Różowe tulipany w szarej oprawie

niedziela, lutego 16, 2014


Uwielbiam tulipany tak samo jak Wy :)

Najbardziej podobają mi się białe i różowe. Tym razem były w bardzo okazyjnej cenie więc kupiłam tyle, żeby wystarczyło do wiaderka! 

Kupiłam, bo z okazji Walentynek dostałyśmy (my czyli ja i dziewczynki) piękne białe dekoracje do naszego domku, ale pokażę je zapewne przy jakiejś innej okazji :)




Rano w sobotę wybierałam się na giełdę kwiatową, żeby w końcu kupić skrzynkę hiacyntów, ale niestety nie wstałam, byłam padnięta po nocy, bo wstawałam do Asi kilka razy. Przy okazji zakupów i tak sobie to wynagrodziłam.





Jedna mała zmiana, a już pomieszczenie wygląda inaczej ...

O właśnie, byłabym zapomniała, rano byłam taka zaspana, że trąciłam kubek z kawą i zalałam nowy obrus, więc musiałam wyjąć bieżniki (dobrze, że były wyprane). Przypomniałam sobie wtedy, że przecież mam trzy sztuki i jedną dałam do salonu. Uważam, że świetnie się wpasował!




W ogrodzie już wiosna, miejmy nadzieję, że zima już nie zniszczy tego co wyściubia się spod ziemi, bo całe 100 cebulek tulipanów właśnie zaczyna budzić się u nas do życia ...




Wspaniale piło się tutaj dzisiaj kawkę ... najgorsze, że do kawki było ciasteczko, a po tej zimie niestety tłuszczyku mi przybyło :( 

Jutro zaczynam bardzo gorący tydzień w pracy, przylatuje Prezes oraz kilka innych osób zza wielkiej wody, a w sobotę coroczna impreza podsumowująca. Może ze stresu chociaż zrzucę trochę nadwagi ;)

Na koniec chciałabym powitać Nowe Czytelniczki i podziękować Wam Wszystkim za to, że zaglądacie, piszecie, pytacie. To naprawdę bardzo wspaniałe, dodajecie mi nieustannej motywacji do dalszych działań!



You Might Also Like

36 komentarze

  1. pieknie to wszystko robisz:) stół jest ekstra! zaglądam od pewnego czasu regularnie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. aaa i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A kto nie lubi tulipanów? Szkoda tylko, że są takie nietrwałe...
    Ślicznie u Ciebie.
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te tulipany!! Fajnie że będą też w ogrodzie, będzie ślicznie. Piękny, słoneczny salon :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj ! Piękne tulipany !
    Bieżnik wpasował się idealnie. Tak u Ciebie jasno i czyściutko, że o matko łapię się za głowę !!! Ja już siły nie mam , sprzątam , sprzątam i znaku nie widać !!!!!
    A tulipanki i u nie wychodzą, wychodziły już przed tym niewielkim atakiem zimy, pozdrawiam i w pracy dasz radę , i dobrze baw się w sobotę, ja wczoraj balowałam , :):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, u Ciebie już tak pięknie i wiosennie C:

    OdpowiedzUsuń
  7. Powinnaś więcej z różnych miejsc cykać fotki, tak miło się ogląda Twój magiczny domek:) Ostatni kadr baaardzo mi się podoba, widok na kuchnię bomba:) No i oczywiście - kwiatki śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaglądam tez od pewnego czasu i podziwiam :-) salon jest śliczny, jasny i duży, nie dziwię sie wcale że kawa w nim dobrze smakuje :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tulipany w wiaderku i bieżnik prezentują się doskonale :) Ślicznie i wiosennie .
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie urządzony dom! Uwielbiam styl, w którym mieszkasz :) Będę regularnie podczytywać. Różowe tulipany :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  11. tak, te tulipany w wiaderku...widok cudowny!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana przepięknie to wszystko wygląda u Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię do Ciebie zaglądać . Tulipany to moje ulubione kwiaty. Lubię białe i żółte :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne tulipany! życzę powodzenia w pracy!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. pieknie ,a tulipany uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Och, cudne tulipany i salon i kuchnia. Rewelacja! Ja wczoraj zakupiłam w Juli komplet wiaderek i już wiem co z nimi zrobię. Jak tylko hiacynty przekwitną zawitają u mnie tulipany, razem w nowym wiosennym wystrojem :) A cóż to za stresującą pracę masz, że aż do zrzucania kilogramów zmusza?

    OdpowiedzUsuń
  17. Kwiaty w wiaderku prezentują się cudownie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. I ja uwielbiam tulipany :) Ależ będzie pięknie jak ci te wszystkie 100 tulipanów wyrośnie!!!!Raj dla oka i duszy :)
    Pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie:) a tulipany uwielbiam wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie :) A tulipany uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale u Ciebie już czuć wiosnę. Tulipany w wiaderku wyglądają przepięknie!!!
    Masz aż 100 cebulek? Prawdziwy z Ciebie ogrodnik!

    Co do tłuszczyku to na pocieszenie Ci napiszę, że nie tylko Ty masz co nieco do zrzucenia, tyle, że do mnie prezes nie przyjeżdża :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne tulipany, a i cały pokój wygląda prześlicznie, tak czysto i przytulnie zarazem.
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  23. cudne tulipany!
    pieknie wyglądają w Twoim salonie♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Też kocham tulipany. Mają w sobie niezaprzeczalną klasę. Bieżnik super. Od miesiąca zbieram się, by uszyć podobny, Materiał jest, maszyna jest, tylko chęci jakoś brakuje:) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie: http://mintyinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ojej jak u Ciebie ładnie! kocham tulipany, to moje ulubione kwiaty :)))
    te twoje wyglądają fantastycznie , no i wiaderko robi robotę! :)))
    ja też mam sporo do zrzucenia, a już za 3 miesiące mam się pokazać na plaży..ech nie wiem jak to zrobię;)
    buziaki, dobrego tygodnia kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne te tulipany :) A ogródkowym nic się nie stanie przy spadku temperatury, zresztą wiosnę czuć coraz bardziej :)
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  27. Tulipany wyglądają super. Pięknie urządzasz dom, ja tez lubie najbardziej wnętrza w których dominuje biel, beż i szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak tu u Ciebie wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kwiaty, niektórzy mówią niepotrzebne, a ja mówię bzdury. Kwiaty są niezbędne w domu, taki niewielki akcent a zmienia tak wiele.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajniutko tam u Was się mieszka :) Mimo wszystko życzę mało stresu i udanej imprezy!

    OdpowiedzUsuń
  31. O mamo... Tylko usiąśc i kawkę pic....Może byc nawet bez ciasteczka...

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie prezentują się tulipany w tym wiaderku :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam Twojego bloga i ten cudowny szary wystrój ... :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudownie. Jak ja lubię do Ciebie zaglądać! Ah :)) Tulipanki koooocham :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wspaniały salon, widać, że pod czujnym okiem właścicielki - dopasowany każdy szczegół :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy2/23/2014

    Witam:) Dopiero tydzień temu natrafiłam na Twojego bloga i jestem ZACHWYCONA!!! Pięknie mieszkasz i widać że urządzasz z pasją, ale co najważniejsze Twoje wnętrza są ogromnie przytulne:)
    Chciałabym u siebie stworzyć taki przytulny dom...mam nadzieję że kiedyś będzie to osiągalne;)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę samych słonecznych dni:):):)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ :)

OBSERWATORZY BLOGA

LICZNIK