Zmartwychwstał Pan Alleluja! Radości nadszedł czas ...

poniedziałek, kwietnia 01, 2013

I jak tam świętowanie? U nas na całego, leniwie, rodzinnie i nawet wesoło ;)




Normalnie to bym Wam tej części kuchni nie pokazała, bo ciągle czeka na finisz, ale Kropka tak się fajnie wpasowała, że koniecznie muszę ją pochwalić ;)



Chciałam uwiecznić nasze tegoroczne jajka, bo wyszły dość ciekawie :D

Zacznę od tego, że miały być niebieskie w białe kropki takie, jak tu, ale niestety nie udało mi się nabyć barwnika, poza tym, sama nie wiedziałam jaki to barwnik, bo opisu się nie doszukałam ...

Potem Monia z Home About umieściła tutka o farbowaniu jajek metodami naturalnymi, więc od razu postanowiłam, że będą różowe w białe kropki ...

A tutaj dumnie prezentuję co nam wyszło hahahaha! Nie znając rezultatu byłam ostrożna i 10 sztuk ugotowałam w cebuli, jak co roku ;) Ale słuchajcie, jak się tak przyglądnąć to całkiem one ciekawe nawet są :D Białe kropki stały się kropkami w kolorze naturalnym skorupki, a pozostała część to nic innego jak wyżarta od octu i soli wierzchnia warstwa skorupki ... różu z buraka ja tam nie widzę ...



Koszyczki były oczywiście dwa, co roku te same. Asia ukwieciła nam przygotowania i pokazała swoje "fimery", bo najpierw oznajmiła, że nie pójdzie do święcenia, po czym kazała nam wyjąć te listki ;) ale koniec końców udało się poświęcić całość ;)



Nie byłabym sobą, no nie byłabym, muszę się do tego przyznać ... To już stało się tradycją, że jeszcze w Wielką Sobotę czy w Wigilię wieczorkiem, jak zostanie mi trochę czasu to sobie chodzę po domu i dorabiam ostatnie dekoracje, no tak już mam i tak też było tym razem.

Muszę powiedzieć, że mogę tak dzięki mojej mamie która zawsze mnie wspiera i dużą część jedzonka przygotowuje dzieląc się potem z nami! A ja mam wtedy czas, żeby coś jeszcze poszaleć ;) Poza tym mama już wie jakiego mam bzika na punkcie deco ;) i jeśli tylko upoluje coś w sklepach na ostatnią chwilę to kupuje dla mnie :) Pojawiły się więc trzy nowe jajeczka w śmiesznie zadowalającej cenie oraz kwiatuszki, które pokazałam na początku ... Dziękuję Ci Mamuś!!!



Zostałam bardzo mile zaskoczona przez szwagierkę, która na kiermaszu szkolnym kupiła dla mnie jajo w moim stylu ;) Mam nadzieję, że nie będzie się gniewać, bo oczywiście poddałam je lekkiemu tuningowi ;) Było nabite na patyczek i ozdobione różowym sizalem, a ja nadałam mu lekkości dzięki kokardce i zawiesiłam na żyłce ... Dziękuję Madziu jeszcze raz, przede wszystkim, że pomyślałaś o mnie! To bardzo, bardzo miłe :)



Nie wiem czy zauważyłyście, ale jaja są u nas wszędzie, nawet zadomowiły się w latarenkach ;)



No i wianek też sobie delikatnie ozdobiłam ;)



A na koniec prezenty od Ikea za pisankowe wyzwanie, o którym pisałam w poprzednim poście. Jak widać na pierwszym zdjęciu podstawki na jajka wykorzystałam jako dekorację ;)



A i zielono mi, zauważyłyście?

Pozdrawiam cieplutko :)

You Might Also Like

26 komentarze

  1. śliczne te Twoje dekoracje, a królisia po prostu słodka!
    A co do zdjęć, to w trakcie pisania postu, jak już je wkleisz, najeżdzasz na nie myszką i klikasz prawym przyciskiem myszy- pojawia Ci sie okienko- raczej paseczek- gdzie masz możliwosć zmienic rozmiar, położenie lub usunąć.

    całuski juz prawie poswiąteczne♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wiem, tylko nie mam pojęcia dlaczego u mnie post pokazuje się tylko w html :(, nie jestem w stanie przełączyć na inny widok i nie pojawiają mi się te opcje przy zdjęciach ... Widziałam to w opisie pomocy i jest dokładanie tak, jak piszesz, a u mnie się to nie pokazuje ... Dziękuję bardzo! No królisia jest słodka naprawdę :) Buziolki!

      Usuń
    2. ja piszesz posta to w jego jakby nagłówku po lewej stronie masz możliwosć wyboru trybu- takie dwie zakładki- : "Nowy post" i "HTML"- zmiana miedzy nimi powoduje zmianę trybu- przynajmniej ja tak mam...
      powodzenia.

      Usuń
    3. Żesz normalnie by to chudy byk .... No zadziałało! Dzięki Kochana!!! Ale wiesz co, ja widziałam te dwie opcje, ale ja strasznie logiczna baba jestem, no i to mnie gubi, bo jak mi się coś nie zgrywa z tematem kompletnie to czasami zanika przycisk "spróbuj", a to polecenie "nowy post" nijak mi nie pasowało do przełączenia we właściwy tryb. "Html" cały czas przyciskałam, bo tak przynajmniej to działało np. w aukcjach allegro, a tutaj ... no wyższa szkoła jazdy, ale najważniejsze, że zadziałało! Buźki!!!

      Usuń
    4. jak dla mnie to też bez logiki- powinno być "HTML" i "tryb textowy"...
      no to fajnie, że poszło♥

      Usuń
  2. Ale dużo pięknych jajeczek:-) Pozdrawiam wiosennie (pomimo śniegu)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu! Pozdrawiam cieplutko i zielono ;) hehe

      Usuń
  3. pięknie to wszystko wygląda- bardzo elegancko i świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj
    Cudne dekoracje!
    Króliczek -przeuroczy.
    Dziekuję za życzenia, świeta minęły w rozjazdach, a jutro już do pracy.
    pozdrawiam wiosennie na przekór aurze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie! Pozdrowionka!

      Usuń
  5. Hej!Nie jestem dawno na Bloggerze, ale wyczaiłam co i jak z tymi zdjęciami...
    Zeby powiększyć zdjęcia musisz wejść w Blogger, następnie w "posty", a w postach w "edytuj".... Tam będziesz miała możliwość wyboru formatu:małe-średnie-duże-bardzo duże-orginalny rozmiar.Oczywiście trzeba zatwierdzić po dokonaniu wyboru.Najlepiej wejdź jeszcze w "podgląd", żeby sprawdzić jak to wyszło.
    Pozdrawiam... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, hej! Dziękuję bardzo za porady, już mi się udało ;) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  6. Pięknie udekorowany domek...i te jajeczka na prawdę wyszły bardzo ciekawie!!! super wyglądają!
    czytam że juz poradziłaś sobie z powiększaniem zdjęć...jest lepiej;)
    Świąt, tego czasu nieśpiesznie spędzonego juz brak choć to dopiero kilka godzin...;(
    Udanego tygodnia Kochana, pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. jaj u Was pod dostakiem :D pięknie udekorowałaś dom :) a ja z rozpędu nawet zdjęć nie cykłam w Święta grr :)
    koszyczki śliczne :))) E. moja w kościele zaczęła krzyczeć że nie ma swojego koszyczka :D:D:D a nie miała bo nie chciała w rękę wziąć hihi taki mały łobuz :)
    :* mocno i udanego tygodnia życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  8. zielono, zielono i dobrze:)
    piękne dekoracje

    OdpowiedzUsuń
  9. Jej jak pięknie u Ciebie kochana!!!! Domek udekorowałaś cudnie!!!! Kropka fantastyczna!!!!
    Słodkich snów, ja zaraz odlecę na pewno po takich dawkach znieczulenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne ozdoby ... szkoda, że to już PO ....
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne ozdoby, szybko mineły te święta i niestety przy takiej niesprzyjającej aurze:)Miło mi, że tu trafiłam. Przy okazji zapraszam do siebie na emaliowe CANDY:)

    OdpowiedzUsuń
  12. miło u Ciebie :)
    zapraszam na konkurs :)
    http://myszowenowinki.blogspot.com/2013/04/konkurs-velvet-i-myszowe-nowinki.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne Święta były w Waszym domu! To musiał być magiczny czas!
    Pozdrawiam Cię cieplutko,
    Alicja
    P.S. A Kropka skradła mi serce:)))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie że trafiłam do Ciebie. Będę zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej, a ten królik to żywy jest :-)
    Ślicznie u Ciebie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne dekoracje Wielkanocne. U mnie też jaja wszędzie ;)
    Buziaki
    Miłego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  17. ale cudnie u Ciebie:)))))
    wspaniałe wielkanocne dekoracje i ten króliczek jaki słodziak:))))

    OdpowiedzUsuń
  18. Muy linda decoracion ,
    besitos

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ :)

OBSERWATORZY BLOGA

LICZNIK