Love it! Inspiracje i WIELKIE DZIĘKUJĘ za Wasze miłe słowa!!!

środa, sierpnia 14, 2013


Leje jak z cebra, więc leniuchujemy dzisiaj i zbieramy siły, bo od jutra plażing smażing, ma być nawet ładniej niż wcześniej prognozowano ... się okaże :)

Czytając dzisiaj Wasze komentarze pod postem z poniedziałku prawie łezka mi się w oku zakręciła, nie sądziłam, że tyle z Was zaglądnie i zostawi tak ciepłe słowa, życzenia! DZIĘKUJĘ Wam Kochane!!!

W podziękowaniu mam dla Was zdjęcia z dwóch pięknych miejsc, w których byliśmy wczoraj, ja się w nich po prostu zakochałam! Myślę, że będą dla mnie inspiracją ...

Pierwsze to Tawerna Rybitwa na sopockiej plaży tuż koło molo. Same zobaczcie jak wygląda, zdjęć mam mało, bo nie chciałam tak biegać z aparatem. Ja jestem oczarowana i równocześnie przekonana, że pomysł przemalowania altanki jest jak najbardziej trafny!


Te wiklinowe rożki widziałam na giełdzie kwiatowej i miałam kupić, ale sama nie wiedziałam, teraz już wiem, na następny sezon muszę je mieć!



Niestety nie mam zdjęć ze środka, bo było za dużo ludzi, ale krzesła to Ingolf czyli takie jak mam w jadalni, do tego piękne beżowo-białe poduchy czyli takie, jakie chciałabym mieć :) Oprócz tego białe rattanowe krzesła i piękne dodatki, dużo białych kwiatów i białej wikliny ... jest pięknie, a do tego pyszne jedzonko!

I wiecie co? Wyczytałam, że ta tawerna jest wykonana jak typowa sopocka weranda ... więc pasowałoby mi się tutaj przeprowadzić :D


A tak przy okazji słuchajcie, wszystkie zdjęcia robiłam moim nowym smarfonem, wcale niedrogim, a są w miarę OK tak mi się przynajmniej wydaje ...

Drugie miejsce to Grey Coffee & More w Gdyni, skandynawski design, szarości, drewno, jaśniutki odcień żółtego, piękna podłoga ... Jak nie lubię żółtego, to tutaj ten jasny i blady odcień w połączeniu z szarym wygląda naprawdę super. A te szare panele na ścianach zobaczcie jak świetnie się prezentują.






Czarno białe fotografie w rozmiarze maxi i szarych ramach, cudo!




Pozdrówki raz jeszcze, jak zobaczę coś ciekawego w naszych klimatach to też postaram się zrobić fotki :)

Pa Pa!

You Might Also Like

20 komentarze

  1. Bardzo fajne, klimatyczne miejsca. Zwłaszcza ta tawerna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne miejsca :) Szczególnie drugie miejsce mnie urzekło ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Miejsca klimatyczne i robią wrażenie :)
    Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne, zwłaszcza sopocka weranda :)
    pozdrawiam i upałów zyczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta Tawerna powaliła mnie na kolana, byłam w Sopocie ostatnio i jej nie widziałam ;((((
    Kochane Trójmiasto ;)
    Buziaki dla Was!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tawerna jest przecudna,uwielbiam takie miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie piękne i mega inspirujące miejsca...ta weranda obłędna...
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. ania.n8/14/2013

    Izusku:)Przepiekne,stylowe i biale miejsca czyli to co tygryski lubia najbardziej,Urzekly mnie takze te rozki i przecudne szybki w drzwiach .Uwielbiam takie babcine szybeczki za to nie przepadam za nowoczesnymi taflami szyb -nie maja klimatu.Z tym ze do mycia ...ech.... ale jak sie lubi cos takiego to trzeba odcierpiec..Urzekla mnie tez biala wiklina uwielbiam ja w polaczeniu z drewnem w kolorze syropu klonowego.I te azurki nad glowa -cudnosci:)
    Drugie miejsce faktycznie zachwyca szarymi panelami a takze wg mnie oczywiscie pazura daje poleczka i skrzyneczka taka owocowka-panelowka jak ja nazywam:)Niestety fotele -nie moja bajka.
    No i ciesze sie ze nasze komentarze wywolaly usmiech na Twojej buzi.Ale powiedz jak mozemy nie wchodzic i nie komentowac skoro dajesz takie slicznosci?Pozdrawiam i zycze milego ,cieplego i owocnego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tawerna jest cudowna - weranda - cudo :)
    Uwielbiam takie klimaty :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. normalnie charakter ...jak w Twoim domku więc nie dziwię się, że jesteś zauroczona- pięknie to wygląda!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Napatrzeć się nie mogę. Tawerna Rybitwa jest piękna:)

    Kiedy słońce Ci wyjdzie? Opalona musisz wrócić znad morza. Obowiązkowo!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne klimatyczne wnętrza!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale urokliwe i piękne miejsca:) Warto do nich zajrzeć, bo zdjęcia naprawdę są zachwycające! Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach cudownie, że wielbicielki Shabby Chic, do których ja również należę, mają swe miejsce w naszym pięknym kraju ;-) też chętnie bym się tam przeprowadziła ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale cudne miejsca! wspaniałe zdjecia...podobają mi się te czarno-białe fotografie:) no i samo wejście jest niesamowite!:)))
    ściskam Ciebie ciepło

    OdpowiedzUsuń
  16. super klimatyczne miejsca - lubię takie

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ :)

OBSERWATORZY BLOGA

LICZNIK