Dmuchamy świeczkę ;) i wyniki Candy

piątek, października 25, 2013


Dziewczyny!!!

Tak, jak obiecałam, dziś są moje urodziny (te blogowe) ... ;)

Ogromnie dziękuję Wam za te piękne, budujące i przemiłe słowa! To naprawdę niesamowite, że tak pozytywnie odbieracie mnie, moje pisanie, mojego bloga i moje wnętrza ...

Nie wiem jakimi słowami opisać to, jaką radość sprawiły mi Wasze życzenia, przemyślenia, podziękowania i pochwały.

Pisałyście o tym, że identyfikujecie się z moją historią, z moim postrzeganiem bloga, naszego blogowego świata. Kilka z Was dziękowało mi ... za to, że podbudowałam w chwili smutku lub zachęciłam do tego, aby nadal pisać bloga. Nie sądziłam, że kiedyś przyjdzie mi czytać takie opinie ...

Nie umiem opisać tego, jak bardzo chciałabym podziękować za Waszą obecność, za dobre słowa, za otuchę ... tym bardziej, że mało mnie ostatnio i nawet na odpowiedzi do Waszych komentarzy czasu mi brak ...

Jesteście wspaniałe!!!

Dziękuję Wam za wszystkie zaproszenia do siebie, do Waszych zabaw i konkursów. Jak zapewne widzicie nie ma u mnie żadnego banerka z Waszymi candy, bo po prostu nie mam czasu :( Jeśli już znajdę chwilę to wolę z Wami "porozmawiać", więc mam nadzieję, że mi wybaczacie :)

Wszystkie nowe Osóbki witam i obiecuję, że na pewno Was odwiedzę, co się odwlecze to nie uciecze!

Iza! mam nadzieję, że kiedyś to przeczytasz! Wiem, że teraz jesteś pochłonięta walką o zdrowie Jasia. Jestem z Tobą myślami i sercem ... dzisiaj wróciłam sobie do mojego pierwszego posta i bardzo, bardzo się wzruszyłam czytając Twoje kojące, pierwsze na moim blogu słowa!!!

Teraz czas na podsumowanie Candy:




 Zgłosiły się 104 osoby, co prawda komentarzy jest 106, ale jeden był powtórzony, a jeden jest po Chińsku??? - nie wiem jakim cudem temu spamowi się udało, szczwana bestia ;) nawet sobie wujka google poprosiłam o wsparcie co by go poznać hahaha

Numerki nadawałam po kolei od pierwszego komentarza do ostatniego, spama pominęłam rzecz jasna ;)

Zabrałam się za losy, karteczki, ale brak czasu przeważył i kolejny raz użyłam rozwiązań naszej techniki ;)


 Ogłaszam więc Moje Kochane, że wygrała 

Bogda 13 października 2013 22:04

 Serdecznie gratuluję i proszę o kontakt mailowy z adresem do wysyłki, a Wam Wszystkim Dziewczyny ogromnie, ale to przeogromnie dziękuję za udział w mojej zabawie!!!


Na koniec chciałam Wam jeszcze pokazać (bo by mi małż nie wybaczył ;)) jak pięknie suszył dla mnie pestki dyni, którą obieraliśmy w niedzielę ... co prawda krem mi nie wyszedł, może następnym razem ;)





U mnie ostatnio dość ponuro, na wiele przemyśleń mi się zebrało ...

I to nie jesień, nie depresja, bo powodów do radości mam wystarczająco dużo, ale otaczający mnie ludzie i zdarzenia, zdrowie, strach o dzieci, o ich przyszłość w tym trudnym świecie.

Niestety w ostatnich dniach dotarły do mnie tragiczne wieści o dwóch młodych osobach, które znałam, a które nie wiem dlaczego postanowiły odejść z tego świata (wiecie co mam na myśli :( ...)

Smutek, żal, myśli, dlaczego?, jak to możliwe? .............

A do tego mój organizm coś ostatnio się buntuje i zdrowie daje znać o sobie. Zabrałam się za siebie (w końcu!), robię badania, mam ustalone wizyty. To już czas, żeby o siebie zadbać, bo tryb życia nie pomaga, a ja przecież z każdym dniem nie młodsza ...

Ale, ale, od razu wyjaśniam !!! to na pewno nic poważnego, prawdopodobnie zbyt dużo stresu, więc nie martwcie się, ja jestem mocny egzemplarz i zalegnąć sobie nie pozwolę!!! Dostanę dragi na uspokojenie i będę jak torpeda ;)

Buziole Kobitki i do następnego!!!



 

You Might Also Like

43 komentarze

  1. Kochana! to Ty jesteś wspaniała...
    pisz dalej,
    pisz dużo,
    zdjęć wklejaj ogrom,
    ja z chęcią zaglądam i zaglądać będę!!
    STO LAT MOJA KOCHANA!!! <3
    buziaki urodzinowe ;) :*

    p.s.gratulacje dla zwycięzcy!!
    p.s.wpadaj do mnie na Candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najserdeczniejsze życzenia - przede wszystkim zdrowia, miłości, chwil szczęśliwych, wiosennej pogody ducha i weny nieustającej.
    Gratulacje dla Bogdy - piękny prezent.
    Dziękuje i pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. och... uważaj na to zdrowie swoje i na stres - to żadne tabsy tylko wywal z życia stresogeny - nawet nie myśl, że to niemożliwe :P jak czegoś nie możesz zmienić to zmień do tego podejście :) Ważna jest rodzina, zdrowie, bliskość i radość tworzenia - reszta może poczekać :) My czekamy grzecznie i cierpliwie na kolejne wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A z okazji urodzin życzę dużo dużo zdrowia, czasu, radości, dobrych wiadomości, miłości, bliskości, radości z córeczek i coraz piękniejszego domu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 100 lat z okazji urodzin blogowych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za sympatyczną zabawę i życzę wiele jeszcze radości z prowadzenia bloga.... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana kolejnych latek w blogowym świecie! Oby było ich mnóstwo :)
    Wspaniałe że mogłam Cie poznać nie tylko w blogowym świecie ale i w tym prawdziwym.
    Jestem wspaniała osoba i to widać od razu. Twórz bloga dalej :) i trzymaj sie tam dzielnie. Nie dawaj sie stresowi.
    Buziaki kochana i pamiętaj na nas zawsze możesz liczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziekuje za zabawe! Gratuluje zwciezczyni. Trzymajcie sie zdrowo!!! Buziaki. K.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dołączam się do życzeń. Radości i żeby jak najszybciej wróciły dobre myśli. Wiele zdrowia dla Pani i córeczek. Natchnienia na kolejne posty. Naprawdę ten blog emanuje ciepłymi uczuciami, co pozwala poznać człowieka nawet na odległość :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę Tobie dużo zdrowia i aby pogoda ducha którą posiadasz nigdy nie uleciała:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Najlepszego z okazji urodzin blogowych ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za zabawę. Życzę dużo zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ cudne to pestkowe serce,dziękuję za zabawę,pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję zwyciężczyni! I składam życzenia z okazji urodzin bloga- bardzo lubię do Ciebie zaglądać i cieszą mnie zawsze Twoje wpisy:) wiem o czym piszesz, wspominając o braku czasu- u mnie to samo. Ale na szczęście wiele spraw już za mną, więc teraz mam nadzieję na trochę odpoczynku i większą aktywność w blogosferze. Jeszcze raz życzę radości i uśmiechu z powodu prowadzenia bloga! Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  15. Gartuluje iżyczę nastepnych lat w blogowym świecie
    duzo zdrowia i nie daj się 3mam kciuki
    gartki dla Zwyciężczyni i dzięki za zabawę
    buzaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje dla Szczęściary i dla Ciebie z okazji roczku!
    Dbaj o siebie, bo zdrowie to podstawa!!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  17. serdeczne gratulacje dla zwyciężczyni....Tobie Kochana dziękuje za zabawę życząc kolejnych równie cudownych roczkow w blogosferze:-)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje dla Ciebie, pisz dalej przez kolejny rok i dłużej :)
    I Gratulacje dla zwycieżczyni !
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  19. Iza ty się chandrze nie poddawaj!!! Przegoń w diabły złe myśli:) I nie nerwicuj sie tak!
    A za zabawę dziekuję.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pisz nie zostawiaj nas nigdy;) poki nas smierc nie rozlaczy;) nawet jak bedziesz babciunia obiecaj ze bloga nie porzucisz;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pisz nie zostawiaj nas nigdy;) poki nas smierc nie rozlaczy;) nawet jak bedziesz babciunia obiecaj ze bloga nie porzucisz;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję urodzinek!!! :) Za zabawę dziękuję i gratuluję zwycieżczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  23. gratki :))
    a mi chyba candy umknęło

    buźki !

    OdpowiedzUsuń
  24. dzięki za candy i powodzenia życzę- zdrówka, zdrówka, zdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dużo zdrówka życzę i tyle słonecznych dni ile tych pestek od kochającego męża (albo i jeszcze więcej;)) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratulacje ;)))

    A smutek podzielam, bo właśnie straciłam bliską istotkę...

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulacje!!!
    Dużo zdrówka i pogody ducha na przekór wszystkiemu.
    Trzymam kciuki i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję Zwyciężczyni :)
    Kochana a Tobie życzę długich blogowych latek, zdrówka i wiecznego uśmiechu :) Życie jest tak zaskakujące, że nie jestesmy w stanie przewidzieć co nas spotka. Trzeba wierzyć, że to co złe, będzie nas omijać :)
    pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  29. ...i znowu było miło, pomimo braku wygranej :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję Zwyciężczyni!!!
    W ten Urodzinkowy magiczny Czas życzę kolejnych wspaniałych chwil podczas Tworzenia!:)
    PoZdrawiam cieplutko!:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratulacje dla szczęściary :)
    Pestki śliczniutkie, fajna fota :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję Zwyciężczyni i dziękuję za zabawę :)
    A Tobie życzę wielu kolejnych rocznic w tym twórczym świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Od razu widać jak mąż się inspiruje przy Tobie, serce niekonwencjonalne:)) powinno odegnać od Ciebie czarne myśli:))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję wygranej:) I wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratulacje dla szczęściary
    A dla ciebie mnóstwa zdrówka!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Dzięki za zabawę. Trzymaj się i wracaj do formy :)))

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratulacje dla szczęściary i podziękowania za zabawę dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  39. dopiero wczoraj w nocy dowiedziałam się, że ta szczęściara to ja - nie wiem jakim cudem, ale trafiło na mnie, z czego się bardzo, bardzo cieszę! Bardzo ciepło pozdrawiam Wszystkich Tu Zaglądających, a Tobie Iza dziękuję za świetną zabawę! Dobrego dnia życzę - bo do rana mam dobry humor / a w zasadzie od wczoraj wieczorem/.Bogda

    OdpowiedzUsuń
  40. gratuluję szczęściarze i czekam na następne :)
    miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ :)

OBSERWATORZY BLOGA

LICZNIK