Wyniki Pierwszego Candy

wtorek, lipca 02, 2013


Wiem, że czekacie w niecierpliwości ... a ja tak chciałam uroczyście, ze zdjęciami, karteczkami, małe rączki losują itd. 
No ale czasu na to brak, jedne małe rączki majstrują coś na ogrodzie, a drugie większe poszły w tany do psiapsiuły zza płotu ;)

Tak dla przypomnienia, w Moim Pierwszym Candy do wygrania były takie cukierasy:



Skorzystałam więc z pomocy Internetowej Marysi (jak to fajnie Madzia z All Things Pretty napisała też dzisiaj i też ogłaszając wyniki swojej zabawy)

Zgłosiło się UWAGA 112 osób!!! Oniemiałam, nic dodać nic ująć! Każdą z Was chciałabym obdarować!


 i ogłaszam, że zwyciężczynią Mojego Pierwszego Candy jest: 

Witaj,to moze i ja sie skusze jak mozna na te slodkosci mimo ze kolejka dluga:)Och gdzie bym postawila prezenty na bardzo widocznym miejscu,takie sa sliczne:)Banieczke w kuchni na blacie ,lichtarz w salonie a wieszak przy drzwiach ,a talerz na stole:)
ania_reg@poczta.onet.pl

Gratuluję i zaraz piszę maila!

Ogromnie Wam Wszystkim dziękuję za zabawę i Wasze piękne opowieści. 
Czytałam wszystkie, na ostatnie 10 komentarzy już nie zdążyłam odpowiedzieć. 

Bardzo się cieszę, że pomimo, iż nie był to warunek konieczny to aż tyle nowych osób zdecydowało się zostać ze mną na dłużej :) Mam nadzieję, że będziecie do mnie często zaglądać i znajdować u mnie ciekawe inspiracje.

Postanowiłam sobie, że przeczytam Wasze odpowiedzi jeszcze raz i wybiorę z nich 5 najpiękniejszych opisów, bo postarałyście się naprawdę bardzo. Te osoby otrzymają ode mnie drobnostki w postaci serduszkowych zawieszek uszytych przeze mnie. Obiecuję zrobić to jak najszybciej :)

A tymczasem pozdrawiam z naszej altanki i chyba zmykam do domu, bo komary już tną na potęgę :(

A, byłabym zapomniała, od dzisiaj My Love Shabby nieśmiało wkroczyło w świat FB ... możecie mnie znaleźć tutaj

You Might Also Like

47 komentarze

  1. dziękuję za zabawę:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje dla zwycięzcy!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej jakim cudem ja przeoczyłam coś tak cudownego ;(

    Gratuluję zwyciężczyni!!!
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje. Przegapiłam zabawę :/ Buuu

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla wylosowanej - wspaniały prezent.
    Pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale szczęściara z ani n, serdecznie gratuluję!!!
    zapomniałam napisać, że ja talerz bym postawiła na stole w pokoju, te kwiatki bardzo by mi pasowały :)
    bużka, pa

    OdpowiedzUsuń
  7. ania.n7/02/2013

    Dziekuje Wam bardzo:) przede wszystkim Izie ktora zechciala sie z nami podzielic tymi cudownosciami:)A i Wam- naprawde nie macie pojecia jak sie ciesze ,skacze do gory z radosci:)Pozdrawiam i ja Was bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. A to się Ania ucieszy- fuksiara jedna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję szczęściarze i dziękuję za zabawę :) Aż zazdroszczę taki cukierasków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. GRATULUJE SZCZĘŚCIARZE WYGRANEJ I DZIĘKUJĘ ZA ZABAWĘ!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i idę sobie popłakać,,hihi :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. No kurde nie mam szczęścia ostatnio....

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję zwyciężczyni.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za zabawę i gratuluję Ani :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję bardzo za zabawę :*

    meandmynailss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję szczerze;),

    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. dzięki za zabawę. wpadnij kiedyś do mnie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję i dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję! Dzięki za zabawę:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję za zabawę i gratuluję szczęściarze:)

    OdpowiedzUsuń
  22. dzięki za zabawę i gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  23. ania.n7/03/2013

    Jeszcze raz buziole dla Was i faktycznie szczesciara ze mnie:)Az sama nie moge uwierzyc .Ale to zasluga Izy oczywiscie ze skusila mnie takimi cudownosciami.

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziekuje kochana:* jest mi niezmiernie miło że pomyslalas o mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję za zabawę i gratuluję Zwyciężczyni!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję wygranej z nutką zazdrości (pozytywnej) ;) ;) ;) Było mi niezmiernie miło "powalczyć" w tak przemiłym towarzystwie ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję i fajna zapowiedz dodatków :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję i dziękuję za zabawę;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratulacje, miło było wspólnie się pobawić:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratulacje, miło było wspólnie się pobawić:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluje zwyciezszczyni !
    szkoda ze mi sie nie udalo :(
    Takie cukierasy :D
    Dziekujemy za zabawe !
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluje zwyciezszczyni !
    szkoda ze mi sie nie udalo :(
    Takie cukierasy :D
    Dziekujemy za zabawe !
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  33. ATULACJE DLA SZCZĘŚCIAR :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. GRATULACJE !!! - miało być oczywiście

      Usuń
  34. Gratulacje i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Aniu gratuluje wygranej-super

    dzieki za zabawe pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ :)

OBSERWATORZY BLOGA

LICZNIK