Co ja robiłam jak mnie nie było ;)

wtorek, kwietnia 16, 2013

Czołem Dziewczyny!

Ale się zapuściłam ... 2 tygodnie mnie nie było ... zaległości mam ciągle narastające no i nijak ogarnąć się tego nie da ... Co chcę nadrobić i wejść na Wasze blogi to kolejne się pojawiają ...

Bo wiecie co Kobitki? Wy za dużo tych postów piszecie, nie nadążam za Wami normalnie, chciałabym wszędzie zaglądnąć, ale nie ma jak ... To tak na wytłumaczenie, gdyby mnie u Was nie było :)

Witam nowe osóbki ;) ogromnie się cieszę, że tyle Was już jest!

A teraz opowiem o tym, co mi w duszy grało przez ostatnie 14 dni :)

Słoiczki były w moich planach od dawna, ale jakoś nie napotykałam takich, które by się nadawały i to za przystępną cenę ... ale w sobotę takie znalazłam i od razu oczyma duszy mej zobaczyłam, jak będą wyglądały u mnie :) Cena bardzo fajna 13 zł za 3 sztuki - mój ulubiony sklep Pepco ;)


 Jak zapewne się domyślacie, naklejeczki od Retro Feelings, tak długo czekały, żeby je odpowiednio wyeksponować :) Jest tam tyle innych pięknych rzeczy, że obawiam się mojej big paki, jak w końcu zrobię kolejne zamówienie :)



Jeszcze nie podpisałam, ale tak też ładnie wyglądają ;)
Wiem, że na półkach zbyt duży ład, wszystko po 3 sztuki, no jakoś tak wyszło, ale do czasu. Generalnie moja mama jak przyjeżdża po weekendzie to się śmieje "znowu poprzestawiałaś" ;)

Pamiętacie, że u nas komunia w maju? Już za miesiąc ... Zrobiłam już 6 zaproszeń, jeszcze tylko dwa, ale ciągle coś mi wypada ... 



Są dwa rodzaje, bo największy problem był z papierem, nie udało mi się kupić tylu arkuszy.


No i trochę jestem niezadowolona, że nie udało mi się zakupić nic co by nawiązywało tematycznie, ale myślę, że nie jest to wielki problem ...


Już pisałam wcześniej, że koncepcję tych kopert załapałam od kuzynki, która pierwsza zabrała się za skrapki. Wtedy nawet by mi do głowy nie przyszło, że sama kiedyś też będę takie robić :)

A w sobotę byłyśmy z Alicją na Spotkaniu Małopolanek, o którym możecie poczytać tutaj
Kupiłyśmy też w końcu buty do komunii, te właściwe czyli na obcasiku, bo poprzednie chociaż bardzo podobały się mi, nie przypadły niestety do gustu Alicji, a to przecież Jej dzień, musi czuć się dobrze!

Asia w tym czasie razem z tatą gospodarzyła na całego w domu :)

To tyle na dzisiaj, właśnie jestem po wizycie u lekarza, antybiotyk, trza zaleczyć gada, bo tracę głos, a Ci co mnie znają to wiedzą, że dla mnie to tragedia, bo ja gaduła jestem ;)

Ściskam ciepło!


You Might Also Like

31 komentarze

  1. Zaproszenia są śliczne ... Pepco jest fantastyczne jeśli chodzi o ceny ...
    Komunia to czas dziecka - masz rację :) To Ona ma czuć się dobrze :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pepco polubiłam, ale teraz dopiero ich doceniłam, jak w sklepie, do którego wzdycham prawie codziennie przejeżdżając w drodze powrotnej z pracy, zobaczyłam ceny artykułów tych samych co w Pepco. Powiem tak: więcej w tamtym sklepie już nic nie kupię! Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  2. ależ cudne te zaproszenia!:) musisz nas koniecznie kiedyś nauczyć robić takie cuda:)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, ale ja sama dopiero się uczę, tak po prostu sobie kupiłam i robię ;) Pierwsza była ta kartka urodzinowa dla Asi :) Ściskam ciepło!

      Usuń
  3. śliczne zaproszenia! jestem pod wrazeniem, bo dla mnie skrapki to czarna magia- jakośnie załapałam bakcyla...
    a słoiczki słodkie- też lubie pepco, zwsze coś mozna fajnego wygrzebać.
    Całuski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!!! Ja uwielbiam Pepco, mają super rzeczy i naprawdę za świetną cenę! Pisałam więcej o tym w odpowiedzi LadyDi ... Buziolki!

      Usuń
  4. fajnie było się z Wami spotkać dziewczyny chociaż mało czasu na pogawędki było :))) fajny pomysł ze słoiczkami miałaś ... Twój dom uwielbiam :) ale ale Ty na następne spotkanie to musisz pokazać jak Ty takie cuda robisz... zaproszenie przepiękne !

    ozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja to głównie na ploteczki przyjechałam ;) Ależ mi miło, żesz ą ę ależ ;) A co do zaproszeń ... to pisałam już Grodzi, że przecie ja sama dopiero się uczę :) Buziaki!

      Usuń
  5. Wiem, że sie powtarzam ale Ty zawsze coś wspaniałego upolujesz...słoiczki cudne,do tego cena...super;)
    Zaproszenia są idealne!!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polowanie to moja specjalność ;) Zwię siebie Inspektor Gadżet ;) hehehe Ale na poważnie, uwielbiam szukać, poszukiwać, wypatrywać dlatego bardzo lubię sklepy typu outlet czy ciuchlandy, bo tam się można wykazać ;) Cieszę się, że zaproszenia się podobają szczególnie, że ja się dopiero tych skrapek uczę :) Pozdrówki!

      Usuń
  6. Cudnie ozdobione słoiczki:)))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam oj tam ;) takie mało a cieszy, znamy to nie? Buziole!

      Usuń
  7. Zaproszenia śliczne i nie martw się że akcentów komunijnych nie mają, bo mieć nie muszą:))) Są tak śliczne i wypracowane, że nikt tego nie zauważy. Słoiczki z naklejkami wyglądają bosko. A komunia kiedy????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewciu! Komunia 19.05, więc czym prędzej muszę te zaproszenia rozdać chociaż u nas sami najbliźsi, więc wszyscy wszystko wiedzą itd. ;) A naklejki od Ciebie czekają na tegoroczne zaprawy :) Buziolki!

      Usuń
  8. Przyznaję ,że Wasze zaproszenia są ładniejsze i w ogóle nie przeszkadza mi brak komunijnego motywu. Dziewczęco i delikatnie - tak jak lubię.
    A na gardło to ja proponuje mleko z miodem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Mleko z miodem powiadasz? Ja to w ogóle za mlekiem nie przepadam, ale u mnie wszystkie domowe sposoby nie pomogły i traciłam już głos, więc antybiotyk był konieczny co by dobić to ustrojstwo szczególnie, że nie pamiętam kiedy ostatnio brałam, więc mi to nie zaszkodzi :) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  9. Cudne zaproszenia. Bardzo podoba mi się Twoja kuchnia-słoiczki, kubki... Oj chyba też będę musiała się wybrać do Pepco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie! Oj tak Pepco jest the best, mają naprawdę tak super ceny i przepiękne rzeczy, można szperać :) Buziaki!

      Usuń
  10. Zaproszenia sa cudnej urody, deliktane, urocze:-)
    I półeczka prezentuję się pięknie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję przepięknie!!! Starałam się ;) Ściskam ciepło! ba nawet gorrrąco, dzisiaj upał jak w lecie!

      Usuń
  11. Śliczne zaproszenia, słoiczki cudne,w ogóle ten Twój blog taki ładny:)Bardzo się cieszę, że Cię poznałam, mam nadzieję, że spotkamy się w czerwcu. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wzajemnie :) No ten czerwiec taki trochę dla mnie może okazać się problematyczny, ale zobaczymy jaka data padnie ... Bardzo dziękuję, cieszę się, że się podoba :) Buziole!

      Usuń
  12. Kochana, dobrze, że jesteś! :) słoiczki świetne! :)
    ale zaproszenia skradły moje serce! są cudowne!! :)
    masz talent Kochana!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jestem, jestem ... ale Ty też ostatnio zabiegana ;) Dziękuję Ci ślicznie! Buziaki!

      Usuń
  13. Półeczka prezentuje się uroczo, piękne kolory. A zaproszenia bardzo gustowne, delikatne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Półeczka na razie jakoś "za porządna" dla mnie, coś tam trzeba nieładu wprowadzić, ale na razie nie mam koncepcji ;) Dziękuję bardzo bardzo za miłe słowa! Buziole!

      Usuń
  14. Słoiczki z naklejkami fantastyczne! A te zaproszenia, u la la - no po prostu boskie!
    Pa, Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo mi miło :) Ściskam mocno!

      Usuń
  15. No, a gdzue Ty masz maila? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm no mail pojawia się u mnie jak się kliknie na profil pełny, ale mogę dodać jeszcze na stronę izabela.kochana@gmail.com

      Usuń
  16. Przeurocze zaproszenia! Takie zdobne, a jednocześnie delikatne... Baaardzo bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ :)

OBSERWATORZY BLOGA

LICZNIK