Witajcie w ten Magiczny Czas ...

środa, grudnia 25, 2013


... kiedy wszyscy jesteśmy lepsi, uśmiechnięci, weseli ...

... kiedy mamy więcej czasu, nie biegamy, nie stresujemy się, możemy się wyciszyć i odetchnąć ...




Z okazji Najpiękniejszych Świąt w roku życzę Wam z całego serca ciepła i rodzinnej troski, zrozumienia i wsparcia, siły i wytrwałości w walce z trudem życia codziennego, cierpliwości i spokoju oraz spotykania na Waszej drodze ludzi otwartych na potrzeby innych ...










A jak tam prezenty? U nas się udały :) ja w tym roku dostałam latarnię koło której chodziłam już ze dwa lata ;) Chciałabym, żeby koło niej stanęła jeszcze średnia, wtedy będzie zgrany duet ;)



Miłego dalszego świętowania!

You Might Also Like

31 komentarze

  1. Piękny świateczny wystrój!
    Z okazji Świąt życzę ci samych radości, dodającej otuchy nadziei i mnóstwo miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Magicznego czasu w gronie najbliższych:-)
    Latarnia mega!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawdziwiej magii pod świątecznym niebem pełnym cudów ! Radosnych Świąt :) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknie, choinka cudna. Latarnia również. Spokojnych i radosnych świąt. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna latarnia! :) Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna choinka, ale ta latarnia boska :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Radosnego przeżywania w gronie rodzinnym Świąt Bożego Narodzenia !!!
    Pozdrawiam świątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie! Jejku jak ja uwielbiam taki wystrój <3
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz racje - to najpiękniejsze święta :)
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie i Świątecznie u Ciebie! Wesołych Świąt i wszystkiego co najpsze także po :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie i świątecznie♥
    samych dobrych dni!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie :)
    Wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudownie!
    Wesołego świętowania... ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Serdeczne życzenia świateczne przesyła ABily:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na ostatni dzień przesyłam życzenia radosnego, rodzinnego świętowania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy12/26/2013

    Latarnia jest cudowna, podobnie jak choinka. :-) Pięknie prezentuje się też "glamurowa" rama lustra na tle surowych cegieł.
    Pozdrawiam i wszystkiego dobrego, prawie "poświątecznego". ;-) Ola Sz.

    OdpowiedzUsuń
  17. jak zwykle pięknie i elegancko- pozdrawiam jeszcze świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie,spokojnie i delikatnie!!!
    Pozdrawiam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Tobie Izuniu te samego... Pieknych, ciepłych, rodzinnych i leniwie spokojnych Świąt! Pozdrawiamy :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale u Ciebie pięknie :)
    latarenka faktycznie cudowna!!!
    ja ze swoich prezentów również jestem bardzo zadowolona :)

    uściski międzyświateczne :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. cudnie, swiatecznie acz delikatnie....no i latarnia wspaniała!!! u nas prezenty symboliczne a urocze:-)
    uściski poswiateczne :-*

    OdpowiedzUsuń
  22. ale u Ciebie prześlicznie:))))))))))))) bardzo podobają mi się takie Święta gdzie przeważa biel:)))
    ściskam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudownie! Mogę tam zamieszkać? ;) Pozdrawiam zimowo, poświątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. rewelacja, dla mnie dodatki śnieżne pełne atmosfery świąt

    OdpowiedzUsuń
  25. Uroczy, świąteczny klimat! Wszystkiego co najlepsze na Nowy Rok! Ściskam :).

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow piękna latarnia! Na Wesołych Świąt już za późno ale za to z całego serca Szczęśliwego Nowego Roku!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo mi się podoba wystrój Twojego mieszkanka a takie kręte schody to moje małe marzenie niestety nie do zrealizowania w domu w którym mieszkam..
    wspaniały prezent dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zazdroszczę zasłon długie kładą się po ziemi bajer.
    WSZYSTKIEGO DOBREGO W NOWYM ROKU:)

    OdpowiedzUsuń
  29. z chęcią zostaję dłużej- jestem pasjonatką wnętrz- chociaż nie obnoszę się z tym tak szeroko jak Ty...ale mam nadzieję to się zmieni i wracam do zawodu pełna parą!!! pięknie masz....zapraszam również do siebie i do zobaczenia:) www.shekoku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ :)

OBSERWATORZY BLOGA

LICZNIK