Segregator na zielnik i przyjęcie urodzinowe dla 9 latków ;)

środa, czerwca 12, 2013

Czołem Dziewczyny!

Oj sporo się dzieje, czasu brakuje, wysokie obroty ... Mało u Was jestem, chociaż jak tylko mam chwileczkę to zaglądam i ... zasypiam przy włączonym laptopie albo zobaczę co nowego i już brakuje mi czasu na pozostawienie kilku słów ...

Zastanawiam się kiedy będzie taki weekend, że nie będzie żadnego przyjęcia lub wyjścia lub czegokolwiek innego i będę mogła sobie wyjść przed dom i wypić kawę i delektować się ogrodem, który oglądam najczęściej przez okna.

Widziałyście wcześniej zaproszenia na urodziny Alicji, a teraz pokazuję Wam stół. Starałam się, żeby było kolorowo, nie mogło być tylko pastelowo, bo przecież byli też chłopcy ;).


Dla wyjaśnienia, co byście przypadkiem nie pomyślały, że nagle mam w domu kolorowo ;), przyjęcia w okresie wiosenno-letnim urządzamy w piwnicy, gdzie mamy wykończone wszystkie pomieszczenia i każde spełnia swoją funkcję. Przyjdzie i czas na przemalowanie piwnicy na lepsze kolorki ;)


Były tańce, zabawy, losowanie słodkich przyjemności z wielkiego kapelusza, zabawa na placu zabaw za domem, i nas dwójka (ja i mój małż), żeby to ogarnąć, nawet daliśmy radę ;)

Przyjęcie za nami, a w poniedziałek czekała na mnie kolejna zaległa sprawa czyli okładka zielnika do szkoły dla Alicji. Oczywiście robiłam ją na ostatnią chwilę w nocy, ale jestem bardzo zadowolona. Pierwszy raz oklejałam brzegi lnem i teraz już wiem, że to super pomysł.

Te literki są super. Dostałam je jako dodatkowy prezent do wygranego Candy u Agi z Pod Niebem Alaski i muszę sobie dokupić, bo naprawdę świetnie wyglądają.


A klimaty u nas, pewnie jak u większości osób w Polsce i mieszkających w domach, chociaż mieszkańców miast też to dotknęło, są oczywiście smutne i nieciekawe z powodu podtopień. 

U nas wczoraj przeszła ogromna nawałnica, nadal pompujemy wodę ze studni, do której spływa woda z drenów wokół domu. Jak powyżej widziałyście, mieć piwnice jest fajnie, korzystać z nich też, ale niestety to wielkie wyrzeczenie i dodatkowa praca w takich sytuacjach.

Prognozy nie są też zbyt ciekawe, podobno lato raczej ma być burzowe i deszczowe ...

No to tyle na dzisiaj Kobitki :) 
Może w końcu będę miała możliwość poczytać więcej Waszych postów.

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Zielnik wspaniały! I te literki, muszę zerknąć! A stół ozdobiony pierwsza klasa, aż miło do niego zasiąść :))

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana do Ciebie to nic innego tylko przychodzić na przyjęcia! tak wszystko pięknie zawsze urządzasz! buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zielnik sliczny:) Przyjecie jak marzenie i normalnie chyba wpadnę:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ta okładka!!!! Będzie 6+ jak nic. Urodzinki fajne a piwnice wielgaśne jak salony w Belwederze:) Szkoda mi was z tymi podtopieniami:(((

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za odwiedziny! Bardzo się cieszę:) Ja też chętnie wpadłabym na takie przyjęcie, tyle smakołyków i wystrój świetny:) A okladka zielnika jest idealna pod każdym względem, bardzo mi się podoba!Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  6. kinderbal na pewno się uda a zielnik wygląda przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  7. KOchana w Twojej piwnicy pięknie, ludzie w domach tak nie mają!!! A stół jak ślicznie udekorowany!!! No to była imprezka!!!

    Mam nadzieje, że czujesz się lepiej!

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Sto Lat :)))
    fajnie masz wykorzystaną piwnice ... w naszej miała być pralnia itd a jest woda kilka razy w roku ....grrr


    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój ulubiony blog. Lubię tu zaglądać:)Ciekawy pomysł na przyjęcie urodzinowe:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny zielnik:) niezła piwnica:) prawie jak mieszkanie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. gdzie mogę kupić takie literki? piękny zielnik ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Literki dostałam w prezencie, ale robiąz zakupy do scrapbookingu widziałam je w sklepach w sieci.

      Usuń

DZIĘKUJĘ :)

OBSERWATORZY BLOGA

LICZNIK