii w poszukiwaniu konkretnego produktu i chce skorzystać z opcji wyszukiwarki - nie zawsze wpisanie jakiejś kategorii w wyszukiwarkę kończy się wyskoczeniem wszystkich produktów w oknie głównym - np."poduszki" działają idealnie, ale już np. "serwety" nie... a może to tylko tak u mnie?
    Jeżeli przez jakikolwiek przypadek miałabym szczęście w losowaniu (ale mam szczęście w miłości;-) ) - to podam maila. Nie lubię wieszać go publicznie w sieci, ok???

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  57. Anonimowy10/24/2014

    Sklep znam od niedawna ale od razu zachwycił mnie asortyment w postaci wszystkiego co francuskie:) Francję kocham a Paryż odwiedzam raz w roku (niestety). Za każdy razem upajam się wszystkim co francuskie, dosłownie wszystkim. Przywożę sporo francuskich smakołyków, kosmetyków, gadżetów, książek i tego co akurat "wpadnie mi w oko". W Polsce czuję od tych przedmiotów francuski zapach i cudowny francuski klimat. Dużo rzeczy szybko się kończy ( zwłaszcza kosmetyki i smakołyki) więc sklep idealnie wypełnia braki:) W sklepie z chęcią zobaczyłabym więcej kosmetyków francuskich oraz artykułów spożywczych- przeróżnych sosów na bazie musztardy, oliwy i miodu, więcej konfitur oraz fantastyczne słodycze z Hemy:) a także francuskojęzyczne książki :)Pozdrawiam serdecznie i życzę samych sukcesów dla sklepu Moja mała Francja i jej właścicielki oraz dla autorki bloga. Maja : senses1980@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. Anonimowy10/24/2014

    cześć Kochana,
    postanowiłam, że ja również wezmę udział w tej zabawie (a co mi tam). Już od dawna Ci kibicuję i 3mam kciuki, za marzenia, żeby się spełniały :) Gratuluję Ci wytrwałości, a wiem że to nie łatwe :)
    Jak zobaczyłam, że konkurs, dotyczy mojej ukochanej Francji, nie mogłam się powstrzymać i zdecydowałam, że będzie to dobra okazja, żeby po raz pierwszy napisać, że zazdroszczę odwagi i talentu :)
    Ale wracając do zabawy. Sklepik uroczy. Jestem zachwycona literaturą. Śliczne, małe i słodkie dodatki takie 'petit' jak to bywa we Francji, która niezmiennie kojarzy mi się z lawendą, a jej tu brak. Wiem, lawenda w ostatnim czasie jest wszędobylska, ale jest tak dużo różnych odmian, niedostępnych w zwykłych sklepach :) Całości dopełniłyby jeszcze tylko "najlepsze kasztany z palcu Pigalle" hahaha (poszłam po bandzie, ale co ja bym dała, żeby tam teraz być :)

    P.S. widzę, że chyba jestem ostatnia, ale jak to się mówi "ostatni będą...." :P

    Pozdrawiam Ciepło
    Judyta

    https://www.facebook.com/judyta.szymula

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ :)

OBSERWATORZY BLOGA

LICZNIK