Wedding set (white and powder pink)

piątek, sierpnia 22, 2014


A dzisiaj dla odmiany co by było ciekawie, kolejny zestaw prezentowy na ślub.

Robiłam go jakiś miesiąc temu, ale nie mogłam pokazać do czasu aż otrzymają go Państwo Młodzi ;)

Tym razem zupełnie inny klimat, inne kolory i więcej dekoracji. Jak zwykle chciałam dopasować się do upodobań Pani Młodej i choć znamy się bardzo mało to udało mi się wcześniej dowiedzieć, że wszystkie dodatki i dekoracje będą różowe. To była niezwykle cenna informacja ;)






Zabawne, ale te ozdoby "kotyliony" to znowu 100% recykling. Kiedyś okazyjnie kupiłam kabaretki dla Alicji i potargały się już przy zakładaniu, ale ich kolor był tak ciekawy, że zostawiłam z zamiarem wykorzystania tylko nie wiedziałam do czego ;)

Jaka była moja radość kiedy zobaczyłam salę weselną udekorowaną w bieli i różu z podwieszonymi pomponami ... Taka mała rzecz a cieszy ;)




Do dekoracji kartki pierwszy raz wykorzystałam piórka i nawet dość fajnie się to zgrało, chociaż łatwo się ich nie mocuje ;)

















No i co ja poradzę na to, że przygotowywanie tych pamiątek sprawiło mi więcej radości niż szukanie kreacji na wesele ;)

Wasza Izka
 

You Might Also Like

22 komentarze

  1. Iza nie miałam pojęcia jakie Ty masz zdolne łapki do takich prac. Młodzi pewnie zachwyceni bo ja b. doceniam prace ręczne.pzdr

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana ja bym piszczała z radości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdolna dziewczynka z Ciebie...buziaki i dobrego dnia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie taki prezent od serca :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny :) http://karo-dekor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dlaczego ja Cię nie zaprosiłam na mój ślub? :-)
    Wspaniała pamiątka! Słoneczka życzę. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne, piękne.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczności:)) Cuda prawdziwe tworzysz, zdecydowanie podziwiam!:)) Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Iza! Co sie nie chwalilas????? Ah i oh. Takie subtelne w moim klimacie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne i oryginalne ! :) gratuluje pomysłu i udanego efektu końcowego, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny prezent!
    BUZIAKI :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Urokliwe i cieszące oko:) Masz talent Kobietko :) Pozdrawiam, Ania z Maronkowa.

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam szykować prezenty dla przyjaciół więc w pełni Cię rozumiem:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie to wszystko wyszło i pięknie zapakowane:))) A prezenty szykować i pakować to i ja po prostu uwielbiam !!!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny komplecik:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję pomysłu i wykonania, najbardziej mnie urzekł ten kwiatek z kabaretek. Super pomysł, jeśli można to pożyczam go od Ciebie.
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniały pomysł i wykonanie! Widać, że od serca :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo miły i uroczy prezencik:)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowne ! zapraszam także do siebie http://homemlove.blogspot.com/ ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowny prezent zmajstrowałaś :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ :)

OBSERWATORZY BLOGA

LICZNIK