Życzenia oraz dekoracje wielkanocne cz. 2

niedziela, kwietnia 20, 2014



Zmartwychwstał Pan Alleluja!!!


Z okazji tych najważniejszych w roku liturgicznym Świąt chciałabym Wam Wszystkim (i sobie również) życzyć abyśmy uczyli się otwartości na drugiego człowieka ... tak mało, a tak wiele ... patrzeć dalej niż czubek własnego nosa ... być szczerym i wrażliwym na innych ... wtedy jest NADZIEJA na lepszy świat i nasze życie wieczne!





A poniżej migawki z pozostałymi dekoracjami, jak widać marker stał się moim ulubionym narzędziem pracy ;)

Szybciutko tylko dodam, że jajka drewniane kupione na allegro, rozmiar "gęsie" ;) mogłyby spokojnie być większe. Pomalowałam je białą i szarą farbą i ozdrobiłam czarnym markerem. Kupiłam 30 sztuk i jak widać jest ich mało, za rok dokupię na pewno, bo są świetną dekoracją!












Rada do zapamiętania na następny rok: owies trzeba posadzić bliżej Świąt czyli nie wcześniej niż tydzień, bo mój niestety nie dotrzymał ;) Jajka trafiły więc do szklarni, obok której po raz pierwszy na blogu tulipany z naszej małej hodowli ;)





W salonie pojawił się też "pazur" w postaci kocyka z czarnymi literami, udało mi się go w końcu upolować w HM Home! 

Teraz właśnie zauważyłam, że do zdjęć załapała się również mała niebieska karteczka, to pozostałość po zabawie dziewczynek hehe








Miłego świętowania Kochani!
Iza

You Might Also Like

24 komentarze

  1. My Izunia znow o tej samej porze w świecie blogowym. Masz dekoracje iscie skandynawskie;) A przy tym jest ich sporo dom pieknie ogarnięty...przyznaj sie ile sypiasz na dobe;)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołego Alleluja!!
    Miłego świętowania:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Radosnego świętowania :) Pozdrawiam serdecznie - M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Duzo slonca i radosci na ten czas! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudnie prezentują się jaja. Ja kocham Twoje króliki :-). Jeśli chodzi o owies to chyba zależy od ziarenek. Ja posadziłam na tydzień przed Świętami i dopiero w sobotę zaczęły rosnąć. Niestety marnie się prezentują, bo niektóre dopiero puszczają zieleń. Cudnie mieć własne tulipany. Ty masz super kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Radosnego Alleluja! Pięknie udekorowałaś dom! Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie wyszły ci te jajeczka b&w ! Tak niewiele trzeba a efekt niesamowity :)
    Mój owies nie wyrósł na święta ;[ Posiałam go ok.2 tygodni przed ale coś poszło nie tak i zeszły tylko trzy ździebełka ;p
    Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mokrego Dyngusa życzę:)Pozdrawiam ABily

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładne dfekoracje świateczne. sliczne jaja B&W ! Mokrego Dyngusa :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jajeczka wyszły bardzo fajne, dekoracje piękne:) Mokrego Dyngusa. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych,pełnych wiary, nadziei i miłości.
    Radosnego, wiosennego nastroju,serdecznych spotkań w gronie rodziny
    oraz wesołego Alleluja.

    Pozdrawiam ciepło i z serca-Dorota

    OdpowiedzUsuń
  12. super to wszystko wygląda i mam nadzieję, że święta były piękne, rodzinne i spokojne!

    OdpowiedzUsuń
  13. genialny pomysł z jajkami pomalowanymi markerem! Zastosuję za rok:) Mam nadzieję, że święta były magiczne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. U Ciebie jak zwykle pięknie i bardzo spójnie kompozycyjnie. Świetny pomysł z tymi jajkami, w przyszłym roku też się zaopatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie napisze niczego oryginalnego - twoje ozdoby są przecudne! pomysł z takim dekorowaniem jaj prześwietny. bardzo mi się podobają i kto wie, czy za rok nie poproszę Cię o zgodę na plagiat...

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie u Ciebie :-)
    jajeczka extra, a i tulipanów gratuluję,
    wprawdzie już po Świętach, ale przesyłam
    świąteczne pozdrowienia :-)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale niesamowite ... brak mi slow ...:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny blog, jeden z moich ulubionych. Lubię tu zaglądać. Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://mysweethomeblaszka.blogspot.com/
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  19. Delikatne i ze smakiem! wow :)

    OdpowiedzUsuń
  20. To wnętrze mnie zachwyciło. Wszystko świetnie sie komponuję. Muszę powiedzieć, że znajduje coraz więcej ciekawych inspiracji - czas na zmiany w moim mieszkaniu! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. o też masz uroczą szklarenkę :)
    uwielbiam zaglądać do Twojego domku :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Można spytać, skąd takie świetne poduchy ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Vintage Edition - HM Home, pozostałe szare od Lucy z retrodom.blogspot.pl, włochata z kolekcji zimowej HM Home. Pozdrawiam!

      Usuń

DZIĘKUJĘ :)

OBSERWATORZY BLOGA

LICZNIK