Krzesła barowe + ściana w korytarzu

piątek, września 06, 2013

 

Miałam być więcej i częściej i co? Wraz z powrotem do pracy i rozpoczęciem roku mam tyły ze wszystkim a jak mam chwilę czasu to naprawdę nie mam pojęcia co robić najpierw ;)


Marudzić nie będę, za to pokażę dzisiaj kolejny skrawek naszego domu, który został wzbogacony o  wyczekiwane elementy. A są nimi stołki barowe w kuchni. 

Jeśli znacie już trochę naszą kuchnię to wiecie, że są nimi białe Ingolfy, bardzo pospolite, ale za to solidne i ponadczasowe :)


Oczywiście cegła nadal bez fugi, ale pracujemy nad tym ;)

Dodam tylko, że stołki dostałam od męża na imieniny :D


Tak prezentuje się teraz barek z dalszej perspektywy


W najbliższym czasie chciałabym zmienić w kuchni i jadalni zasłonki i lambrekiny, chodzą za mną szare.  Uwielbiam połączenie szarości z bielą i delikatnym, brudnym różem. 

Zazdrostki chyba jednak zostaną chociaż wolałabym się ich pozbyć. Myślę też o czymś w rodzaju rolet. Jeśli macie jakieś pomysły to piszcie, co dwie głowy to nie jedna ;)

Nie wiem czy pamiętacie ten stołeczek? Wygląda teraz o niebo lepiej, nabrał wreszcie wyglądu. Nie przykładałam się zbytnio do jego malowania a teraz podoba mi się bardzo. 


Na zdjęciu widać też półeczkę na wino, która nie jest jeszcze skończona. To projekt męża, bardzo się z niej cieszy. Ja w sumie nie miałam nic przeciwko, ale jakoś zbytnio nie zależało mi na tej półce. Jest oryginalna, więc myślę, że jednak dobrze, że ją mamy :)

Jastrzębie oko dostrzeże też inny mankament. Otóż brakło mi lnu, żeby obwiązać wszystkie cztery butelki i jakoś od kilku miesięcy niestety nie miałam okazji dokupić :(

Ten filar też już w cegle, ale jak już pisałam wcześniej, nadal nie ma fugi i gniazdka nie są założone, ale cieszy już oko. Ta ławeczka teraz prezentuje się zdecydowanie lepiej :)


A teraz prośba o poradę, bo nie mogę się zdecydować i liczę na to, że może Wy wpadniecie na jakiś fajny pomysł albo mnie do czegoś zbiorowo przekonacie :)

To jest nasz korytarz czy też hol jak niektórzy nazywają. Przeszedł przemianę już jakiś czas temu, ale nadal nie mogę się zdecydować co na tą ścianę. 



Jest miejsce na kinkiecik. Myślałam o posterach od Agnieszki (znacie wszystkie Jej prace) albo o galerii ze zdjęciami. Najbardziej byłabym za trzema posterami ze zdjęciami Paryża tylko czy one będą pasować? Sama nie wiem ... 
 


Jak widzicie mieszam style, bo podobają mi się zarówno styl shabby, skandynawski, prowansalski czy vintage. Staram się nie przesadzać, mam nadzieję, że na razie mi to jakoś wychodzi. Czekam w każdym razie na Wasze pomysły :)

Na koniec Dziewczyny chciałabym Was zachęcić, żebyście zaglądały do Edyty z bloga Edi Passione Ja jestem zachwycona delikatnością Jej wnętrz i pięknymi zdjęciami. Podziwiam ogrom pracy włożony w Jej prace! Zupełnie bezinteresownie uznałam, że chciałabym Was zachęcić, żebyście do Niej zaglądały, a Edyta się zgodziła :)





You Might Also Like

54 komentarze

  1. przepięknie to wszystko już wygląda i widzę, że wena twórcza nie odpuszcza:) te biele są przepiękne i naprawdę powinnaś być bardzo dumna z tej metamorfozy- trzymam kciuki, żeby wszystko nadal szło tak pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuję Ci bardzo, jest mi tak miło czytać takie pochlebne komentarze, ale gdybym słyszała je osobiście to bym się bardzo zawstydziła :) Buziaki!

      Usuń
  2. uwielbiam białą cegłę. barek pierwsza klasa, przyznam! :) pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też mam do niej słabość! Dziękuję ślicznie :) Buziaki!

      Usuń
  3. Pieknie! Fajnie jest miec taka duza kuchnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy ona mała Kasiu, wiesz przecież, że żałuję, że ją zabudowałam no ale już jak to się mówi musztarda po obiedzie. Taka też mi się podoba, ale bardziej przejrzysta podobałaby mi się najbardziej. A u Ciebie też niedługo będzie nowa kuchnia, czekam z niecierpliwością na Twoje nowe aranżacje, to dopiero dasz upust swoim pomysłom. Buziole!

      Usuń
  4. Piękne krzesła i stołeczek. U nas niestety brakuje miejsca na barek, ale jakby było to też zdecydowałabym się na białe "Ingolfy".
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyny minus jaki mają to są dość ciężkie, te w białej wersji, bo te bejcowane są lżejsze. U nas miało nie być barku, miała być wyspa, ale niestety okazało się, że miejsca za mało. Buziaki!

      Usuń
  5. wszystko pięknie wygląda! ja w holu zrobiłabym galerię ze zdjęciami...taka galeria przyciągnie oko każdego!:) Pozdrawiam i życze więcej wolnego czasu:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko ślicznie dziękuję. Ja właśnie wciąż się zastanawiam, bo miejsc na galerie mam jeszcze mnóstwo, nadal tyle ścian jest do zagospodarowania, u mnie to bardzo powoli idzie :) Oj czas to obecnie dla nas wszystkich towar deficytowy. Buziaki i mam nadzieję do zobaczenia na spotkaniu, chociaż wrzesień zwariowany, ale będę się starać na pewno!

      Usuń
  6. Kochana mam nadzieje, że nie wyjdę na spam (bo choć podglądam Twojego bloga już jakiś czas to rzadko zostawiam po tym ślad) ale może warto pomyśleć o naklejkach zazdrostkach przygotowuje je pod dowolny wymiar a klejenie jest dziecinnie łatwe http://nietylkona.pl/category/naklejki-zazdrostki-okienne. Podobnie późniejsze użytkowanie, okna myje się tak jak zwykle bez strachu, że coś się odlepi :)

    Ja w korytarzu dałabym jeden spory obraz drukowany na płótnie np. z Paryżem czy innym miastem

    Pozdrawiam cieplutko,
    Karola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) czytałam o Twoich naklejkach u Ystin więc spokojnie, nie wrzucam do spamu ;) Dziękuję za pomysły, nadal myślę ... Buziaki!

      Usuń
  7. Pięknie nie mogę się napatrzeć ;) a kuchnia ah ah marzenie ;)

    BUZIAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ogromnie i michę uśmiecham ;) Buziaki!

      Usuń
  8. Tak... te krzesła są rewelacyjne. Sama myślę o takich przy swoim barku:) Super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bo naprawdę są fajne i bardzo ponadczasowe. Widziałam posta o Twojej kuchni, ale jeszcze nie zdążyłam do niego dotrzeć. Buziaki!

      Usuń
  9. od razu wpadła mi w oko ta półeczka na wino- jest super! oczywisćie całosc przentuje sie ślicznie i bardzo stylowo.
    serdeczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oko fachowca :) Pięknie dziękuję, ja zachwycam się Twoimi abażurami! Buziaki!

      Usuń
  10. Dla mnie też półeczka na wino super. Dobrze, że Pan Mąż ją wprowadził. A Twoje murki - zarówno barek, jak i przy ławeczce, bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) pięknie dziękuję! Chyba zacznę odlatywać w górę jak się naczytam tyle pochwał ;) Buziaki!

      Usuń
  11. Uwielbiam te krzesła... w białym wydaniu są tak pięknie klasyczne... NIestety nie mieszczą mi się przy moim maleńkim barku, ale u Ciebie... sama radośc z patrzenia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję bardzo! i nawet jedno się nie zmieści? To prawda, Ingolfy są dość masywne, szerokie i zajmują dużo miejsca. No i niestety są ciężkie, te białe. Pozdrawiam cieplutko!!!

      Usuń
  12. fajnie u Ciebie :) lubię Twój domek i tyle :P
    krzesła super to maż się postarał :)))

    buźki

    p.s. będziesz na spotkaniu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Martuś! No wiesz, ja też się postarałam, kupiłam Mu mc wcześniej zestaw muszla + bidet na urodziny a co? (bidet szczególnie Mu się przydaje ;) ale jakieś wytłumaczenie przynajmniej jest). Co do spotkania to tak jak pisałam u Ciebie i do Iwonki powyżej, będę się na pewno starać, ale nie wiem czy się uda. Buziaki!!!

      Usuń
  13. Barek kuchenny jest świetny, też mi się taki marzy.
    W przedpokoju, jeśli myślisz o posterach, wybrałabym coś w stylu retro - tak mi się skojarzyło z tą białą boazerią :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu! No właśnie dlatego mam dylemat, chociaż ta biała boazeria to do skandynawskiego pasuje jak ulał, ale u mnie obok to lustro zdobione i boję się, że te postery od Agnieszki nie będą pasować. Wydaje mi się, że by pasowały tylko w innych ramkach. Buziaki!

      Usuń
  14. Pieknie wszystko wygląda...uwielbiam kolorystykę jaką stosujesz...oderwać oczu nie mogę, ceglana ściana jak zawsze zachwycająca...i ściana w przedpokoju wspaniała;))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko dziękuję, to bardzo miłe, naprawdę. Pisałam już wyżej ale napiszę i Tobie: gdybym słyszała to osobiście to bym się bardzo zawstydziła. Paradoksalnie, ale nie potrafię przyjmować pochwał :( Buziaki!!!

      Usuń
  15. Prześliczne są:)Pięknie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu i pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  16. Cudne.. mąż się spisał z prezentem :)
    Piękna kuchnia..
    BUZIAK :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to ja z moim ciągłym oszczędzaniem jako zarządzająca finansami domowymi i nie tylko ;) oczywiście miałam na końcu języka "nie, ale może nie teraz ...", ale nie chciałam zabierać Mu tej przyjemności :) Dziękuję pięknie :) Buziaki!

      Usuń
  17. Pięknie i romantycznie ale u ciebie tak zawsze:) Popieram łączenie różowego z szarym:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulinko dziękuję bardzo!!! No powiem Ci, że szary i róż to dla mnie esencja delikatności chociaż biel oczywiście wiedzie prym! Buziole!

      Usuń
  18. Mój korytarz a właściwie wiatrołap też jest po remoncie, wygląda prawie jak twój(inny kolor ścian) i też mam dylemat co na ściany:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to koniecznie muszę zobaczyć :) No właśnie, ja to w ogóle ze ścianami mam dylematy, tyle ich nadal do zagospodarowania, a ja ciągle myślę i obmyślam ... Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  19. Masz śliczna subtelna kuchnię, powiem Ci. że jest problem z tymi stylami, są takie ujmujące, że trudno się zdecydować, mi dochodzi jeszcze rustykalny i też się miotam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe czyli nie ja jedna ;) Witaj w klubie! Buziaki!

      Usuń
  20. Jjeju, ale pięknie, tak bardzo ci zazdroszcze! Już się sama nie mogę doczekać mojej tak pięknej kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Trzymam kciuki, żeby nastąpiło to szybko i z chęcią będę oglądać Twoje zdjęcia :) Buziaki!

      Usuń
  21. Ślicznie u Ciebie. Zmiany powolutku idą i bardzo mi się podobają. Przedpokój fajny i kuchnia piękna. Ech, rozmarzyłam się.
    Pa, pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) :) :) DZIĘKUJĘ! A ja rosnę i rosnę ;) hehe w sumie to przydałby się jakiś hejter ;) bo monotematyczne jesteście :D A tak na poważnie, czytam te komentarze i naprawdę jest mi ogromnie miło!!! Buziaki!

      Usuń
  22. i jak tu się nie zachwycać... barek świetny, cegiełka tak równo ułożona, że brak fug wcale nie razi. maz fajna półeczkę sobie wykombinował, co do ostatniej butelki to może po prostu w innym materiale ją umieśc, w krateczkach lub kropeczkach, a kto powiedzial, że wszystkie butelki musza tak samo wyglądac?

    co do pustej ściany to ja mam zakusy w kierunku galerii, mysle, że to bardzo fajna wizutyówka!

    z buziakami, pełna zachwytu Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu!!! Yh, no wzdycham i wzdycham jak czytam i nie wiem co powiedzieć tak mi miło! W sumie to masz rację z tymi butelkami, ale wiesz co, znudziły mi się już te róże na zasłonkach, są dość krzykliwe i chcę teraz uspokoić trochę. Myślałam o szarej krateczce lub kropeczkach więc wtedy od razu mogłabym zmienić na butelkach :) No a na galerie to ja mam tyle ścian, że sama właśnie nie wiem. Bardzo mi się podobają te postery od Agnieszki. Myślałam, żeby je kupić ale dać w inne ramki, bo te metalowe mogą nie pasować. Buziole!!!

      Usuń
  23. Musze Ci Kochana powiedziec, że ta cegielka bez fugi wyglada całkiem fajnie. Mam identyczna z biala fugą i chyba Twoja bez fugi wygląda ładniej :p
    barek i krzesełka rewelacyjne :D
    W holu zrobiłabym chyba galerię plus fajny napis np. home ale zdjęcia Paryża też nie są złym pomysłem :D

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aguś! Jak powiem mężowi i teściowi, bo to oni na zmianę kładli to chyba im skrzydła urosną ;) Ten pomysł z dodaniem napisu jest świetny! Dziękuję bardzo, przyda się na pewno! Buziaki!

      Usuń
  24. Kochana style trzeba mieszać, bo wtedy nie jest nudno.
    Robisz to ze smakiem i to się liczy :)
    Pozdrawiam, Marta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marto! Ale się naczytałam pozytywów chyba odlecę i rano obudzę się w obłokach ;) Buziaki!

      Usuń
  25. Uwielbiam Twoja kuchnię!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Czytam sobie posta o pięknej twej kuchni a tu taka niespodzianka na koniec bardzo dziękuje. To dla mnie wielkie wyróżnienie. A jeśli chodzi o zasłonki to niedługo u mnie pokaże moją kuchnię wraz z nowymi właśnie zasłonkami, a właściwie to nie można ich tak nazwać bo niewiele zasłaniają. Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję za miłe słowa.

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna kuchnia:) Jestem zachwycona:) Kilka dni temu robiliśmy z mężem projekt naszej przyszłej kuchni i wyszła nam bardzo podobnie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. odnoszę wrażenie, że najlepiej jednak byłoby tej ścianie przybranej w galerię, taką klasyczną, właśnie w białych ramach, to niezły pomysł! powiesiłabym chociażby ten Paryż równo w rzędzie w takiej klasycznej ramie. Moje oprawy chyba nie do końca by się odnalazły w Twoim stylu....mam pewne obawy, że będą zbyt surowe i zbyt niepozorne przy tym boazeryjnym wykończeniu, zwłaszcza, że sama mam w przedsionku taką białą boazerię i tam jednak na ścianie najlepiej wyglądają właśnie szerokie białe ramy... Jeśli tylko chcesz, zdjęcia Paryża są twoje :))) Które wybierasz? szczegóły w mailu******
    ściskam serdecznie******

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy7/14/2014

    Pięknie, własnie szykuje projekt swojej kuchni też chciałabym coś podobnego:)Mam pytanko skąd takie piękne cegły?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cegła to Milano Stone Master kolor Sahara kupione w Leroy Merlin, są też w sieci i innych sklepach. Dla ułatwienia - w pasku bocznym po prawej stronie są słowa klucze - etykiety i po kliknięciu na nie można odnaleźć wiele informacji :) Pozdrawiam i życzę aby projekt się udał i był tym najlepszym, wymarzonym!

      Usuń

DZIĘKUJĘ :)

OBSERWATORZY BLOGA

LICZNIK