I znowu te goździki ...

poniedziałek, maja 27, 2013

A mam ich ostatnio dużo, bo przecież na komunię zakupiłam aż 7 pęczków :)
I chyba stały się moimi ulubionymi kwiatami ;)

No i jak to u mnie oczywiście bywa, nic nie może się zmarnować. W sobotę zabrałam się za zmianę wody, podcinanie i okazało się, że trochę łebków trzeba było poucinać i zostały liście, więc wyszło coś takiego:



Obiecałam, że pokażę urodzinową kartkę dla Alicji ... robiłam na szybkiego, właśnie w urodziny Ali, jak była w szkole, 2 dni przed komunią, na kolanie ;) ale musiała być, Asia dostała to dla Ali też musiałam zrobić :)


W sobotę moja Mama zebrała pierwszy szpinak i posadziła nowy, a że było go dużo to popakowałam do mrożenia, ale pyszności będą ... uwielbiam szpinak a Wy?



A teraz się chwalę pięknymi rzeczami, które wygrałam w Candy Pod Niebem Alaski. To było jakiś czas temu, a potem Agnieszka zamilkła z powodów osobistych, na szczęście wszystko jest w porządku :) i pokazuję Wam co do mnie przyszło. Oczywiście Aga dodała jeszcze od siebie alfabet, który bardzo przyda się do moich robótek :) Jeszcze raz ślicznie dziękuję!!! I oczywiście całą sobą podpisuję się pod cytatem :)


Dziękuję Wam ogromnie za przemiłe słowa pod ostatnim postem! 
Czytałam je z pełna łyżwą ;) 


You Might Also Like

13 komentarze

  1. widzę, że wiele się u Ciebie dzieje i to niekoniecznie w temacie z nagłówka blogowego, ale brawka za kreatywność:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałaś rewelacyjny pomysł na bukiecik z goździków.
    Kartka dla Ali jest prześliczna:) Co do szpinaku - nie przepadam - w dzieciństwie zmuszano mnie do zjadania szpinaku i uraz pozostał do dziś. Nie potrafię się przekonać do niego choć próbowałam pod wieloma postaciami.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Robię naleśniki ze szpinakiem i sosem serowym...pychota!!!
    A wygrana w candy świetna - gratuluję:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej a bukiecik śliczny. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, goździkowa panno! Karteczka, choć na kolanie, to cudna.
    A szpinaczek lubię, a jakże..., tylko moje nerki nie bardzo. ;)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  6. GRATULUJE WYGRANEJ. Masz ostatnio szczescie do wygranych ;)
    Szpinak uwielbiam.
    buziole

    OdpowiedzUsuń
  7. szpinak uwielbiam:) też posiałam zobaczymy co z tego będzie:)) kompozycja goździkowa jest rewelacyjna! a i gratuluję wygranej!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja uwielbiam goździki:))) gratulacje z wygranej! super prezenty :)))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Też uwielbiam goździki. Mój szpinak dopiero "dorasta" do zbioru :) Karteczka super. Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wygranej no i tych porcji zdrowia.....zapraszam do mnie na post o stylu country living i polecam zakupy w redecor.pl dużo nowości i promocyjnych cen. Miłego wypoczynku w wolne dni Gosia z homefocuss. Miło mi będzie gościć Cię w moim gronie obserwatorów:-)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej Kochana :) szpinak lubie pod kazda postacia. To on tak szybko rosnie? Moglam posadzic. Bukiet jest piekny. Sciskam. K.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna kartka i nie widać, że "na kolanie" robiona :-) Zajrzałam do poprzedniego posta i muszę pogratulować pięknych dekoracji komunijnych - cudny klimat stworzyłaś! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ :)

OBSERWATORZY BLOGA

LICZNIK