Prezenty Walentynkowe dla Dziewczynek :)

czwartek, lutego 14, 2013

Zastanawiam się czy gdyby nie Konkurs u Małopolanek to czy miałabym sama pomysł i motywację do tego, żeby dla moich Dziewczynek zrobić jakieś prezenty Walentynkowe. Chyba raczej nie ...


Długo się zastanawiałam. Zawieszki wydawały mi się za bardzo oczywiste, bo chyba Małopolanki już mnie poznały od tej strony ;). Dość poważnie myślałam o wianku z papilotek, ale miałam problem z oceną ile sztuk musiałabym nabyć. W końcu jednak zdecydowałam, że będą girlandy, które powieszę u Dziewczynek na lampach. Te lampy są bardzo praktyczne i dają dużo światła, a w tych pokojach to bardzo wskazane, bo są na poddaszu, ale jeśli chodzi o ich styl to zupełnie nie pasują do mnie. "M" kupił je w Niemczech, okazyjnie, w dobrej cenie i kierował się właśnie względami praktycznymi. Chciałam je więc jakoś "uprzytulnić" i w końcu wykminiłam ;)










Dziewczynkom się podobają :)

Muszę przy okazji znowu podziękować MaJu, bo dzięki Niej moje zdjęcia (mam nadzieję) będą bardziej przyjazne dla oka. No cóż Izunia się uczy, jak widać, sama jakoś do tego nie doszłam, ale Anetka doradziła programik i już wiem, jak Wy robicie te ramki i różne bajery ;)
Buziolki :)

You Might Also Like

24 komentarze

  1. przepiękna ta girlanda:))))))))) cudnie się prezentuje:) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i miło mi, że do mnie w końcu zajrzałaś ;) zapraszam częściej ;) Buziaki!

      Usuń
  2. Piękne serducha!!!
    Nic dziwnego, że się podobają!
    Buziaki,
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Chciałabym jeszcze doszyć kilka zawieszek na uchwyty do komód. Buziaki!

      Usuń
  3. są cudne:) i fajnie pasują to tych dużych lamp:))
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobają :) Włożyłam w nie wiele serca :)

      Usuń
  4. piękna dekoracja ale ja żądam!!!! pokazania całych pokoików :P

    cmokam i dużo miłości cały czas Tobie życzę

    p.s. będziesz w sobotę??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak sobie pomyślę ile w tych pokojach trzeba sprzątać, ile razy dziennie, żeby to jakoś wyglądało, to nie mam siły iść z aparatem ;)

      Usuń
  5. Śliczne!!!
    Szczęściary te Twoje córcie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewciu! Cieszę się, że i Tobie się spodobały :)

      Usuń
  6. Zdolniacha! I program do zdjęć robi swoje! Napisz mi jaki to, ja też bym się poduczyła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki dzięki Bello ;) No program wymiata, można szaleć ;)

      Usuń
  7. Brawka brawka i jeszcze raz gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję i wzajemnie ;)

      Usuń
  8. Cudowna ta girlanda:) I świetnie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Miło mi, że Tobie też się podoba :)

      Usuń
  9. Girlanda super wyszła. Ale pokaż więcej pokoju dziewczynek...te paski na ścianie mnie intrygują ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm te paski są jeszcze OK, ale to co poniżej nie jest fajne, dlatego np. pokoju Alicji nie chcę pokazywać dopóki nie zmienimy jej tapety ... Alicja ma już 9 lat i ta tapeta już nie pasuje do jej upodobań, ale jest w bardzo dobrym stanie, praktycznie nienaruszona, więc M ciągle się wymiguje.

      Usuń
  10. Prześliczna, nie dziwę sie że dziewczynki zachwycone!!!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję Justynko! Cieszę się, że i Tobie przypadła do gustu :)

      Usuń
  11. oj, przegapiałbym takie śliczne serduszka♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuję, nie przegapiłaś :) Fajnie, że Ci się podobają :)

      Usuń
  12. Na pewno się podobają, bo piękne są! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie tak śliczne jak Twoje serducha, ale miło mi, że też Ci się podobają :)

      Usuń

DZIĘKUJĘ :)

OBSERWATORZY BLOGA

LICZNIK