Goździki inaczej, dekoracje komunijne oraz wyróżnienie i wygrana :)

niedziela, maja 12, 2013

W domu malowanie na całego ... sama nie wiem czy to dobrze czy źle ... Z jednej strony się cieszę, bo szybko uda się zrobić coś co było planowane i będzie już naprawdę fajnie, ale z drugiej ... to kreuje dużo więcej stresu, że czasu braknie na te najważniejsze przygotowania.

Ale co tam, damy radę, mam taki sztab do pomocy, że hej, będzie piknie!

Dzisiaj znowu całkowicie przypadkowo udało mi się myślę stworzyć ciekawą kompozycję, zobaczcie same:


Butelka sobie stała, ostatnio wyszperałam na strychu i zamierzam użyć jako karafki na wodę z cytryną i mięta. Mam jeszcze dwie, więc na stole chyba będą stały właśnie te inne, bo są ciut niższe niż ta.

Zwykle w sobotę zabieram się za kwiaty, podlewam, podcinam końcówki w tych ciętych, zmieniam wodę. I tak też było dzisiaj. Już miałam wrzucać do pojemnika na "bio" podcięte łodygi, liście i oschłe goździki i nagle ... eureka! Przecież te pęczki listków są takie ładne prawda?

Chciałabym zrobić dekoracje komunijne wcześniej, dlatego zabrałam się za wianki i dzisiaj je skończyłam. Jeden planuję zawiesić na drzwiach, a dwa pozostałe miały wisieć nad stołem, ale uświadomiłam sobie, że przecież musiałyby być dwustronne, więc zawisną na barierce, też będzie OK (myślę ...).


Nie narobiłam się aż tak dużo, bo są to wianki ze styropianu, obleczone taśmą "pajęczynką", kwiaty, listki i kokardka są przymocowane szpilkami, dodatkowo ozdobne szpile z koralikiem.


A teraz będę się chwalić :)

Otrzymałam ostatnio wyróżnienie od Zuzy z DECU Style


 Oczywiście ja jako świeża jeszcze nadal blogerka nie bardzo wiedziałam o co w tych wyróżnieniach chodzi ;), ale Zuza mi wszystko wyjaśniła :) Dziękuję Ci jeszcze raz Moja Droga!!!

Jak zapewne wiecie tych wyróżnień jest kilka. To, które otrzymałam jest związane z "wszechstronnością", a oto zasady zabawy:

Zasady:
1. podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
2. pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu,
3. ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
4. nominować 7 blogów, które Twoim zdaniem na to zasługują,
5. poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

 No to jedziemy ;) raz kozie śmierć :D
1. nerwus ze mnie
2. jestem perfekcjonistką
3. nie czuję się pewnie jako kucharka, chociaż uważam, że nawet smacznie gotuję ;)
4. oprócz muffinek i ciasta z dynią nie upiekłam jeszcze nic innego ... ale co tam przyjdzie pora ;)
5. nie umiem dobrze pływać i ogólnie boję się wody :(
6. odkąd pamiętam zawsze miałam problemy z sadełkiem na brzuchu ...
7. kiedyś marzyłam o tym, aby pracować w modzie albo w mediach :)

A moje nominacje przyznaję wspaniałym osobom i pięknym, wszechstronnym blogom! Oczywiście trudno było zdecydować, bo naprawdę tworzycie piękne rzeczy, robicie wspaniałe zdjęcia i pięknie piszecie ... Starałam się wybrać naprawdę świetne i przede wszystkim WSZECHSTRONNE blogi:

Ostatnio Weranda organizowała konkurs Tylko Prowansja, do którego zgłosiłam swoje zdjęcie i wygrałam, co prawda miejsce 3, ale i tak jest mi miło! A zwyciężyła moja psiapsiuła Anetka z MaJuhandmade, z którą bardzo się polubiłyśmy i od początku mojej blogowej przygody czatujemy o różnych sprawach ;)

Życzę Wam udanej, pięknej niedzieli oraz miłego tygodnia. Nie wiem czy uda mi się w przyszłym tygodniu coś napisać, ale na pewno odezwę się za tydzień :)

You Might Also Like

25 komentarze

  1. Bukiet w butelce wyszedł w stylu eko! Fajnie. Wianki supeaśne, ale będzie pięknie. Malowanie w domu i to tuż przed Komunia,to na pewno stres, ale tak jak mówisz, przynajmniej będzie zrobione to, co czekało od dawna. U mnie też tak działa.
    Gratuluje wyróżnienia!
    Buziaczki
    Izuś, poprzesz u mnie akcję "Tuczymy Moje Mieszanie", jeżeli oczywiście zgadzasz się ze mną.
    Pa, pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że popieram. Już oddałam swój głos. Jeszcze tylko banerek muszę umieścić. Dziękuję za miłe słowa. One naprawdę dodają skrzydeł! Ach te remonty ... Dom jeszcze niewykończony a już się maluje ... Pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  2. Dziękuję za wyróżnienie :)))
    Powiem Ci że te wianuszki są śliczne :))) zdolna z Ciebie kobieta!
    co do pieczenia ciasta to ja do niedawna tez nie miałam do tego sumienia ale dzięki kilku prostym przepisom przekonałam się i rozkręciłam w tym temacie :)))
    fajnie z jednej strony że przyjęcie jest w domu ... tak kameralnie i na luzie ... tylko tych przygotowań tyle... ale myślę że dacie radę :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) zdolne to my wszystkie jesteśmy hehe. Z tym pieczeniem to masz racje. Trzeba się po prostu przekonać :-) A impreza w domu = kociokwik ale trzeba przeżyć. Do kościoła w niedzielę pOjdziemy na rzęsach a ja dodatkowo obolała bo ósemka sobie wybrała najlepszy moment żeby wyrastać i boli mnie cała lewa strona. Buziaki Martuś!

      Usuń
  3. Gratuluje wyroznien i dziekuje ze i mnie wybralas. Super wyszly Ci te wianuszki takie delikatne. A ktore zdjecie wysylalas na konkurs? Fajnie ze zostalas doceniona. Wiem jak to dodaje skrzydel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa juz znalazlam. Super!

      Usuń
    2. Dziękuję Kasiu! Wianki miały być inne ale wyszły takie i też mi się podobają. Z tymi wyróżnieniami to masz rację :-) Buziaki!

      Usuń
  4. Kompozycja rzeczywiście wyszła extra! Tasiemka w groszki i kaneczka w groszki:-) Swietne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam szary i grochy! Dziękuję Madziu! A ja nadal podziwiam Twoje bransoletki ... Xoxo

      Usuń
  5. Wow kochana kompozycja super :) Wianuszki słodziutkie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pikna ze hej ;-) Buziole!

      Usuń
  6. No pięknie jest!!! Ta kaneczka jest boska i bardzo ładnie to to wszystko wygląda:)
    Wianuszki bardzo delikatne i o to chodzi w tym dniu, będzie pięknie...
    Gratuluję wygranej i wyróżnienia. I bardzo dziękuję za docenienie mojego bloga. Zawsze jest to bardzo miłe jak inni Cię docenią:)))
    Buziaki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kaneczka fantastyczna i groszkowa:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo Ci dziękuję za wyróżnienie, jest mi naprawdę miło :)))
    Ja szczerze mówiąc też nie jestem ekspertem w sprawach wyróżnień, dobrze, że zamieściłaś zasady, to mi bardzo ułatwi sprawę ;))
    A kompozycja wyszła Ci super, bardzo lubię takie spokojne, stonowane i naturalne kolorki. Wianuszki urocze, dobrze, że postawiłaś na czystą biel.
    No i gratuluję Ci wygranej w konkursie fotograficznym! Super sprawa :))
    Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  9. widzę, że przygotowania idą pełna parą- na pewno będzie pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę Ci spokojnych i owocnych przygotowań...wianuszki wyszły ślicznie:) Gratuluję wyróżnienia i wygranej 3 miejsca, pozdrawiam Basia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje wygranej i wyróznienia :)
    Kaneczka w grochy piekna :) a wianuszki niezwykle subtelne, bardzo fajny pomysł :) idealne na przyjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję kochana, jak fajnie!!!!
    A ozdoby komunijne - anielskie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana, piękne te zielone pęczki, to prawda!:)
    wianki będą idealnie się wpisywać w komunijny klimat! :)
    ciekawe, jakie u Ciebie nowe zmiany będą?! :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. oj pięknie będzie na komunii!! z takim wystrojem i w takim domu!:) Gratuluję wyróznienia!:) Ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wianuszki sa wspaniłe, skromne i delikatne ale efektowne jednocześnie;)
    Pomysł z butelką genialny...super dekoracja;)
    Gratuluję wygranej i zasłużonego wyróżnienia;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne delikatne wianuszki ;-)
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Izuś- dziękuje za wyróżnienie♥ a Tobie oczywisćie gratuluje!
    przepraszam, ze z opóźnieniem, ale dobrze pamiętałaś o komuni- właśnie kończymy biały tydzień.
    Przeżyłam, choc kilka dni było męczących! ale było fajnie, pogoda dopisała ( przynajmniej częściowo- tzn nie padało!!!)
    Pomysł z goździkowymi listaki super a wianuszki po prostu cudne!
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  19. dostałam dziś linka od Kasi i... jestem zachwycona ! :) Wspaniałe pomysły i stylizacje! Zostaje fanką ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ :)

OBSERWATORZY BLOGA

LICZNIK