EmaLiOVE szaleństwo w pastelach!

środa, lipca 10, 2013


Czy Wy to widzicie???


Te cuda i jeszcze inne przyjechały do mnie dwa dni temu!!!



Z całą pewnością mogę powiedzieć, że zasyciłam już swój głód w temacie emaLiOVE pasteLOVE ...


A teraz najważniejsze!

Myślę, że chciałybyście wiedzieć gdzie kupuję takie cuda szczególnie, że ceny są świetne np. taka kanka kosztuje 21,90 zł + koszt przesyłki 12 zł ...



Większość jest w II gatunku, ale uwierzcie mi, ja kupowałam w ciemno i jak dla mnie te cudeńka są idealne, drobne wady są prawie niezauważalne!

Pani Emilia, z którą jestem w stałym kontakcie jest świetna, doskonale wie o co chodzi takim szalonym Kobitkom, jak My ;)

esklep@prymus-agd.pl

Ja skusiłam się jeszcze na słoiczki, jeszcze nie wiem co w nich będzie, ale na pewno są mi potrzebne ;)
 



No to ciał Kobitki!

A już w przyszłym tygodniu kolejne Candy tym razem będzie to akcja organizowana wspólnie z firmą, która oferuje ciekawe rzeczy do dekoracji wnętrz. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu!

You Might Also Like

37 komentarze

  1. Uwielbiam emalię ubraną w pastele:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam bardzo dobrze panią Emilię, przemiła kobieta!!!
    Zakupy udane, ja w ostatnim czasie też trochę kasy na takie pastele straciłam....oczy me cieszą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Ewuś, wydaje mi się nawet, że to u Ciebie jakoś złapałam linka do aukcji na allegro, tylko tam nie było prawie nic, więc napisałam maila i tak się zaczęło ;) ... przepadłam ;) Buziaki!

      Usuń
  3. Wspaniała kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne nabytki :), ceny rzeczywiście rewelacyjne, też na coś się skuszę :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Już się wybieram do sprzedającej:) Cudne masz te emalie ale kanka w kropki to hit. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej jakie to wszystko cudne, piękne i słodkie!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne emaliowe nabytki:) Masz śliczna kolekcję!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie emaliowo -pastelovo o Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. O jacie. Ale cuda i cudeńka!
    uwielbiam emalię pastelową :)
    pozdrawiam i ściskam i zapraszam na moje targowisko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie same cudeńka :)A u mnie właśnie trwa candy ;)Może się skusisz? :)Dziękuję za namiary chętnie skorzystam :)
    Buziaki
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  11. Pewnie! Jak szaleć, to z siekierą ;)
    Bardzo pasuje do Twojej kuchni :)
    Dzięki za namiary na sklep!
    Pozdrawiam,
    Inka

    OdpowiedzUsuń
  12. Przewróciłaś nam w głowie !!! Oszalałam i wzdycham i słoiczki nie wiem po co ale tez muszę mieć :)
    Dziękuje ! Nocnik ...nocnik jest boski tylko jak by go tu inaczej wykorzystać ? Kwiatki w nocniku ? Pasowałoby ?
    Masz piękna kuchnię ! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w sumie chyba nie jest nocnik, wydaje mi się, że nocnik jest jeszcze inny ;) ale zastosowań na te piękności jest mnóstwo :) Buziaki!

      Usuń
  13. wszystko przygarnęłabym do siebie! cuda po prostu cuda!:)))))

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne emaliowe cudeńka :))
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne - udane zakupy :)
    Czy rondelek i kubeczki też kupowałaś u tego samego sprzedawcy? Weszłam na wskazane aukcje ale ich nie znalazłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu,

      tak wszystko u tej Pani, dlatego właśnie podałam maila, bo nie
      wszystko jest w stałej sprzedaży.
      Pani otrzymuje to w tzw. mixach i nie wie co dostanie, ale jest bardzo
      fajna i np. ja umówiłam się z Nią w ten sposób, że czekała aż
      przyjdzie następna dostawa, odkładała mi rzeczy, a ja potem płaciłam
      za przesyłkę tylko raz.
      Napisałam dlatego w poście, że Pani Emilia doskonale wie jak postąpić
      z takimi szalonymi babkami jak my ;)
      Nie mogę znaleźć maila do Ciebie, na Twoim blogu w profilu jest niewidoczny, nie pokazał mi się również w komentarzu ...

      Pozdrawiam ciepło
      Iza

      Usuń
    2. Izo dziękuję za odpowiedź :)
      Chyba zapiszę się na rondelek ;)

      E-maila w profilu już uwidoczniłam :) Dzięki :)

      Usuń
  16. ale wspaniałości, a tez ostatnio na strychu znalazłam kankę będzie jak nic do nowego domu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pędzę oglądać te cudeńka :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo mi się podobają te pojemniki na cukier i kawę a cena na pewno zachęca do zakupu.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Weszłam na stronę z allegro i musze powiedzieć że ceny są b.korzystne. Izuniu wejdź na mojego bloga właśnie się pojawiły podziękowania dla Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Piekna ta emaliowana kolekcja, ja najczesciej kupuje w TKmaxx, ale cenowo duzo drozej, wiec dzieki za namiary :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Widze że Atena mnie uprzedziła z komentarzem :)ale czasami tez warto w TKMaxx bo maja dobre ceny ale rónież dziś byłam i mają wyprzedaż.Kanki są fantastyczne ale pudrowy róż to wypas.Dzięki za namiary Emilka hm piękne imię :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie :-)) Kocham , uwielbiam te klimaty :-)))
    Zaglądaj do mnie , bo niebawem dodam na bloga kilka rzeczy , nowych w baaardzo atrakcyjnych cenach - nie pytaj czemu hihi :-)) i wszystkie w takich fajnych klimatach :-))

    Ja zostaję u Ciebie na stałe , ot co :-P

    OdpowiedzUsuń
  23. Widzę, że wszystkie zamęczamy Panią Emilię:-) Ja też mam trochę olkuskiej emalii z Prymusa.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniałe zakupy :) Jednym słowem cudeńka!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. strasznie mi się Twoje zakupy podobają a taki szklany słoiczek mam podobny i trzymam w nim biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ania.n7/12/2013

    Oj,oj.Izuniu po prostu przeslicznosci nabylas i juz widze jak pieknie prezentuja sie w Twojej kuchni:)Uwielbiam tego typu rzeczy ,delikatne,pastelowe ,romantyczne i tylko zawsze z babcia mi sie kojarza ktora miala takie cos na kuchni .Sprawiasz ze chcialoby sie w twojej kuchni przebywac godzinami i podziwiac ,macac kazda rzecz i nigdy nie miec dosc.My szalone jak nas nazywasz kobitki zreszta bardzo slusznie po prostu tak mamy ze przydasi i cudownosci nigdy za wiele.Oczywiscie faceci tego nie rozumieja a szkoda:)Przesliczne masz rzeczy a te kanki -banieczki po prostu-szal .Sama swoja postawilam przed oczyma i nijak sie od niej oderwac nie moge.Dzieki raz jeszcze za szczescie ktore mi dalas:)Pozdrawiam serdecznie.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Te emaliowane naczynia to jakieś istne szaleństwo.
    Zakochałam się:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale cuda posiadasz w kuchni,co jedna emalia to ładniejsza!!!Nie dziwię się że jesteś w nich zakochana!!Serdeczności posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne rzeczy! Bardzo pasują do Twojej kuchni :)

    U mnie teraz jest konkurs, w którym można wygrać drobiazgi do kuchni. Może też Ci przypadną do gustu :) Zapraszam! http://www.wnetrzazewnetrza.pl/2013/07/konkurs-z-malabelle.html

    Przesyłam serdeczne pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ :)

OBSERWATORZY BLOGA

LICZNIK