Dekoracje wielkanocne cz.1

niedziela, kwietnia 13, 2014


Witajcie! 

Jajka i zajączki już wszędzie królują, ja też zrobiłam już część tego, co chodziło mi w tym roku po głowie ;)




Jak to zwykle bywa, plan to jedno a wykonanie drugie, jajka miały być białe, a owies zdecydowanie niższy. No i miało nie być piórek, ale czymś musiałam podeprzeć owies, który zaczyna powoli się kłaść, bo posiałam wcześnie czyli tak, jak zalecono na opakowaniu ;)




A tutaj coś czego nie było w planach, pomysł pojawił się przy malowaniu drewnianych jajek (które pokażę w następnym wpisie, bo jeszcze nie skończyłam). Bardzo żałuję, że nie zrobiłam zdjęcia "przed", bo to świetna metamorfoza, ale niestety robiłam to późnym wieczorem i nie było nawet jak.




Spróbuję opisać, żebyście miały mniej więcej zarys. Wianek był gęstszy i bardziej skomplikowany, gdyż były jeszcze szyszki i takie jakby "snopki" z gałązek. Pozbyłam się wszystkich "zakłócaczy" i postanowiłam pomalować jajka na biało, a kuleczki na szaro. 




Na koniec dzisiejszej porcji Wielkanocnych dekoracji, jajka zrobione metodą, którą bardzo dobrze znamy czyli styropianowe jajka owijane materiałem. Moje w trochę prostszej wersji, bo zamiast tasiemek dałam po prostu tylko sznurek.




Dodam tylko, że kolejny raz udał mi się niezły recykling, bo w ruch znowu poszły materiały z ciuchów, które nie nadawały się już do noszenia, ale podczas segregacji zachowałam je sobie właśnie na takie cele.








No i tradycyjnie północ się zbliża, więc kończę na dzisiaj. Miłego tygodnia Dziewczyny! 
Wytrwałości i siły w przygotowaniach  do Świąt!
Iza

You Might Also Like

35 komentarze

  1. Bardzo mi się podoba, Twoja konsekwencja w doborze kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne dekoracje wielkanocne u Ciebie:))) Bardzo podoba mi się wiszący wianek z jajkami wykonanymi własnoręcznie. Super:) Zapraszam do siebie, u mnie też wielkanocne ozdoby zagościły w domu http://murawskaagata2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te materiałowe pisanki!! Jeszcze nie robiłam takich.W ogóle pięknie u ciebie-jak zawsze :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ślicznie u Ciebie ,zamieszkałabym w twoim domku,buziaki Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne ozdoby:-)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Iza napatrzeć się nie mogę na te Twoje wyczarowane cuda :-) jak mocowałaś sznurek przy jajkach - klej na ciepło?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) wyobraź sobie, że nie mocowałam ;) poważnie, po prostu samo się tak dobrze wpasowało, po prostu sznurek wpasował się w szczeliny pomiędzy częściami jajka ;)

      Usuń
  7. Anonimowy4/14/2014

    WSzystko bardzo fajne swiateczne akcenty ale ten napis EASTER Brrrrrr !!!!! Po prostu WIELKANOC piekne bardzo bardzo piekne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm no to już jest zdecydowanie kwestia gustu ;) ja nie ukrywam, że niektóre słowa angielskie podobają mi się bardziej i na co dzień używam dużo słów angielskich. Na co dzień używam tego języka w pracy i myślę, że w tej chwili język angielski to już mus. Szanuję też poglądy osób, które walczą o czystość języka polskiego, więc rozumiem Twoją opinię. Poza tym, w tym przypadku kierowałam się również ilością liter ;) Pozdrawiam!

      Usuń
  8. bardzo ładne dekoracje. podziwiam zapał:) mam pytanie trochę nie na temat (wielkanocny) -bardzo podoba mi się Pani dywan w salonie, taki tkany na płasko, sznurkowy. szukam podobnego. czy mogłaby Pani podpowiedzieć gdzie można taki kupić? pozdrawiam, wioletta

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się to korytko z owsem.
    Jajka z materiału również zrobiłam.
    Czekam na więcej dekoracji świątecznych z Twojego domu.
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem zachwycona i jajeczkami w owsie i ślicznym wiankiem. Pisanki z materiału też piękne w tych spokojnych, ciepłych kolorach. Uroczo jest u Ciebie. Gratuluję pomysłów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Posiałam owies kilka dni temu, wykiełkował, ale nie wiem czy się wzbije na tyle, żeby się nadał do dekoracji:/
    Piękne recyklingowe jaja Ci wyszły:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Hehe jaja w trawce super. Subtelnie i z charakterem. U mnie w tym roku króluje pastelowy roz.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne wnętrze, ta delikatność daje się odczuć poprzez samo patrzenie na zdjęcia:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękny ten wieniec z jajeczkami! :))) bardzo ładnie u Ciebie..tak jasno. :) już nie mogę się doczekać jak będę po remoncie ścian:)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładnie u Ciebie! Piękne dekoracje!

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne dekoracje! koniecznie zgłoś je do wyzwania wielkanocnego u Małopolanek:)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne dekoracje ! jajka styropianowe w Twoim wydaniu podobają mi się najbardziej z wszystkich widzianych wersji :) i wianuszek równiez uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne dekoracje, świąteczny klimat tak bardzo czuć już u Ciebie, a pomysł z owsem i jajkami rewelacyjny, chyba do tej pory nie widziałam niczego tak pomysłowego...

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne dekoracje stworzylas. A na te materialowe jajka nie moge sie napatrzec, pieknie polaczylas te tkaniny.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Aaaa! Piękne te dekoracje świąteczne :) też mam cały karton ubrań na takie cele... niby zwykłe materiały a przy nowym wykorzystaniu wyglądają u Ciebie niezwykle :)
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak tutaj jest pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacja a na jajka w materiałowych "garniturkach" patrzę z zazdrością :))))

    OdpowiedzUsuń
  23. super wyszły jajuszka!

    OdpowiedzUsuń
  24. Fantastyczne dekoracje a co najważniejsze - wszystko zrobiłaś sama! Brawo. Na pewno coś sobie od Ciebie podpatrzę i zrobię u siebie :) Dzięki za świetne pomysły !

    OdpowiedzUsuń
  25. ale cudne ozdoby!!! wianek i jajka po recyklingu... wszystko piękne, w ogóle twój dom cały jest piękny!

    czy Ty w końcu zaczniesz normalnie chodzić spać???

    OdpowiedzUsuń
  26. jak zawsze cudownie ... mam taki duży wiklinowy wianek i nie wiedziałam co z nim zrobić ... ale jak ujrzałam u Ciebie to już mam na niego koncepcje ... :) Pozdrawiam ...:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych,
    pełnych wiary, nadziei i miłości.

    OdpowiedzUsuń
  28. Izko Kochana Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak pięknie- pastelowo:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  30. Mimo, że już po świętach to kilka świąteczno-wiosennych ozdób wciąż mam w mieszkaniu :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ :)

OBSERWATORZY BLOGA

LICZNIK