Pastelove jajca i kartka urodzinowa dla Asi

niedziela, marca 24, 2013

Czołem Dziewczyny!

To zupełnie do mnie niepodobne, bo ja bardzo gadatliwa jestem, a tutaj samą mnie to dziwi ... nie wiem od czego zacząć ...

Przez ubiegły tydzień mało do Was zaglądałam, bo czas pędził, a ja ciągle coś miałam do zrobienia i ciągle tyły, to był bardzo pracowity i intensywny tydzień. W pracy zmiany, ciężkie tematy, w domu przygotowania do Świąt i przyjęcia urodzinowego Asi.

Zacznę może od małego DIY czyli tego co chyba lubimy najbardziej ;) We wcześniejszym poście chwaliłam się kolekcją jajców ;) Niestety niektóre z nich w przeróżnych kolorach tęczy, jak również ich odcieniach, niekoniecznie miłych dla oka ;) Dla przypomnienia można je zobaczyć tutaj

A że pastelove nas opanowało zewsząd i na maxa, a ja nie chciałam przepłacać na nowe dekoracje, które są z nami tylko chwilkę, wymyśliłam co by metodą "wydzieranek-wyklejanek" uspokoić kolorystycznie te najbardziej bijące po oczach ;)





Co do hiacyntów, jak się okazuje słuchajcie hiacynt hiacyntowi nierówny. Te zakupione w Netto okazały się niewypałem, liście bardzo liche, kwiaty jakieś pierzaste ... w sumie po zastanowieniu to Wielkanoc niby pierzaste Święta, ale jakoś poprzednie mi się bardziej podobały.

Jak już pisałam wcześniej na Waszych blogach nasza Asia to wiosenka, urodziła się dokładnie w pierwszy dzień kalendarzowej wiosny :) (tak jak Asia z Green Canoe ;) hehe)

No i mamcia sobie postanowiła, że skoro już coś tam potworzyłam metodą scrapbookingu, no i twardo produkcję zaproszeń na komunię po Świętach zaczynam to i kartkę urodzinową zrobię sama. Czasu jak na lekarstwo, ale nie poddałam się! We środę upiekłam muffinki, Asia z Dawidem je ozdobili, a jak Asia usnęła to zabrałam się za kartkę. Alicja spała u rodziców, bo na następny dzień miała konkurs matematyczny i musiała być w szkole wcześniej. Siedziałam do północy, ale udało się, więc dumnie się chwalę :)



Dlaczego koperta? Jak pierwszy raz zobaczyłam kopertę, którą moja kuzynka (chrzestna Ali) zrobiła dla Niej na urodziny to się w nich po prostu zakochałam i dlatego teraz będę robić same koperty, do znudzenia ;) Już mniej więcej wiecie jakie będą zaproszenia :D

Dobrze się stało, że kartkę robiłam przed zaproszeniami, bo wiem też co robię źle i czego mi jeszcze brakuje. Muszę koniecznie dokupić kwiatki, inne, o innym kształcie i jakiś dziurkacz do wycinania listków lub kwiatków.

Nad kartką pracowałam do północy, a wstałam o 5:00 rano, bo przed pracą musiałam gnać do Tesco. Chciałam koniecznie kupić Asi balerinki z FF (kupiłam tez kalosze, bo Asia pomaga babci Bożenie - razem urzędują w ogrodzie) i zrobić część zakupów. Ale słuchajcie, ja nie wiem skąd ta energia we mnie była, zima na całego, spałam 5 godzin, a tu do pracy przyjechałam na 8:15 i jeszcze tą energią mogłam się dzielić ...

Na drugi dzień było już gorzej, bo się ze szwagrem i szwagierką zasiedziałam do 1:00 (burza mózgów była, mam nadzieję, że owocna). W pracy było OK, ale wieczorem już musiałam się zdrzemnąć, bo padałam z nóg.

To wszystko na dzisiaj, w następnym poście zbiorę wszystkie dekoracje Świąteczne, będzie więcej zdjęć.

Znowu witam nowe Osóbki Łaaaaa jak się cieszę, rośnie liczba ażesz mi miło jest ;) !!!

Pozdrawiam Was cieplutko!

You Might Also Like

29 komentarze

  1. Samych serdeczności dla Asi :))) piękną kartkę zrobiłaś :))) zuch mama!!!
    ja mimo że nie pracuje śpię po 6 max 7 h na dobę z kilkoma przerwami wiadomo z jakiej przyczyny te przerwy :D:D
    ale czasem jest taki dzień że chętnie nie wstałabym w ogóle :))))
    ja kupiłam dwa hiacynty w kwiaciarni i za nim zakwitły - padły :/
    :* mocno i mam nadzieję że zobaczymy się w kwietniu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękujemy Martuś! Ale wiesz co, ja się cieszę z tej mojej pasji, bo naprawdę widzę bardzo pozytywne zmiany u siebie! No ja na to liczę, że na spotkaniu poplotkujemy hehe!!! Buziolki!

      Usuń
  2. ślicznie te jajeczka podrasowałaś!
    no i najlepszego dla Asi♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy za życzenia :) A jajca, nawet fajnie wyszły, żałuję, że nie kupiłam więcej tych zestawów papierów w Ikei, bo są naprawdę ładniutkie i cienkie, więc właśnie do takich oklejanek się nadają. Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  3. Sympatyczne jajka... A hiacynt może jeszcze rozpostrze piórka...;)Tak na marginesie, to mamy te same przyborniki do serwetek... Nie ma to jak Ikea ;)))
    Najlepszego dla solenizantki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy, dziękujemy :) Taaak Ikea króluje u nas wszystkich, nie da się ukryć, mają dużo fajnych rzeczy w przystępnej cenie :) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  4. Coś nie mogę komentarza dodać, moze teraz się uda ;(
    Jajeczka cudowne, uwielbiam takie barwy i te wzorki piękne!!!! Patent na hiacynty boski - wysokie naczynie i hiacynty będą stały ;)
    Karteczka koperta istne cudo!!!!
    Wszystkiego dobrego dla córeczki, no to urodzinki mamy z głowy do następnego roku ;)
    Buziaki i usciski!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało się :) No ja też kocham jasne kolorki, a te papiery kupiłam w Ikei dawno temu i szkoda, że ich już nie ma ... Naczynie kupiłam w Netto (mają fajne rzeczy ostatnio, kupiłam u nich wagę retro do 3 kg za całe 35 zł!). Cieszę się, że karteczka się podoba :) Dziękujemy za życzenia, ja też jeszcze raz ślę buziaczki dla Twoich dziewczynek! No te jedne z głowy, jeszcze mamy w tym roku Alicji urodziny i komunię ... Buziolki!

      Usuń
  5. Serdeczności dla córci!. Boskie pastelowe jaja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję!!! Love pastelove :D Buziaki!

      Usuń
  6. Ale piekne jaja:))) Kolorki cudne, tez mnie wzięło na pastele...
    Kartka śliczna, widać ile pracy musiałaś w nią włożyć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No my lubimy jasne kolorki prawda? Wdziałam niebieskie pisanki w białe kropki, kuszą mnie tylko był sam kurs bez opisu i nie wiem jaki to barwnik i czy woda ciepła czy jak, muszę poszukać! Cieszę się, że karteczka się podoba, teraz muszę się zabrać za zaproszenia ... Buziaczki!

      Usuń
  7. Jajka cudne! :) i koperta jaka fajna! :)mam chrapkę na scrapbooking, może kiedyś... ;)
    buziaki weekendowe :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co Kajuś, czy to scrapbooking czy nie to ja nie wiem, ja sobie tak nazywam moje poczynania, ale jestem 100% samoukiem i nie jestem pewna jak oceniłaby to profesjonalistka ... Buziole!

      Usuń
  8. piękne początki scrapków- oby tak dalej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu! No teraz zabieram się za zaproszenia na komunię, też będą koperty tylko w innych kolorkach oczywiście ;) Trzymaj kciuki! Buziaki!

      Usuń
  9. No, no kartka wyszła cudnie ...

    OdpowiedzUsuń
  10. No bo Ty jesteś tak energiczna dusza :)
    Buziaki
    K.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale zapał - super bo i efekty świetne :)
    Kartka wyszła śliczna - bardzo mi się podoba :)
    Z hiacyntami , to prawda, bywa różnie. Ostatnio trafiłam na takiego mało przyjemnego w zapachu ale kwitł, że szkoda było mi się go wcześniej pozbyć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I Ty się dziwisz, że małomówna dziś jesteś? Po takich wrażeniach? :)))
    Kartka koperta śliczna.
    Uściski:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna kartka. Wszystkiego naj, naj, naj... dla Asi.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana wspaniała dekoracja świąteczna, hiacynt w tym wazonie ze wspaniałą koronka wygląda cudnie, jajeczka pasuja idealnie...pieknie!!!
    Karteczka wyszła super, jak dla mnie prawdziwego laika w scrapach jest wręcz obłędna!!! serdeczności dla Asi;*
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne te jajeczka :-) I leżą na cudnej paterze :-) To chyba IKEA, prawda? Kartka piękna - gratuluję zdolności :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Jajca mega wypas!!!świetne.Córci dużo zdrowia i samych pięknych chwil w życiu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj, zacznę od tego że zdjęcie dziewczynek z króliczkiem jest urocze ;)
    Rzeczywiście prawdziwe wielkanocne klimaty...

    Pozdrawiam serdecznie
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  18. Iza, pisanki w takich kolorach, że nic tylko je przygarnąć ;) - śliczne!
    Myślę, że dla zrobienia takiej uroczej kartki warto było poświęcic trochę czasu - prawda?
    Pozdrawiam wiosennie Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  19. :) śliczne te Twoje jajeczka!:))) i kartka jak ładnie wyszła, masz talent:))) obiecuję, że się poprawię i częściej będę zaglądać:) buziaki i raz jeszcze Wesołych Świąt:) a jajeczka nie moje, to zdjęcia znalezione:)))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. Iza, wielu radosnych chwil na Święta Wielkanocne, serdecznych spotkań rodzinnych i smacznego jajka - Marta :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ :)

OBSERWATORZY BLOGA

LICZNIK