Szarości z kapustą ;)

sobota, listopada 02, 2013


Nie da się ukryć, szary króluje ostatnio wszędzie!

Jakiś czas temu kupiłam szaro - białą krateczkę do kuchni i jadalni i w końcu mogę Wam ją pokazać w pełnej krasie!

Tak naprawdę ta kratka była na mojej liście już wtedy, kiedy kupowałam materiał w róże ... teraz wiem, że ten zdecydowanie jest lepszym wyborem :)

A do tego wszystkiego jeszcze poduchy od naszej kochanej Lucy, w których się zakochałam już w lecie, kiedy pierwszy raz je zobaczyłam!!!


Musiałam się solidnie namyślać przez dobrych kilka dni, żeby "okroić" zamówienie, w końcu zamówiłam jeszcze 4 sztuki z gwiazdami i współrzędnymi.

Nie mogę się doczekać, są takie piękne, jak dla mnie to kwintesencja tego co lubię najbardziej czyli szary i przecierana biel!

No to idziemy po kolei zaczynając od jadalni:




No właśnie, a że tak się wczepię jeszcze to zapytam: lubicie ozdobną kapustę? Ja uwielbiam! Nie mogłam się oprzeć! Pan na targu miał jeszcze dwa inne odcienie, wszystkie były cudne! 



Dwa lata temu nawet hodowałyśmy je u nas, ale niestety trudno je utrzymać, bo wszelakie ślimako - podobne robaki je zjadają. Stąd też w tym roku mama się zbuntowała i nie posadziła, no ale jak ja zobaczyłam takie ilości i w takich odmianach u tego Pana na targu, to znowu nie popuszczę :)




Pusto nadal, kąty wciąż czekają, ale byle do przodu :) Tak mi się coś wydaje, że te nogi u stołu też kiedyś będą białe ;)



A przy okazji, pochwalę Wam się, znalazłam chyba wymarzony kredens, który ma stanąć na ścianie za stołem:



Żródło: www.sklepludowy.pl

Na ten moment spadam na ziemię ;) i cieszę się kolejnym oknem ubranym w krateczkowe szarości.



Ciekawa jestem co Wy sądzicie o tym moim krateczkowym szaleństwie, bo ja jestem bardzo zadowolona :) Specjalne podziękowania dla Beatki, która realizuje moje nowe wariacje w zakresie tekstyliów ;)

Ostatnio pokazywałam Wam Ektorpa w aneksie i było trochę różowo, ale kilka dni temu wpadła mi ręce szara narzuta i chyba tak jest fajniej ;) ... a komoda będzie biała, już pisałam kiedyś, tylko czasu brakuje.




U nas jeszcze jesiennie, wrzosy, kasztany, żołędzie, wszystko się ładnie trzyma, a Świątecznie zaczynamy dopiero od kalendarza adwentowego :)




Dziewczyny, jeszcze raz bardzo Wam dziękuję za wszystkie życzenia pod ostatnim postem! Dziękuję, że jesteście ze mną, że mnie wspieracie i pamiętacie!

Miłej niedzieli i do następnego!

You Might Also Like

35 komentarze

  1. zachwycona jak zwykle przyjdę wkrótce na tą kawę
    Gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  2. I krateczka bardzo ładnie wygląda i róże mi się nieziemsko podobają :-)) A już w ogóle powala mnie na kolana ten kącik , gdzie masz takie wielkie okna ! Bajka po prostu ! :-))
    Wiesz ,że takiej kapusty ozdobnej nigdy na oczy nie widziałam ? Ale bardzo dekoracyjna , to bez dwóch zdań :-))
    Ściskam cieplutko !

    Ps. oczywiście ,że jesiennie .. na świąteczne wariacje jeszcze czasuuuuu a czasu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale się dzieje u Ciebie!!
    Poduszki od Lucy super, wiem coś o tym, bo sama mam dwie gwiazdkowe:-) Krateczki śliczne. Kapusta ozdobna ma obłędny kolor, ale nigdy jakoś się z nią "na żywo" nie spotkałam.
    No i kredens z fotki-bosssski!!!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wygląda ta krateczka:) Pięknie się wpasowała:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie u ciebie, bardzo lubię kwieciste kapusty i szarość z bielą, komoda jest cudna, życzę szybkiego zakupu :), u nas też ozdoby świąteczne jeszcze czekają w sumie ozdabiamy dom pare dni przed wigilią bo taką mamy tradycje, denerwują mnie ozdoby świąteczne w sklepach od pażdziernika

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale dużo pięknych zdjęć! Z przyjemnością przespacerowalalm sie po Twoim domu:) Szary to moj ulubiony kolor i w moim całorocznym domu króluje od lat...
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zla;) bo zazdroszczę Ci kredensu:) jest niezwykly... ah

    OdpowiedzUsuń
  8. jak ładnie prezentuja sie te szarosci :) a kapusta ozdobna zawsze mnie zachwyca ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kredens wspaniały! I krateczka cudna,zawsze kojarzy mi się z takim sielskim klimatem ,wprowadza ciepło do domu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. krata dodała szyku i uroku, kapusta jest bardzo dekoracyjna

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale klimatycznie u Ciebie:) Szarości wpisały się bardzo ładnie, a kredens będzie idealnie się prezentował w jadalni:) Bardzo fajna część salonowa, spory metraż u Ciebie, tylko pozazdrościć;)

    OdpowiedzUsuń
  12. normalnie wprowadzam się do tego wnętrza- mogę mieszkać w kuchni - nie , żebym uwielbiała gotować, ale uwielbiam Twoją kuchnie:) od czasu do czasu mogę nawet nalepić pierogów! Oczywiście krateczka wygląda cudnie i to nie podlega dyskusji. Nogi koniecznie białe- będa cudne- pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam Twoje wnętrza! jest cudnie! wszystko mnie zachwyca:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie jak zwykle :) a poduchy są obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. krateczka jak najbardziej tak!! zdecydowanie bardziej niz róże :-)). kredens super- trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  16. A wiesz, że za mną też krateczka chodzi, też szara:-) A teraz jak pooglądałam sobie u Ciebie to jeszcze bardziej:-) Świetny wybór!

    OdpowiedzUsuń
  17. ale macie tam ślicznie! bardzo podoba mi się ta laweczka i poduchy:)))
    gratuluję smaku, bo potrafisz go pięknie wykorzystać do urządzania swoich wnętrz..
    dobrego wieczorku

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale Ci zazdroszczę takiego wnętrza. Ja swoje szczerze zaczynam nie cierpieć i chyba muuuusze je zmienić bo zaczynają mnie męczyć. Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię tak sobie do ciebie wpaść:) Szarości bardzo lubię ale z przekory mieć nie będę bo wszyscy maja:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiesz...pieknie z tą krateczką, pastelowa, delikatna;) i mimo iż wykorzystałaś materiał w pełni zrobiłaś to ze smakiem...gratuluje;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  21. pięknie z tą kroplą szarości u Ciebie
    a ten kredens co znalazłaś jest bossski!!!!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale super wyszło, widzę klimaty mi bliskie, ikeowskie :0 dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej, uważam, że Twój domek wspaniale sie prezentuje w szaro-białej kratce! Jest zachwycająco. Uwielbiam krateczkę!!! Nowa narzuta i poduszki od Lucy oczywiście wspaniałe. Sofa też podoba mi się bardziej. W ogóle to wspaniałą masz jadalnię. Jutro wystukam do Ciebie kilka słów na @. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  24. Za każdym razem nie mogę się napatrzeć jak ślicznie u Ciebie. śliczne te roletki sobie sprawiłaś, pięknie wykończone koroneczką bardzo mi się podobają. Ja również zmieniałam jakiś czas temu, zrobiłam już zdjęcia ale nie zdążyłam jeszcze zaprezentować. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Szara krateczka jest super.. :) a w Twoich aranżacjach - to aż brak słów.. :)
    Pięknie tam u Ciebie :)
    BUZIAK :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Mamy podobny gust, bo i krzesła i sofa i żyrandole, ah, uwielbiam ektorpa :)))) Pięknie wygląda w Twojej poduszkowej aranżacji :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie!:) a w tym kredensie to można się zakochać!!!:)
    PoZdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. och, ślicznie tu u Ciebie...mamy podobny gust, bo i u mnie ektorp, i a na wsi ta tkanina na zasłonach (te różyczki)....nóżki do stołu koniecznie zrób białe, będzie cudnie:) kratki, szarości są przepiękne! a podusie od Lucy są najlepsze! pozadrawiam!Marta

    OdpowiedzUsuń
  29. Szarości pasują do każdego wnętrza :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. szara kratka ma dużo wdzieku, lubie też taką pudrowo-różową...mam podobny stół w kuchni i od jakiegoś czasu myślę właśnie o przemalowaniu nóg na biało, może poczekam na Ciebię i podejrzę efekt końcowy:)))

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczna ta kratka w szarości! Dobry wybór :)
    Kapusty ozdobne uwielbiam i koniecznie muszę je u siebie mieć. Nigdzie jednak nie natrafiłam na sadzonki czy nasionka :( Twoje kapustki są oszałamiające!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie tu u ciebie!!!! bardzo lubię takie klimaty, Shabby jest the best!!!
    Pozdrawiam z Montowni Śliczności

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajnie u Ciebie. Ja ciągle czekam na to malowanie komody :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Pięknie u Ciebie!!! ach, nie wiem na czym skupić wzrok, powracam obejrzeć zdjęcia któryś raz z kolei... :)))
    Pozdrawiam serdecznie :) super urzadzilas dom :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ :)

OBSERWATORZY BLOGA

LICZNIK