Pokój 9-latki - w końcu zmiany!

piątek, sierpnia 02, 2013

...

Trochę wypadłam z obiegu ... przerwa dość długa się trafiła, no cóż już piszę dlaczego.

Otóż działo się dużo i zmian nadal ciągle przybywa, ale te projekty (jak to u nas zwykle bywa) nie są zawsze dokończone w 100% od razu i tak np. no mam nową ścianę a raczej filar w cegle, ale jak Wam tu zdjęcie pokazać skoro w gniazdkach kikuty wiszą ;)?

Pokazuję więc tylko małe zajawki z frontu robót ostatniego tygodnia, bo tutaj akurat można COŚ pokazać ;)

W końcu (!!!) Alicja ma nową tapetę w pokoju! Sama nie wierzę, że nadszedł ten dzień ;) tutaj przytyk do mojego małża ;)




Zdjęcia są niestety niezbyt dobrej ostrości, bo minusem pokoi u nas na poddaszu są małe okna (to jedna z tych spraw, które skiepściliśmy podczas budowy) i pokoje są dość ciemne :(

Łóżko jest nadal to samo, ale są nowe poduchy w napisy. Kupiłam je w Netto ;) - często tam jeżdżę jak tylko pojawi się coś "mojego" w gazetce ;)

Przyjechałam ja z rańca i drapnęłam połowę tego co było w sklepie ;) ... i w zasadzie tylko brak wózka, czasu na myślenie i wstydu (w końcu to dziwne - przyłazi jakaś baba i wykupuje wsio? - zwariowała chyba ...) spowodowały, że była to tylko połowa. Cena fajna i jakość materiału bardzo dobra. Jedyny minus to fakt, że tylko jeden rodzaj poduch (te kwadratowe) mają zdejmowane poszewki.


Tak w zasadzie to te poduchy miały być do salonu, do aneksu, no ogólnie na dół ;) ale pomyślałam, że tutaj też będą fajnie pasować, a Alicja już od lat chciała kupić jakieś poduchy tylko ciągle było odkładanie ze względu na tą tapetę, którą wybrała sobie sama (pod nieuwagę albo raczej chwilowy spadek świadomości mamy ;)).



Będziemy zmieniać gałki na czarne, bo obok stoi komoda Hemnes, do której wrócą właśnie oryginalne, czarne gałeczki :) - czyli idziemy w stronę wersji młodzieżowej ;) 

Ciekawa jestem czy Wam się podoba?



O pokoju będę pisać i pokazywać więcej zdjęć jak już uporamy się z uporządkowaniem wszystkiego ... a to wierzcie mi nie jest łatwe przy ilości rzeczy, które gromadzi Alicja ... i niczego nie chce się pozbyć, do wszystkiego ma sentyment ... życzcie mi powodzenia ;) 

A na koniec relacji z remontu ... tak było


A poza tym, kartki robię dla rodziny czy znajomych, bo ciągle jakieś okazje, robiłam pierwszą na chrzest a teraz będę robić na ślub hehehe kto by pomyślał ... W pracy ciągle nadal, bo urlop dopiero za tydzień, no i ciągle pamiętam, że jeszcze serducha mam uszyć (chyba zabiorę szyjątka na wyjazd ;)). Dziewczyny wybaczcie mi, ja naprawdę nie mam kiedy, ale obiecuję, że wywiążę się na pewno!

Na koniec gorąco Was zapraszam do udziału w KONKURSIE
Wiem, że hasło nie jest łatwym zadaniem, ale ja jestem zdania, że burze mózgów przynoszą świetne efekty, więc naprawdę piszcie swoje pomysły, bo nawet jeśli Wam się wydaje, że nie nadają się do niczego, innym mogą właśnie przypaść do gustu!

Przypominam co można wygrać ...


Otrzymałam też ostatnio wyróżnienie THE VERSATILE BLOGGER AWARD
od Beatki z Utkane z pasji

Zaglądnijcie do Niej koniecznie, bo warto! Każda z nas ma coś ciekawego do pokazania, bo przecież każda z nas jest inna i ma inne pomysły lub spojrzenie na ten sam temat :) Mnie zachwyciła zwykła, duża ogrodowa konewka metalowa w grochy! Tak, tak w grochy, takie proste a takie piękne :)

Jeszcze raz ślicznie dziękuję za to wyróżnienie, jest mi bardzo miło :)
I od razu piszę Dziewczyny, niestety z braku czasu muszę zrezygnować z udziału w tych zabawach wyróżnieniowych ;) ale pięknie Wam dziękuję jeśli o mnie pomyślałyście czy pomyślicie w przyszłości :)

Uff dotrwałyście do końca? No i całkiem niezły pościk wyszedł ;)

You Might Also Like

55 komentarze

  1. Szalenie mi się podoba nowa wersja pokoju! Jest ponadczasowy, spokojny a jednocześnie z charakterem:-) Dobrze, że Córcia sama wybrała tapetę-jest gwarancja, że będzie jej się cały czas podobać:-) Super pokoik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Madziu, chciałam właśnie żeby był już na lata dlatego tym razem tapetę wybrałam ja ale Alicja obowiązkowo musiała zaakceptować :-) Poprzednio kiedy miała 4 latka wybrała tamtą a już po roku wolała róż i był problem. Teraz chcę Jej wynagrodzić to czekanie :-) Buziole!

      Usuń
  2. córcia ma wspaniały pokój a tapetę wybrała no no świetną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiedzmy że zaakceptowała z radością mój wybór ;-) Dziękuję i pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  3. Ojej, pieknie! Pewnie jest zachwycona Ta 9ciolatka? :-) Ja to patrzę z lekka zazdroscia, choc tak nieswojo dziecku zazdrościć :-) Ale straszliwie żałuje, ze moi rodzice jakoś kreatywnie nie wyżywali się na moim pokoiku gdy byłam mała, ograniczając się do postawienia mebli Bolko i rygorystycznym nakazie utrzymywania porządku :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj to były inne czasy ... teraz tyle jest wszystkiego że można szaleć ;-) Buziaki!

      Usuń
  4. no pokoj 9 latki pieknie sie zapowiada i łupy w netto fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miejmy nadzieję że efekt końcowy będzie ok ;-) no a netto rzeczywiście ma fajne oferty czasami ... śledzę gazetki i pędzę z rana przed pracą jak coś jest ;-) Buziole!

      Usuń
  5. Bardzo fajnie rozegrany pokój...częstym błędem według mnie jest tworzenie dla dzieci w tym wieku zbyt infantylnych pokoii. Takie wnętrze łatwo można przekształcić na pokój nastolatki...na pewno długo jej posłuży...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie chciałam żeby już był poważniejszy ;-) chociaż dodatki w jakimś różu pewnie się pojawią jeśli będzie chciała :-) w końcu to Jej pokój i nie chcę za bardzo rządzić ;-) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  6. Bardzo suptelne kolory..
    Jestem zdania, że i niejednej nastolatce taki pokoik przypadłby do gustu...
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :-) chciałam właśnie uspokoić to wnętrze zanim zacznie się nauka na poważnie ;-) bo jestem zdania że lepiej się uczyć w takim spokojnym wnętrzu. Buziaki!

      Usuń
  7. Cudnie jest :) a te poduchy boskie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Aguś oj tak miałam na nie chrapkę ;-) buziole!

      Usuń
  8. Zapowiada sie na fajowy pokój!!! Wszystko mi sie podoba, ale dużo bym dała żeby Cię zobaczyć w netto z tymi poduchami:))) Pracy było i sprzątania po też...ale efekt świetny:)
    A wiesz, ze ja nic nie wiedziałam o candy? Nie wiem jak mnie to ominęło! Chociaż tak teraz myśle, ze mam wszystko oprócz kanki i dlatego Izuniu nie zapisze sie ale banerek udostępnie u siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ewuniu! wiesz co ja sama się z siebie śmiałam a Pani w kasie też delikatnie mówiąc musiała się powstrzymać ;-) dziękuję za banerek to bardzo miłe Kochana! daj znać kiedy wracasz bo w końcu wymyśliłam co Ci wyślę :D buziaki!

      Usuń
  9. mnie się to już bardzo podoba i myślę, że nie tylko dziecię będzie dumne z tych zmian. Wytrwałości życzę w ukończeniu a potem już tylko błogie lenistwo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Aniu oj przydały się Twoje życzenia bo w sobotę zabrałam się za porządkowanie a to był najtrudniejszy etap bo wszystko potrzebne niczego wyrzucić nie można ... teraz zostały już tylko przyjemności czyli szafa, nowy kinkiet, ramki ... Buziaki!

      Usuń
  10. Już pisałam na FB,
    ale napiszę też i tu,jest
    ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Natalio ślicznie dziękuję :-) pozdrówki

      Usuń
  11. Oj gdybym była nastolatką właśnie w takim otoczeniu chciałabym pisać pamiętnik i obgadywać chłopaków z przyjaciółką:) A do netto muszę szybko skoczyć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe ;-) Ty mi o chłopakach nie pisz bo ja na to gotowa nie jestem nawet nie wiem czy będę ... czas za szybko płynie! Buziole!

      Usuń
  12. Jej jak pięknie...tapeta wspaniała, rewelacyjny kącik...cudnie!!!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Justynko niebawem mam nadzieję pokażę więcej :-) buziaki!

      Usuń
  13. Świetna kolorystyka- pokój wyszedł extra- brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Kochana ach lubimy te kolorki nie? buziile!

      Usuń
  14. No gratuluję tapetowania ;) Efekt naprawdę super. A poduch zazdroszczę, bo pasowałyby do mojego zamysłu pokoju dzienno-jadalniano-sypialnianego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ślicznie :-) a poduchy chyba były nam pisane bo wybierałam się po ręczniki do lidla i przy okazji ot tak sprawdziłam gazetkę netto i co? oczy wyszły mi z orbit ;-) wiesz co mam na myśli hehe buziaki!

      Usuń
  15. pokoik wychodzi bardzo ladnie i te poduchy świetne szkoda,że nie mam Netto w pobliżu a takie łóżko bym chciała dla mojego 10 latka ale niestety on uparł się na antresole :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo! no tak mają swoje zdanie to fakt. Gdyby jednak się przejednał to takie łóżka są w Ikea. My robiliśmy bo wcześniej został zakupiony materac 90 a w Ikea są tylko pod 80 ... pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  16. Anonimowy8/03/2013

    pokój śliczny ;) najbardziej zachwycona jestem poduchami tymi okrągłymi na podłodze po ile są i czy ta oferta poduchowa jest w obecnej sprzedaży? będę wdzieczna za podpowiedź ;)pozdrawiam słonecznie Agata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Agatko! poduchy były w zeszłym tygodniu niestety nie dałam rady wcześniej umieścić zdjęć :-( a wiedziałam że pewnie komuś się spodobają ... możesz sprawdzić a nuż w okolicy nie ma druguej takiej szalonej maniaczki ;-) one były po 20zł trzymam kciuki żeby jeszcze były. buziaki!

      Usuń
    2. Anonimowy8/07/2013

      WIESZ ZE ZDĄŻYŁAM TZW. RZUTEM NA TASMĘ ;)) DZIEKI KOCHANA JESTEŚ!a zdradzisz jeszcze gdzie kupiłas te zabawne ze zwierzakami?Agata

      Usuń
  17. Śliczny pokój! jestem zachwycona:) a te podusie to świetny zakup, idealnie pasują do pokoju Alusi:) Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Aluś! no miałam na nie chrapkę ale co tam będą jeszcze inne okazje. Trochę się obawiałam tych różnych deseni ale nawet się zgrało buziole!

      Usuń
  18. Poduchy są śliczne, idealnie przypasowały do tapety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) dziękuję pięknie! miałam obawy ale na szczęście się nie gryzą ;-) buziaki

      Usuń
  19. No oczywiście, że się podoba! Jest przepięknie! To pokój dla nastolatki ale również ja bym się w nim bardzo dobrze czuła :)))
    Nad poduchami też się zastanawiałam bo faktycznie materiał jest odlotowy i taki gruby. Niezła z Ciebie projektantka!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Kochana!!! ja też się dobrze w nim czuję ... lepiej niż w naszej sypialni ;-) a poduchy no właśnie byłam miło zaskoczona jak zobaczyłam materiał z bliska chociaż pewnie długo nie psłużą bo te poszewki są bez zamków. tylko te kwadratowe niestety. buźki!

      Usuń
  20. Super klimat nadałaś pokojowi córki - myślę, że spokojnie dłuższy czas nie trzeba będzie nic zmieniać.
    Pozdrawiam Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie ! przejrzyście, klimatycznie no nic dodać nic ująć.Nieźle to wszystko sobie obmyśliłaś. Najbardziej podoba mi się cegła ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Efekt końcowy świetny. Spisaliście się.:-).Nie mato jak taki duet gdzie mąż dba o budowlane sprawy a żona o wykończenie. Podusie rewelacyjnie się wpasowały.Mi szczególnie spodobały się te ze zwierzątkami, choć te z napisami rewelacyjnie pasuja do tapety.

    OdpowiedzUsuń
  23. Efekt jest przewspaniały. Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pokój wyszedł świetny! Ściany rewelacyjnie się prezentują!
    Buziaki kochana
    K.

    OdpowiedzUsuń
  25. Pokoik piękny,wszystko super dopasowane,niejedna nastolatka chciałaby mieć takie swoje miejsce :)

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ładnie wygląda ten kącik do spania dla 9-latki :))

    OdpowiedzUsuń
  27. kochana wszystko razem cudnie wygląda!:) pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy8/06/2013

    a gdzie sa kupione poduchy w zwierzatka?Anka

    OdpowiedzUsuń
  29. ale śliczny ten kącik stworzyliście:) bardzo podoba mi się motyw literek na tapecie i poduchach:) rewelacja! uściski

    OdpowiedzUsuń
  30. pięknie i pastelowo:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pokój jest rewelacyjny, cudnie to wszystko wyszło, a poduszki. Ech gdybym wiedziała o takiej ofercie też bym pewnie zaraz poleciała :).

    Prawdę mówiąc w Netto byłam tylko raz ...

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo bardzo mi się podoba wersja młodziezowa :) tapeta jest świetna, a poduchy idealnie pasują - sama bym chciała takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kobieto masz dar normalnie..

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy4/07/2014

    A mozna wiedziec gdzie Pani kupila ta tapete w literki??? Swietna!

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ :)

OBSERWATORZY BLOGA

LICZNIK