100% recycling

środa, września 11, 2013


Udało mi się wreszcie wywiązać z obietnicy i uszyłam serducha dla Dziewczyn, których odpowiedzi na pytanie zadane w moim Pierwszym Candy podobały mi się najbardziej (myślę, że i Wam też)!



Cieszę się tym bardziej, że te serducha to owoce 100% recyklingu! 

Uszyłam ich troszkę więcej, jedno sobie zostawiłam a drugie będzie ...

Idąc po kolei, materiał - zakupiona w SH poszwa na kołdrę. W całości nie wygląda fajnie, przynajmniej dla mnie, te pasy są zbyt krzykliwe i nie w moim kolorze, ale za to róże są piękne :)


Wypełnienie uzyskuję z poduch, które już nie są używane, zbieram je skrzętnie tak, jak i każdy skrawek materiału czy tasiemki.
Sznureczki do zawieszania przygarnięte lat temu kilka od Pani, która już ich nie potrzebowała (tak, jak i nici oraz innych akcesoriów do szycia).

Dziewczyny, spodziewajcie się niedługo przesyłek pocztowych :) 
Czekam też na adres od jednej z Was!



Ciekawa jestem co tam u Was, bo u nas jesień daje się już we znaki. Kichamy i gardła pobolewają, a Aluśka dzisiaj się rozłożyła na wieczór ... ciekawe czy Asia się obroni. Poza tym wrzesień bardzo zwariowany, dużo się dzieje i czasu bardzo mało.

Przygotowałam się już prawie w pełni do Rocznicowego Candy i niedługo startujemy :) Sama nie wierzę, że to już rok minie ...

Buziaki ciepłe na te zimne jesienne dni :)

You Might Also Like

62 komentarze

  1. piękne serduszka! zazdroszczę dziewczynom:)
    bardzo fajny pomysł na wykorzystanie materiałów z lumpeksu. w szmateksach jest tego pełno ale najlepiej jak trafią w ręce uzdolnionej osóbki która wyczaruje z nich cuda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję bardzo! Ja nie mam za bardzo czasu na to szperanie, ale gdybym miała to pewnie zabrakłoby mi miejsca na trzymanie tych znalezisk ;)

      Usuń
  2. śliczne serducha takie sweet !
    zdrówka my tez walczymy ... co nam sie poprawi to od nowa...

    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Matuś! No jesień na całego, trza się przestawić, za to więcej czasu na robótki, tak sobie to tłumaczę ;) no i może szydełko w końcu rozbroję ;) Buźka!

      Usuń
  3. Zdrówka dla Was ! :-)
    Serca rzeczywiście śliczne ! Miałaś oko do tego materialu :-)
    Ps. mamy tą samą "szklarenkę" :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Uwielbiam wyszukiwać ale tylko raz na jakiś czas mam możliwość gdzieś zajrzeć. Dobrze, że chociaż udaje mi się coś upolować :) Uwielbiam tą szklarenkę, to prezent od taty na urodziny :D Buźki!

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aguś, w sumie mi też się podobają :) Buziole!

      Usuń
  5. recykling wyszedł po mistrzowsku :)
    dziewczyny takimi pięknymi serduchami będą zachwycone, te różyczki są naprawdę urocze!

    to dopiero rok? ja pomimo, że zaglądam do Ciebie od kilku miesięcy, myślę, że tu jesteś od zawsze!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty wiesz jak sprawić mi radość! Dziękuję ślicznie, kłaniam się nisko :) Buziaki!

      Usuń
  6. Paski faktycznie niezbyt atrakcyjne, ale serducha są super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) opłacało się jednak kupić ;) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! W takiej stylizacji zostawiłabym sobie wszystkie hehe ;)

      Usuń
  8. świetne, ja wczoraj upatrzyłam taką poszewkę w różyczki w SH, tylko postanowiłam zaryzykować i poczekać na najtańszy dzień ;) super recykling

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też można :) Trzymam kciuki, żeby czekała na Ciebie :)

      Usuń
  9. Piękne! Czekam w takim razie z niecierpliwością ;)
    Zdrowia życzę, my też już w domu po czterech dniach spędzonych w przedszkolu, ehhh...
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że na żywo też będą się podobać :) Oj, przechodziliśmy to przy starszej córce, a młodsza na razie czeka na ławce rezerwowej. Ale dla pocieszenia, naprawdę potem w szkole jest już dużo lepiej! Buziaki!

      Usuń
  10. Śliczności po prostu! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Madziu! A ja podziwiam Twój wieszaczek, jest cudowny! Buziaki!

      Usuń
  11. sliczne wyszły , nie dajcie się choróbsku , zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Z takim wsparciem to chyba rzeczywiście przegonimy tego wirusa ;)

      Usuń
  12. śliczne, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Pozdrowionka!

      Usuń
  13. Ależ one pięknie wyglądają w tej szklarence!!! Śliczne, ale pościel też mi się podoba...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ... dlatego żal mi się będzie z nimi rozstawać ;) Buźka Ewciu!

      Usuń
  14. o jakie ładniutkie te serducha:))) bardzo ładne kompozycje zrobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz Aniu, uwielbiam Twoje zdjęcia, z Twoich ust to naprawdę pochwała! Dziękuję bardzo! Buźki!

      Usuń
  15. Lubię takie prace....a szczególnie jak ze starego tworzy się coś nowego i tak pięknego:) pozdrawiam Basia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie uwielbiamy przeróbki :) dlatego tak bardzo nas cieszą :) Mi tam daleko do Twoich prac Basiu, od dawna je podziwiam! Buziaki!

      Usuń
  16. Śliczne serduszka. Aż milej się zrobiło. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak miło mi to czytać :) Dziękuję i pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  17. Fajne serduszka - faktycznie paski nie super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe ;) czyli miałam oko Dziękuję bardzo!

      Usuń
  18. Serduszka słodziutkie:). tak żałuję, że jedno nie będzie moje:)

    ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ... e tam nie żałuj kto wie, kto wie ... już niedługo ;) Buziaki!

      Usuń
  19. Jakie one piękne!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) :) :) Dziękuję ślicznie Gęba mi się śmieje na tyle pochwał! Pozdrówka!

      Usuń
  20. Już rok? Kiedy to zleciało :D
    Słodkie te serca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda Kasiu? Aż trudno uwierzyć. Byłaś ze mną od pierwszych dni, to dla mnie bardzo ważne! Buźki!!!

      Usuń
  21. Faktycznie te rozyczki sa urocze, fajne serduszka z nich powstaly :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, jest mi bardzo miło :) Pozdrówki!

      Usuń
  22. Jak tylko zobaczyłam te serduszka na pierwszym zdjęciu , to od razu pomyślałam „ co za piękny materiał „ Swojego czasu poszukiwałam materiału w róże i żaden mi nie pasował a te są idealne , bez pasków oczywiście .
    Serduszka prezentują się ślicznie :) No i nie dajcie się choróbskom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba obie bardzo lubimy róże :) Te są rzeczywiście urocze i delikatne. Dziękuję Kasiu i witam w moich skromnych progach, WRESZCIE :D

      Usuń
  23. Serduszka wyglądają wyśmienicie!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Różyczko! Ja też je polubiłam :)

      Usuń
  24. Zdrówka życzę!!
    A różane serduszka są przeurocze!!
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, oj przyda się przyda przy tej jesiennej aurze ;) Cieszę się, że serducha się podobają :) Buźki!

      Usuń
  25. Urocze te serducha, nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba dlatego, że tak lubimy te drobiazgi w TYM stylu :) cieszą nasze oczy i sprawiają radość. Buziaki!

      Usuń
  26. Łał... już moje małe łapki zacieram... i kombinuję gdzie je powieszę :)))
    Ja robię dokładnie tak jak Ty, i już mi miejsca powoli brakuje do trzymania tego wszystkiego.
    Buziaki ślę i zdrówka życzę
    bZuzia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe ;) zacieraj, zacieraj. Mam tylko nadzieję, że na żywo będą dla Ciebie równie ładne. Oj tak, tak to nałóg szperaczo-wyszukiwacza ;) Dziękuję bardzo! Buźki!

      Usuń
  27. Sama nie umiem szukać w SH tzn. nic ciekawego nie widzę. Zazdroszczę tej umiejętności. Piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Rzeczywiście nie wszyscy to lubią albo też nie potrafią czegoś fajnego wypatrzeć. Ale nic straconego, czasami coś może jednak wpadnie w oko, warto próbować ;) Buziaki!

      Usuń
  28. Serduszka wyszły przepiękne ... a tak się nie zapowiadał ten materiał :)
    buziak

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej,pytałas u mnie jaką mam szlifierkę otóz zakupiłam ją w castoramie-performance cena ok 100 zl i jestem zadowolona,zakupiłam papier na rzep,ma woreczek także nawet nie kurzy sie za dużo.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne serduszka!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Naprawdę przepiękne..

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne:) Uwielbiam takie uszytki z recyklingu:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Witaj Iza:) Serducha są rewelacyjne!:) przyznam się, że i ja szyję czasami recyklingowe różności, ostatnio wyszły spod mych palców właśnie serduszka, a wykonałam je ze starych jeansów:) tylko wypełnieniem była wata, bo akurat tylko to było w moim zasięgu;)
    Piękny blog! Gratuluję!!:) i życzę dalszego spełniania się w tym co tworzysz:) a tworzysz piękne rzeczy:)

    PoZdrawiam!
    Kamila

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ :)

OBSERWATORZY BLOGA

LICZNIK