Moja biała dynia - DIY

czwartek, października 10, 2013


Przeglądając rok temu Wasze blogi zauroczyły mnie białe dynie, ale wtedy jeszcze nie byłam tak ogarnięta, a jednocześnie odważna i zbzikowana ;), żeby sobie zrobić swoją.

Prawdę mówiąc zapomniałam o posianiu sobie baby boo tak lubianej przez nas wszystkie, ale za rok już na pewno się przygotuję odpowiednio :)

I gdyby nie to, że przypadkiem podczas zakupów, rzuciła mi się w oczy taka nawet dość fajnych rozmiarów pomarańczowa dynia, to pewnie nie miałabym dzisiaj tej białej :)




Pomalowałam ją po prostu dwa razy białą farbą akrylową. Swoją drogą, nieźle musiałam się namagikować, żeby ją zawiesić i wysuszyć, ale małż przybiegł na pomoc i udało się :)

A potem czarny marker i napis, który jak widać jest dość nieudolny, ale efekt końcowy i tak mi się podoba. W końcu jest postęp, bo rok temu nie miałam jej w ogóle ;)



Dużo u nas zmian i nowości ostatnio, ale nie sposób wszystko pokazać, bo czasu brakuje, więc staram się stopniowo albo przy okazji o tym pisać i Wam pokazywać.

Pamiętacie pewnie, że troszkę się obłowiłam na imieniny i właśnie jedną z kolejnych rzeczy w końcu zagospodarowałam :) To część prezentu od Rodziców :)



Drobna metamorfoza a wygląda już całkiem inaczej.

A teraz jeszcze się pochwalę!!! Ostatnio wzięłam udział w konkursie organizowanym przez Werandę i MIA home i wygrałam takie cudo. Oprócz wygranej dostałam jeszcze dwie śliczne zawieszki! Ogromnie dziękuję jeszcze raz!!!, a sklepu chyba nie muszę ani polecać ani przedstawiać, bo wszystkie go już z pewnością dobrze znacie :)



Tyle mi tego przybywa, a ja już nie mam gdzie stawiać ... pasowałyby jakieś kolejne mebelki, bo miejsca nadal dużo, dekoracji nie ma gdzie ustawiać i nadal jednak trochę pusto. 

No i te ściany, nadal myślę i główkuję, ale w korytarzu już postanowione :) Będą zdjęcia Paryża od Agnieszki tyle, że ramki dokupię sobie inne :) Aga do mnie napisała i rozwiązała mój problem informując, że przecież zdjęcia mogę kupić u Niej bez ramek! Bardzo się cieszę, bo myślę o nich od kilku miesięcy :)

Dziękuję Wam ogromnie za cudowne komentarze, zwłaszcza te rocznicowe, czytam niektóre z nich z łezką w oku. Niestety nadal brakuje mi czasu, żeby odpowiadać na każdy Wasz komentarz. Pewnie już zdążyłyście zauważyć, że jeszcze niedawno to robiłam ... Bądźcie jednak pewne, że je czytam, z wielką przyjemnością i każdy jeden jest dla mnie niezwykle ważny!

Witam też z wielką radością nowe osoby!

Do następnego Kobitki!

You Might Also Like

30 komentarze

  1. Gratuluję fantastycznej wygranej :)
    Dynia fantastyczna !!! kradnę pomysł na przyszły rok :p

    pozdrawiam i zyczę miłego dnia
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. No dyńka poprostu świetna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudna dynia! wpadłaś na genialny pomysł:)) u mnie dyń pod dostatkiem bo sobie posiałam więc jeśli pozwolisz odgapie Twój pomysł:)) Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  4. SUper ta dunia, jak długo ona może stać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia :( Mam nadzieję, że długo :) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  5. Świetna dynia :) U mnie jesiennych dekoracji zupełny brak :)
    Zapraszam do siebie na candy ;)
    Buziaki
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł z dynia świetny....wyszła wspaniale :)
    No i gratuluję wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł na dynię! :)
    Uważam, że to najfajniejszy pomysł, na jaki w tym roku trafiłam...
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasami trzeba pomóc naturze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacyjnie wyszła :) a napis też wygląda super :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Po pierwsze dynia jest rewelacyjna! Po drugie prezent od rodziców do pozazdroszczenia! P trzecie wygrana ekstra! :))
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo pomysłowe pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja się zastanawiałam, czy są białe dynie bo widziałam na blogach małe i duże, ale strach było zapytać. Twoja jest świetna, ale nadal nie mam pewności ....są małe białe????

    OdpowiedzUsuń
  13. Kapitalny pomysł:)wyszło cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy bym nie wpadła na pomysł pomalowania dyni ;))) Super !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super wyszła:) ja tez już zwątpiłam ze znajdę w końcu białą dynię w sklepie i chciałam malować, myśląc ze tylko ja wpadłam na taki szalony pomysł:) A tu się okazuje ze nie tylko ja miałam ten sam problem;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pomysł z dynią-rewelacja! Słoiczki pepcowe też mam- identiko ale po jakimś czasie znudziła mi się siwa podstawka i przemalowałam ją na biało :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziewczyny! Jesteście przemiłe, ale muszę sprostować jedną rzecz. Malowanie dyni na biało to nie mój pomysł, ja jedynie go wykonałam. W necie jest dużo zdjęć i informacji na ten temat. W zeszłym roku te dynie zauroczyły mnie chyba u Cat-arzyny (http://cat-arzyna.blogspot.com) o ile dobrze pamiętam. Buziaki dla Was wszystkich!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie tam u Ciebie! Będę to powtarzać do znudzenia :)
    A dynia jest super :) zresztą wszystko jest super :)
    BUZIAK :* i mam nadzieję, że do zobaczenia niebawem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uśmiałąm sie z tej pomalowanej dyni:))) W życiu by mi do głowy nie przyszło, żeby "żywą" dynię malować:))) Świetny pomysł miałaś!
    Prezenty śliczne i wygrana fajna...

    OdpowiedzUsuń
  20. No pierwszy raz w życiu widzę taką dynię :)
    I muszę przyznać, że bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super pomysł z tą dynią....bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna dyńka i piękne prezenty! Och jak ja bym chciała mieć w mieszkaniu jeszcze wolną przestrzeń do zagospodarowania:-)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  23. dynia jest rewelacyjna!!! i ja proszę wyjaśnić gdzie ten napis jest nieudolny? jest super!!! muszę trochę na Ciebie nakrzyczeć..
    prezent od Rodziców świetny, ale faktycznie te wstążeczki lepiej wyglądają, to cudowne, że takie cudeńko Ci sprezentowali a np. nie rajstopy :)

    pamiętaj żeby niedługo przesłać mi adres.

    buziaki, cmok cmok cmok

    OdpowiedzUsuń
  24. Dyńka jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja w ubiegłym roku obiecywałam sobie kupić nasionka baby boo juz nawet sklep znalazła i co...i nie mam, ale twój pomysł jest genialny;))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  26. Dynia wygląda super:) A prezent od rodziców po metamorfozie wygląda cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudne wygrana, zresztą dynia również przypadła mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dynia jest kapitalna:)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ :)

OBSERWATORZY BLOGA

LICZNIK