Wiosenne dekoracje na zimę za oknem ... ;) i Wesołego Jajca ;) Happy Easter!!!

piątek, marca 29, 2013


Jak długo żyję ;) tak nie pamiętam takiej pogody na wiosnę ...

Nie wiem czy to dlatego czy z innego powodu, ale jestem od kilku dni bardzo bojowo nastawiona, wszystko mnie denerwuje :( No nic, liczę na to, że przejdzie niedługo ...

Dziewczyny! Zdrowych, Wesołych, Spokojnych i Ciepłych Świąt dla Was i Waszych Rodzin!



Moje DIY jajca już znacie z poprzedniego posta, ale tak mi się spodobały, że dorobiłam jeszcze trochę ;)



I co jeszcze słuchajcie, ostatnim rzutem na taśmę (zupełnie nie wiem jak ja mogłam przeoczyć tą informację) zgłosiłam je do "Pisankowego wyzwania" organizowanego przez Ikea Kraków i zostałam nawet wyróżniona ... chociaż jak widać po lajkach dla innych osób, moje jajca aż tak bardzo nie przypadły pozostałym uczestnikom zabawy do gustu :(





A tutaj pozostałe dekoracje ...











Jak widać powyżej hiacynty "wyłaziły" ze skrzyneczki, więc powędrowały do wazonu i świetnie się tam trzymają, a same listki w skrzyneczce są fajną bazą do dalszych aranżacji ;)



Ostatnio zachwycona Waszymi poczynaniami ogrodniczymi postanowiłam, że też spróbuję GIY, a co ... No jak widać poniżej, słaba ze mnie ogrodniczka, oj słaba. Na razie nieśmiało wygląda tylko szczypiorek, pietruszka w ostatnich dniach jakieś dwa kiełki puściła, a bazylia ma mnie gdzieś ....



Rzeżuchy to Ci u nas w tym roku dostatek, oj dostatek ;) Nawet w łazience się rozgościła ...



I moja ulubiona część kuchni (czemu ja więcej tych półek sobie nie zrobiłam, no czemu?) troszkę znowu odmieniona ;)



Wielkanocna kolekcja u Alicji



i u Asi



I salon w Wielkanocnej odsłonie :)



Udanego czasu spędzonego z Waszymi Rodzinami! Bezpiecznych podróży!

You Might Also Like

21 komentarze

  1. wiosennych i radosnych Świąt:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne dekoracje :)
    Wesołych Świąt !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, pięknie u Ciebie!!!:)
    Radosnych i pięknych Świąt dla całej rodziny!! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe będą u Was święta :D
    Dekoracje powalają!
    Buziaki
    K.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne dekoracje zrobiłaś Izuniu:))
    Spokojnych i radosnych Świąt zyczę:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne wiosenno świąteczne dekoracje. Radosnych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  7. super wyglądają te aranżacje- wesołych życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne jajca jak dla mnie i świetny baran:)
    Wesołego Alleluja:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę Wam cudnych, rodzinnych świąt!!! Ja też mam dosyć tej przeciągającej się zimy, czemu to lato nie może się tak przedłużać ;( Jak Ty ślicznie ten domek ozdobiłaś!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana przejdzie bojowe nastawienie, niechaj tylko slonko na dobre zaswieci;) pieknie u Ciebie!!!
    Wszystkiego dobrego i zdrowych radosnych Swiat!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczne deko! Rodzinka zajaczków świetna! Wesołych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Na wstępie bardzo Ci dziękuje za odwiedziny:)
    Z braku czasu nie dałam rady przejrzeć całego Twojego bloga ale po krótkiej wizycie wiem że mi się u Ciebie podoba, panuje u Ciebie klimacik który bardzo lubię.
    Piękne dekoracje na święta...takie proste i zwiewne:)
    Wesołego Alleluja:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile dekoracji i jakie piękne :) Zajączki słodkie ...
    Wesołych, Spokojnych i Szczęśliwych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  14. oj ale cudownie jest u Ciebie! wygoń bojowy nastrój i świętuj razem z rodziną!:))

    Wesołego Alleluja!!!!!!!!!

    Całusy:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdrowych i radosnych Świąt życzę!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie piękne dekoracje, zarowno kwiaty, nakrycie, wianki, zajaczki absolutnie urocze:)Wszystkeigo najlepszego życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wesołych, pogodnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo śliczne dekoracje!! W ogóle piękny blog!
    Radosnego świętowania!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne dekoracje i cieplutkie wnętrze. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne dekoracje wiosną pachnące ;)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ :)

OBSERWATORZY BLOGA

LICZNIK