Totalny misz masz ... przegląd tygodnia ;)

wtorek, czerwca 25, 2013


Słuchajcie, do zabawy zgłosiło się tyle osób, że zupełnie nie wiem co powiedzieć! No cieszę się ogromnie i ślicznie dziękuję, bo to potwierdzenie, że prezenty się podobają. Już nie wspomnę o tym, ile nowych osób zechciało ze mną zostać na dłużej ;)

Cobyście sobie nie pomyślały, że ja już osiadłam na laurach i z założonymi rękami siedzę i nic nie robię, to przedstawiam misz masz moich ostatnich zajęć :)

Otóż, dzbanuszek szary, urzekł mnie od razu, jak tylko wypatrzyłam go na półce w jednym z ciuchatków w naszym mieście. Kosztował dość dużo jak na takie miejsce, bo aż 10 zł, ale ile możliwości, no i jaki piękny, prawda?


Drugi łup to ... druciak, no właśnie, nie taki tam znowu zwykły druciak, bo to nic innego jak sitko z jakiejś frytkownicy ;) ... ale co tam, na trochę mi posłuży za 3 zł. Mam plan, co by może go przemalować, ale nie wiem jeszcze sama ;)


W czerwcu miałam urodziny i Tata powiedział, że mnie zaskoczy, NO i ZASKOCZYŁ!!! Same zobaczcie!!!


Nie wiem jeszcze co do niej włożyć, sama też jest piękna i nawet nie zdjęłam wstążeczki ;)

A tutaj już powód mojej radości, ale też i niestety zwady z moim małżem ... Najpierw się zgodził, że mogę przemalować dziewczynkom domek, po czym kupił ze mną farbę, ba, nawet powiedział, że przyszedł wcześniej z pracy, bo "będę przecież malować", a na koniec jak tylko chwyciłam za pędzel to zawiesił fułę - zrozum tu facetów!?


Czerwiec to w tym roku miesiąc robótek scrapkowych, tyle się okazji nazbierało ... 

Karteczka dla naszej 2-latki - córeczki szwagrów :)


Segregator na przepisy dla szwagierki :) To nic, że robiłam obie te rzeczy do 2:30 nad ranem ... Ważne, że się podobają ... starałam się dopasować kolorystycznie do wnętrza!


Jak widać alfabet, który dostałam w prezencie od Agnieszki z Pod Niebem Alaski bardzo mi się przydaje, ale już zaczyna mi brakować literek i ... radzę sobie, że tak powiem na różne sposoby ;)


Pozostałe 3 rzeczy nadal robię ... jeszcze tylko bukiety na zakończenie roku szkolnego i uff ... chyba zasłużyłam na jakieś wakacje co? 

No to chyba tyle na dzisiaj, witam jeszcze raz nowe osóbki, odpowiadam na bieżąco i bywam u Was z rewizytą. Dziękuję, że jesteście Wszystkie! Dajecie mi ogromną pakę energii!!!


You Might Also Like

20 komentarze

  1. Ale cuda potworzyłaś!!! Coś mi się wydaje, że wywołają uśmiech na twarzy...
    Szklarenka śliczna i zdobyczne zachwycają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale przyjemne "zdobycze":) Miło się patrzy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny segregator, a prezent d taty cudny :)
    Zapraszam na candy do siebie
    Buziaki
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  4. alez cieszą takie zdobycze! Szklarenka cudna oczywiscie... a fecta nikt chyba nie zroumie- nawet drugi facet!!! rób swoje i juz!
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała karteczka, a segregator mnie zachwycił!!
    Łupy jak zawsze genialne, dzbanuszek wart swojej ceny jak nic, że o druciaku nie wspomnę;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. hej hej! ale ładne nowości:) dzbanek, druciak! perełki:) prezent również bardzo udany:))) sam bez niczego też cudnie się prezentuje:))) śliczne kartki zrobiłaś i maluj ten domek do końca na biało:) niech sobie marudzi..przestanie;) uściski

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe zdobycze,a prezent-pierwsza klasa :) No i ten przepiśnik! Ja się zabieram do swojego i...jakoś się nie mogę zabrać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdobycze bardzo fajne a scrapkowe tworki przesłodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. szklarenka cudowna zazdroszcze bardzo ;) A prezenciorki wspaniale ! BUZIIIIIII

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę kilka cudeniek hm ...jak się znudzą to ja przygarne:)Cudne

    OdpowiedzUsuń
  11. Prezent od taty jest cudny :) Sama również piękne prezenty tworzysz :) A druciak i dzbanuszek - rewelacja :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzbanuszek cudowny :) Segregator na przepisy uroczy.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Strasznie lubię twoją kuchnię! Druciaczek pomaluj na biało, będzie śliczny. Buziaki jak nie wiem co:)

    OdpowiedzUsuń
  14. skarby cudowne!zazdroszcze:)

    mi druciak podoba sie taki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej, ale tu ładnie u Ciebie! Zostaję na dłużej :)
    Pozdrawiam,
    Inka

    OdpowiedzUsuń
  16. Uroczo tu u Ciebie, nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja dzięki Twojemu candy znalazłam kolejne cudne miejsce w sieci i na pewno będę tu zaglądać :).
    Jestem oczarowana Twoimi wnętrzami :).

    Dzbanek faktycznie super i przypomniało mi się, że ja chyba też gdzieś mam takie sitko po frytkach :).

    To się tato postarał :).

    Piękne prace :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Cała masa nowości u Ciebie:-) Szklarenka jest śliczna, ja w podobnej trzymam świece, a zimą bombki-świetnie wyglądają przez te szklane "okienka".
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna aranżacja z tym dzbanuszkiem...uroczy...Super segregator...Ja nie mogę się zmobilizować żeby zrobić porządek w przepisach...Ale koszyczek z przegródkami chyba też dobry....Pa...

    OdpowiedzUsuń
  20. Same slicznosci u ciebie :) Oczy moje nie moga sie nacieszyc :)

    Pozdrawiam weekendowo i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ :)

OBSERWATORZY BLOGA

LICZNIK