Country kitchen

sobota, czerwca 08, 2013

Cześć Dziewczyny!

Dzisiaj wzięłam na tapetę naszą kuchnię, bo jak pamiętacie, z powodu braku cegły nie mogłam pokazywać jej w całości. Teraz nadal brakuje fugi i nie ma wciąż stołków barowych, ale ma to już wygląd przybliżony do tego, co było w planach :)

 Płytka ceglana to Milano Stone Master, gdyby któraś z Was była zainteresowana. My kupiliśmy w Leroy Merlin, ale widziałam też w Castoramie.


Jak tylko wszystko będzie dopięte na ostatni guzik, to zrobię więcej fotek z różnych perspektyw ;) 


  
Ta półeczka to przedmiot moich ciągłych modyfikacji, nie usiedziałabym na miejscu, gdybym czegoś nie dodała, przestawiła czy poprawiła ;) 


Te kompozycje "zbożowe" stały sobie w aneksie kominkowym na szafce RTV i ja zupełnie nie wiem dlaczego, bo przecież tak fajnie wpasowały się w klimat kuchni ;)


A te osłonki w kropeczki? Prawda, że cuda? Wpadły mi normalnie w ręce w sklepie ogrodniczym, jak byłam po włókninę do przykrycia ogórków i wiecie ile kosztowały? Całe 6 zł ... były jeszcze inne kształty, razem w sumie było ich jeszcze 4 albo 5 sztuk i tylko to, że zaparkowałam pod Lidlem z drugiej strony i nie miałam dużej torby, no i przejścia dla pieszych nie było, a ulica ruchliwa, uchroniło mój portfel ;)

Nie mam na nie na razie pomysłu, więc sobie tak stoją, ale całkiem fajnie zresztą ;)

Ostatnio byliśmy u szwagra i szwagierki, oj posiedzieliśmy przy winku, było naprawdę bardzo, bardzo fajowo. Ale nie o tym ;) Chciałam Wam pokazać bukiet, który zrobiłam dla szwagierki z okazji Jej imienin, tzn. impreza dopiero będzie tyle, że trochę opóźniona, więc chciałam, żeby było Jej miło, bo to akurat w okolicy tej okazji byliśmy, no i szczególnie, że zawsze mogę na Nią liczyć, no i piecze mi takie pyszne ciasta i torty!


Róże z Lidla, a reszta z naszego ogrodu ;) No i tak się rozpędziłam słuchajcie, że nie wiedząc co robię, zgłosiłam się na ochotnika i teraz na zakończenie roku w szkole muszę zrobić 4 bukiety ;)

W niedzielę opóźnione przyjęcie urodzinowe Alicji dla kolegów i koleżanek ze szkoły. Zrobiłam takie proste zaproszenia ... jak się domyślacie, niebieskie dla chłopców, a różowe dla dziewczynek, bo jakoś mi ten słodziutki papier i to jeszcze w różu nie pasował do chłopaków ;)

A na koniec rozmyślania ... a w zasadzie opis moich uczuć i nastroju w tym mijającym tygodniu ... Od poniedziałku pozostaję pod głębokim wpływem tego co napisała jedna z naszych koleżanek :( 
Jakaś pustka i ogólne rozkojarzenie mnie dopadło i można by tu wiele pisać, ale takich rzeczy oczywistych. Ale, jest coś innego, coś nowego dla mnie, wiecie co? Uświadomiłam sobie jak bardzo można się zżyć w naszym blogowym świecie. Można nawet się z kimś nie słyszeć przez telefon, napisać kilka maili, a mimo to, myśleć jak o osobie bliskiej, to jest niesamowite!

Żegnam się tym dość smutnym akcentem, ale za to z nadzieją na lepsze!

You Might Also Like

50 komentarze

  1. piękna kuchnia i pytanie mam gdzie kupiłaś te metalowe podstawki pod garnki co wiszą na wieszaczku???
    bukiet wyczarowałaś piękny :)))

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuś wysłałam maila, dziękuję Ci ślicznie :) Buziaki!

      Usuń
  2. Iza kuchnia jak z bajki!!! Te drewniane blaty i ta cegła - bosko to wygląda. Dodatki tylko ocieplają i dodają uroku pomieszczeniu.
    Co do zżycia się w blogowym świecie to zgadzam się z Tobą w 100%...tyle życzliwych osób można tutaj spotkać...
    Całuski ślę:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, zapomniałam! bukiet śliczny:)))

      Usuń
    2. Dziękuję Ewuś, cegła nadal bez fugi, coś mi się wydaje, że to już tak zostanie, mój małż tak ma falami ;) Buziaki!

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi się kuchnia a cegłę to prawie liżę przez monitor :P Chciałabym ją do salonu ale małż się nie zgadza:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh Ci nasi małżowie ;) Ja też ciągle mam jakieś przeboje ;) Może w końcu uda się Go przekabacić ;) Buziole!

      Usuń
    2. To marzenie ściętej głowy małż wykorzystuje czasem salon jako większe studio fotograficzne i lampe sobie wytnie Photoshopie z cegłą gorzej.

      Usuń
  4. Super to wygląda przytulnie u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie, staram się, ale ciągle mam wielki niedosyt, jak oglądam te piękne zdjęcia w necie! Buziaki!

      Usuń
  5. Pięknie wygląda Twoja kuchnia po zmianach:)
    Też mam taką półkę u siebie,gdzie ciągle zachodzą jakieś zmiany.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie! Ja uwielbiam półeczki, na razie o dziwo mam tylko jedną, a w planach wiele innych, ale ile ścierania kurzu na nich ;) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  6. Kuchnia .... BOSKA !!!osłonki przecudne :) bukiecik piękny :) same achy i ochy !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Dobra Kobieto ;) Co do bukiecików to już się trwożę co to będzie na to zakończenie roku, bo mi już wszystkie goździki zakwitły i chyba nici z zielonego ;) Buziaki!

      Usuń
  7. Bardzo bardzo podoba mi się Twoja kuchnia!!!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniutko! Cieszę się bardzo, że Ci się podoba :) Buziaki!

      Usuń
  8. Izuś, kuchnię masz śliczna, zazdroszczę staraszliwie... do mojej wymarzonej powzdycham jeszcze kilka latek... na razie próbuje cos zrobić w tej, którą mam...bukiecik wspaniały- bardzo fajne zestawienie zrobiłaś, a zaproszenia po prostu idealne- super, ze dla chłopaków zrobiłaś inne, bo rzeczywiście te różyczki by im nie podeszły na pewno!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Moja Droga, powzdychasz, ale jak ją odpicujesz to ja popadnę w kompleksy! Widziałam plany i powiem, ze już zapowiada się świetnie, szczególnie z tymi drzwiami kredensu itd! Buziolki!

      Usuń
  9. Kuchnia jest przepiękna! chciałabym taką mieć:) Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Alu! To miłe, chociaż to tylko jedna z aranżacji, teraz można tyle zrobić, są takie możliwości, że czasami nie wiadomo co i jak zrobić, co wybrać ;) Buziaki!

      Usuń
  10. kuchnia rewelka, bukiet przepiękny- tylko czemu ja nie mam niczego ładnego w ogródku??? Może najpierw trzeba mieć grunt i założyć ogródek:):):)? pozdrawiam serdecznie i uszy do góry!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu! No u mnie rośnie dzięki Mamie!!! Sama bym pewnie wszystko zasuszyła albo zrobiła jeszcze coś innego, nie nadaję się do pielęgnacji roślin, ale bukiety nawet lubię robić :) Buziaki!

      Usuń
  11. wszystko cudne:))! marzę o takiej kuchni:)) i wiesz co nawet Ci powiem...właśnie dopracowujemy projekt naszego domu i jako wzór pokazuje mojemu M. Twój domek:)) głównie mi chodzi o połączenie kuchni z jadalnią!:) Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ażesz Ty Iwonko mnie zawstydzasz ... No to ja wyczekuję dalszych kroków, może mi coś poślesz, jakieś fotki, plany? Buziaki!

      Usuń
  12. ja już w poprzednim poście się zachwicałam -jest idealna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!!! Do ideału to jej duuużo brakuje, ja już wiem co skiepściłam, ale lubię ją :) Buziaki!

      Usuń
  13. Kuchnia wyszła świetnie a osłonki w kropeczki to poezja:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ślicznie dziękuję :) no są słodkie to trzeba przyznać :) Nic co w tych klimatach nie umknie mojej uwadze nawet na ciemnych półkach w zakamarkach ;) Buziaki!

      Usuń
  14. jest pięknie...blat z ceglana ścianą wspaniały!!! i te wszystkie dodatki świetne...szalenie mi się podoba!!
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Justynko! Teraz naprawdę można wybierać i przebierać w dodatkach, jest ich tyle, że nie wiadomo co kupować :) Buziaki!

      Usuń
  15. piekna kuchnia! poleczka przecudna!mam do takich sentyment...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! No ja właśnie też lubię półeczki ;), na razie mam tylko jedną, ale w jadalni już przewidziałam następną ... Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  16. Piękna kuchnia, blat wieńczy dzieło :) Bukiet i zaproszenia wyszły Ci rewelacyjne. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu! Trochę martwię się o ten blat, ile lat wytrzyma, jak przetrwa teraz pierwsze lato, bo wiadomo to cały czas pracuje, ale jestem dobrych myśli. Jedyne co bym zmieniła to kolor, jednak na jaśniejszy, mniej pomarańczowy. Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  17. Nie smuć się kochana!!!! Złe chwile pojawiają się w naszym życiu ale i mijają.... moje jeszcze nie minęły, ale czekam na lepszy czas.... Wszystkiego dobrego dla Ciebie!!!

    Kuchnia piękna!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, tak Różyczko, takie to życie, trudne niestety, ale jest i wiele powodów do radości! Dziękuję Ci ślicznie! Buziolki!

      Usuń
  18. Bardzo ładne szafki i blat, szkoda, że nie pokazałaś zdjęć przed i po w jednym poście :) pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) nie pokazałam zdjęć całej kuchni "przed", bo to byłaby tragedia, wcześniejsza to była kuchnia polowa ;) a jeśli chodzi o tą cegłę na barku to rzeczywiście nie robiłam zdjęć - stał sobie i czekał na cegłę, a moje córeczki po nim pisały jak po tablicy ;) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  19. Ale Ci sie Iza musi fajnie pichcic w takiej kuchni. Masz cale mnostwo swietnych dodatkow. Ba i mawet bukiety takie robisz ze szczeka opada. Buziaki Kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Kasiu z tym pichceniem to u mnie tak troszkę na bakier ;) Uważam siebie za marną kucharkę, ale rzeczywiście we wcześniejszej kuchni polowej nie miałam ochoty po pracy nawet przebywać a co dopiero gotować, a teraz jak zbliża się jakaś okazja i trzeba coś więcej przygotować to z miłą chęcią siedzę nawet do nocy ;) Dziękuję Ci ślicznie, cieszę się, że bukiecik się podoba ;) Buziaki!

      Usuń
  20. Świetna kuchnia! Gratuluję pięknego wystroju :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    www.WnetrzaZewnetrza.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję! Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  21. kuchnia jest wspaniała, bardzo mi się podoba!!! zboże rewelacyjnie prezentuje się w kuchni i ta tasiemka jest piękna! cegiełki tez robią wrażenie, świetny klimat stworzyłaś, te wszystkie drobiazgi dodają mnóstwa uroku, obiadki z takiej kuchni pewnie są przepyszne :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!!! No to zboże nie wiem jakim cudem uchowało się tak z boku, czasami naprawdę warto przestawiać, aż znajdzie się najlepszy kąt ;) Tasiemka mnie urzekła na giełdzie kwiatowej - oczywiście kupowałam wtedy białe dodatki do dekoracji komunijnych ;) Buziaki!!!

      Usuń
  22. Twoja kuchnia wyszła przepięknie!! A wszystkie pastelowe dodatki tworzą przytulny klimat.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  23. Twoja kuchnia sprawia że mam ciarki na rękach i mogłabym do niej wpadać codziennie;) Chętnie zabrałabym CI ją.... tą półkę którą dołożyłaś jest rewelacyjna

    OdpowiedzUsuń
  24. Chętnie gotowałabym w tkaiej kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna, klimatyczna kuchnia. Cudne mebelki, ta cegła... Robi ogromne wrażenie... Aż chce się rozwijać kulinarnie!
    Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam straszne zaległości w czytaniu, więc nie wiem o co chodzi... Mam nadzieję, że wszystko się ułoży.
    Kuchnia świetna, bukiet jak od prawdziwej florystki, a zaproszenia - ho, ho! :))
    pa

    OdpowiedzUsuń
  27. kuchnia jak z marzeń, cudowna!

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ :)

OBSERWATORZY BLOGA

LICZNIK