Rzecz się stała niesłychana ...

środa, grudnia 04, 2013


Tak mniej więcej zaczynał się mail, który niewiele ponad 2 miesiące temu otrzymałam od Ani z bloga Mój dom - moja przystań ...

Ania dotarła na mojego bloga w maju i od samego początku karmiła mnie swoim niesamowitym ciepłem ... 
 a pod koniec września odkryła rzecz niesamowitą!

Obie zaczęłyśmy blogowanie w ten sam dzień tyle, że Ania rok wcześniej ode mnie!!!

Z tej okazji Ania postanowiła mnie obdarować upominkami co oczywiście wprawiło mnie w zakłopotanie, ale zgodziłam się pod warunkiem wymianki :)

Kiedy otrzymałam paczkę oniemiałam z zachwytu! Oczywiście Ani zebrał się delikatny ochrzan ;), bo przecież tyle tych prezentów zrobiła, że aż brak mi słów!



Wszystko jest przepiękne, wykonane z ogromną starannością i tak pasujące do moich wnętrz i upodobań! Każda rzecz osobno i ślicznie zapakowana. Yhm no może te foremki mi o czymś przypominają (znaczy, że słabba ze mnie ciastkarko-kucharka ;)) hahaha

Każdą najdrobniejszą rzecz zachowałam, każdy skrawek sznureczka czy nawet serwetki wycięte z papieru, który służył jako opakowanie, wszystko to mi się do czegoś przyda, tak już mam ;)

Aniu jeszcze raz pięknie dziękuję i przedstawiam jak prezenty wpasowały się w nasz domek.

Świąteczny obrazek w szarej ramce zagościł u Alicji w pokoju.



 Zawieszki już pięknie prezentują się na słojach i czekają na opisy. Duży słój mam nadzieję zapełni się już niebawem świątecznymi ciasteczkami.

Woreczek wpasował się na razie na półkę, już ja z pewnością dla niego coś wymyślę i to nie raz ;)
Przy okazji pochwalę się jeszcze domowej roboty winem od teściów. Jak widać już prawie cała rodzina zna moje wnętrzarskie gusta, bo butelka jest świetna ;)




Ręcznie zdobiona chusteczka na razie wisi na wieszaku w jadalni, ale tutaj z pewnością na święta będą jakieś roszady.




Były jeszcze świeczniki, ale niestety dotarły do mnie w częściach, jednak tak, jak pisałam Ani, udało się uratować zapachowe tealight'y, które już wypaliliśmy w weekend i co? Znowu recykling, tasiemki przykleiliśmy na następne :)




Jestem bardzo uradowana z tych prezentów, Ania wiedziała jak sprawić mi radość!
Ja posłałam do Ani zawieszki, które miałyście okazję oglądać w pierwszych zimowych dekoracjach. Cóż ja mogłabym zrobić innego, nie mam przecież tak wielu i tak wszechstronnych talentów co Ania. Przede wszystkim brakuje mi też pomysłów, których jak widać Ania ma pod dostatkiem!

I jeszcze krótka relacja z ostatnich dni. 

 Czasami udaje nam w mig się zrealizować jakieś małe myśli i plany ;) Wierzcie albo nie, ale brakowało mi czegoś w tym kalendarzu adwentowym, bo przecież chciałam, żeby dziewczynki nie widziały co tam w środku jest i co? Wczoraj wpadły mi w oku, zupełnie przypadkowo takie spinacze (mama popędziła od razu po nie do sklepu hehe):




A w niedzielę zrobiłam wianek, bo jak wiecie zanim coś wyrzucę to zastanowię się przynajmniej dziesięć razy, taki chomik ze mnie ;)

Prawda, że piękna odmiana żołędzi? Miałam malować, ale ten kolor jest czadowy i na razie taki właśnie zostanie. Szkoda, że brakło i musiałam łączyć z czapeczkami, bo byłby jeszcze lepszy. Rodzice już wiedzą, że za rok pozbierają z dziewczynkami co najmniej trzy razy tyle :)






Dziewczyny ogromnie Wam dziękuję za Wasze przemiłe komentarze pod moimi ostatnimi postami. Jak widzicie nadal brakuje mi czasu, żeby na nie odpowiadać chociaż staram się robić to jeśli ktoś mnie o coś pyta. Musicie wiedzieć, że to naprawdę bardzo, bardzo miłe.

Miłego, pa pa!

You Might Also Like

31 komentarze

  1. ojej ile ślicznych prezentów! :))) wspaniale to wszystko wygląda:) ładnie się złożyło z tymi Waszymi początkami blogowania:)))
    a wianuszek masz przepiękny! u mnie w następnym poście będzie kolaż:)
    ściskam serdecznie:* dobrego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, takie prezenty to sama radość:) A wyszywany obrazek w ramce jest genialny i chyba takowym kogoś w tym roku obdaruję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne rzeczy, podoba mi się wszystko po prostu:)
    wianek meeega!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie prezenty sprawiają najwięcej radości, bo mają w sobie ogromny wkład pozytywnej energii osoby, która je wykonywała. Wianek śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wianek jest świetny, ja bym nie narzekała. ;)) A prezenty wspaniałe!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale to wszystko piekne !! Mam juz wianek z szyszek, ale taki tez by mi sie przydał :) piekny masz tez kalendarz adwentowy i wszystkie prezenty, wyobrazam sobie ile radosci :) super ! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prezenty ale i podziękowania też piękne .
    Wianek wspaniały , nie wiem jak miałby wyglądać lepszy ?!
    Z pozdrowieniami

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudne prezenty:)zazdraszczam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowności podostawałaś , a wianek sliczny prosty a jaki efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniale jest otrzymywać (i to się tyczy nie tylko rzeczy materialnych:) ale jeszcze wspanialej obdarowywać:))
    Od jakiegoś czasu co kilka dni wysyłam do kogoś jakiegoś "cosia";) i całe to przygotowywanie paczuszki (czasami na prawdę maleńkiej:) sprawia mi ogromną radość - każdy detal musi być na miejscu!:) Widzę, że nie tylko ja mam takie "zboczenie";)
    Serdeczności ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję cudnych prezentów :)
    Super, że w blogowym świecie zdarzają się takie niespodzianki :D
    BUZIAK :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne prezenty! :) Szczęściara z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jest piękny. Taki surowy i elegancki

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne prezenty :) Szczęściara z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miło jest dostawać prezenty, wiem coś o tym, bo sama też niedawno zostałam obdarowana... :)
    Piękny ten Twój wianek... Ja zrobiłam z korków po winie, ale taki też chodził mi po głowie...

    OdpowiedzUsuń
  17. Urocze te drobiazgi :) Rzeczywiście, szczęściara z Ciebie:)
    Wianek natomiast - bardzo w moim guście:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ty szczęściaro :) Fajnie że dołożyłaś spinacze, jeszcze ładniej. I nie potrafię przejść obojętnie obok cegły jest śliczna chyba moją tak przerobię :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne prezenty!! Też zawsze chowam wszystkie sznureczki, opakowania, dodatki :))) A wianek cudny! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wiem coś o prezentach od Ani:) są cudowne!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. wianek właśnie taki jest piękny! i kalendarz cudny! ja chyba jeszcze do kalendarza nie dorosłam.

    OdpowiedzUsuń
  22. wymiaka superek! Ale zaintrygowałaś mnie tym nowym wiankiem z żołędzi hmmmm takiego jeszcze nie próbowałam:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. ale piękności :) przemiła niespodzianka wymiankowa :)
    pozdrawiam,
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczne prezenty! A wianek wyszedł Ci super!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj Iza, ja Cię powinnam wyłaskotać za zawstydzanie, czytam i się czerwienię!!!
    i to nie są żarty! ten post powinnam traktować jako wymiankę, dziękuję za te wszystkie wspaniałe i wzruszające słowa i raz jeszcze dziękuję za prezenty, które Ty wykonałaś dla mnie!!! SĄ CUDOWNE! Zresztą w następnym poście się pojawią!
    Buziaków i uścisków moc przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Widziałam już wiele wianków handamde ale ten bardzo mi się podoba bo jest prosty bez świecących kiczowatych dodatków!

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak milo, Ania to swietna dziewczyna.
    Otrzymalas moc prezentow, ale chyba najwazniejsze ze zyskalas wirtualna przyjazn, to bardzo wazne, sama mam takie :)
    Sciskam Was obie

    OdpowiedzUsuń
  28. Wiem jakie cudenka Ania potrafi stworzyc i zazdroszczę ci okrutnie...idelanie pasuja do twojego domku;) gratuluje serdecznie;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudne upominki dostałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  30. upominki piękne <3 a wieniec niesamowity, faktycznie śliczna odmiana żołędzi , w tym roku zbierałam i moje były zupełnie inne. W sumie ciekawy temat , ile jest odmian żołędzi ;) trzeba wyszperać w Internecie ;p Dziękuję za odwiedziny , cieszę się, że post okazał się pomocny ;))
    Pozdrawiam serdecznie
    Kropka

    OdpowiedzUsuń
  31. kolejne cudowne, kreatywne miejsce. Bardzo się cieszę ,że je odnalazłam.

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ :)

OBSERWATORZY BLOGA

LICZNIK