Set of wedding gifts

środa, października 02, 2013


Cześć Dziewczyny!

Dzisiaj dla odmiany po ostatnim długaśnym poście postaram się, żeby było krótko :)

Bardzo Wam dziękuję za tak miłe przyjęcie mojej opowieści, czytam Wasze komentarze z ogromną przyjemnością!!! Jesteście wspaniałe :)

W ubiegłym tygodniu byliśmy na bardzo fajnym weselu, wybawiliśmy się świetnie, powiedziałabym nawet, że niezłe z nas lwice parkietu (specjalne pozdrowienia dla szwagierki ;) hehehe), małżowie też się bawili, ale my wymiatałyśmy no nie da się ukryć :D

Dla nowożeńców przygotowałam zestaw drobnych prezentów, które od kilku lat dajemy w zamian za kwiaty, ot tak, żeby mieli od nas jakąś trwałą pamiątkę. We wcześniejszych latach zawsze coś kupowałam, a teraz ... jestem bardzo szczęśliwa, że udało mi się zmobilizować i zrobić coś od siebie :) To naprawdę wspaniałe uczucie!






Pudełko kupione, bo już brakło czasu, ale może następnym razem ...


Pozdrawiam Was ciepło!

***

Madzia, makijaż był naprawdę piękny, Angelika - czułam się świetnie ;), dziękuję!!!

You Might Also Like

29 komentarze

  1. To wspaniale, że zdecydowałaś się na taki dodatek, myślę, że gdy serduszka znajda swoje miejsce w domu Państwa Młodych, to to piękne pudełko będzie skrywało wspaniałe pamiątki. A za 20-30 lat ich dzieci będą się kłócić co kto bierze dla siebie :)

    A więc taka z Ciebie lwica parkietowa... no no no :)

    Dobrej nocki, pa

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobrze dobrany prezent, przecież w końcu serce to symbol miłości...

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie ręcznie robione prezenty!! Twoje serducha i kartka są prześliczne!
    Pozdrowionka**

    OdpowiedzUsuń
  4. Upominki piękne :) pozdrawiam Lwicę parkietową :)
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny zestaw :) Będzie super pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł, będzie pamiątką na lata.

    OdpowiedzUsuń
  7. ale piękny zestaw :))

    buźki

    OdpowiedzUsuń
  8. Serducha piękne :) ja też staram się dawać Młodej Parze jakąś trwałą pamiątkę zamiast kwiatów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały pomysł-to będzie fantastyczna pamiątka, kwiaty przecież i tak więdną. Pięknie to przygotowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  10. Prawdziwe cuda wyczarowałaś:) Pudełko jak od kompletu! Pięknie...

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie to sobie wymyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne delikatne serduszka! warto było się zmobilizować, bo wyszło na prawdę elegancko!

    OdpowiedzUsuń
  13. o jakie ładne te wszystkie prezenty:) takie cuda to i ja mogłabym dostać :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomysł świetny! Ja także zaczęłam obdarowywać moimi "dziełami", wiem jakie daje to poczucie własnej satysfakcji:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja już co prawda po ślubie, ale chętnie bym przygarnęła takie prezenty ;) Po pudełku nie widać, że kupne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam ręcznie robione rzeczy,prezenty - za kilka lat wraca się do takich prezentów z sentymentem.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dokładnie, własnoręcznie zrobione prezenty są niepowtarzalne :) Dają przyjemność obdarowanemu i darującemu :) Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie prezenty są najcenniejsze! :)
    Pa

    OdpowiedzUsuń
  19. takie prezenty ja też uwielbiam dawać i zawsze staram się zrobić coś od siebie:) Twoje wyszły cudne! Buziak:*

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne prezenty, aż chciało by się takie dostać, ja tez teraz robiłam sama prezent imieninowy i idę go dzisiaj wręczyć:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudenka, największą wartość maja te od serca!!! a Twoje takie własnie są;))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  22. Własnoręcznie zrobione prezenty sa najwdzięczniejsze ;-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. gdybym była Panna Młoda bardzo cieszyłabym się z takiego prezenciku oj bardzo;-)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne prezenty! Ja byłabym zachwycona gdybym dostała takie cudeńka:) Może ktoś mi takie podaruje bo to już w przyszłym tygodniu mam mój ślub:) Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  25. No to młodzi się ucieszyli ! Pamiątka na całe życie:-)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:-)
    http://rodzinnie1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Super pomysł..
    Takie prezenty są lepsze od kwiatów :) a pamiątka na całe życie :)
    BUZIAK :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Super pomysł..
    Takie prezenty są lepsze od kwiatów :) a pamiątka na całe życie :)
    BUZIAK :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też jestem za tym ,żeby kwiaty zastępować czymś innym, bo mimo tego,że kwiaty są piękne szybko więdną.
    http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ :)

OBSERWATORZY BLOGA

LICZNIK