Mój przepiśnik :)

poniedziałek, lutego 25, 2013

Dawno mnie nie było ... ale jestem, jestem, nie zaniedbuję się ;) Zrobiłam w końcu przepiśnik dla siebie!
W sumie to Alicja mnie zmobilizowała i dobrze! Chyba łapie ode mnie bakcyla ;)
Mój przepiśnik jest nieco inny, bo właścicielka przecie inna :)


Tak sobie pomyślałam, jak już skończyłam, że szkoda trochę, że pod spodem jest ciemny, mogłam się bardziej postarać i kupić jasny ...


Ale i tak się cieszę, że już jest :) A Wy co sądzicie?


Przy okazji okleiłyśmy jeszcze puszki, które ostatnio przyniosłam do domu. Całe szczęście, że dwie, bo byłby problem ;) Puszki były spersonalizowane, w kolorach naszej firmy (pomarańcz i niebieski), a w środku pierniczki. Co roku dostajemy symboliczne gifty. Teraz oczywiście bardziej nam się podobają :) Alicja okleiła tą w kropeczki, a ja zrobiłam dla Asi drugą.


A poza tym wesoło u nas ostatnio ... nie schowałam szpilek po imprezie firmowej, no i masz, Asia się już z nimi nie rozstaje, wczoraj prawie cały dzień w nich chodziła, komicznie to wygląda :D


Powoli ale coraz bardziej ogarnia nas również świadomość, że to już niebawem :) Nasza starsza córa już przystąpi do Pierwszej Komunii ... Aż łza się w oku kręci, chyba będę płakać jak bóbr, taka "ciuła" jestem ;)


Wyobraźcie sobie jaka to była dla mnie nispodzianka kiedy Ewcia z Shabby Shop obdarowała mnie tymi oto pięknościami:



A wszystko dlatego, że w komentarzu zapytałam o naklejki na przetwory. Tak więc uważajcie co piszecie w komentarzach, bo dobrzy ludzie tak zupełnie bezinteresownie mogą Was czymś potem obdarować :) Dziękuję Ci Ewuniu jeszcze raz!!! No i oczywiście, jak już pisałam ... potrwa to z pewnością, ale słowa dotrzymam ;)

To do miłego!

You Might Also Like

28 komentarze

  1. Asia w szpilach wygląda super:D
    przepiśnik fajny wyszedł zuch dziewczyna!

    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Martusiu! No prze-komedia ;) a jak się tłukła ... Pozdrówki!

      Usuń
  2. Bardzo podoba mi się Twój przepiśnik:), a ta księżniczka w szpilach jest słodka:) Moja też już próbuje, a ma dopiero 19 miesięcy, dziewczynki chyba mają to w genach:),
    pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, małe to to, a tak się lubią przebierać, no kobitki ;) Cieszę się, że przepiśnik się spodobał :) Pozdrowionka!

      Usuń
  3. cudny jest! wyszedł bardzo fajnie i jaki grubasek z niego:) zmieści się sporo przepisów! haha i w szpilkach córeczce do twarzy:P
    uściski i dobrego dnia dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No grubasek, bo o tym to zapomniałam napisać. Te przepiśniki dlatego są z segregatorów, że można do nich wpinać przepisy drukowane z netu, a gruby, żeby na długo posłużył ;) Buziaki!

      Usuń
  4. Piękny przepiśnik Ci wyszedł - kolejny:)
    Asia w szpilkach wymiata...poza prawdziwej modelki!
    Co do naklejek to cieszę się, że sprawiłam Ci radość:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Ewuniu! No wymiata, że hej, a dla rozrywki od wczoraj upatrzyła sobie kalosze po starszej siostrze, a co ;) Buziolki!

      Usuń
  5. hahaha Asienka w szpilkach...super;)
    przepisnik wyglada genialnie, poza tym wspanialym pomyslem bylo wykorzystanie segregatora;)
    komunia? wirze ze bedzie mnostwo wzruszen!
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ten segregator to był w sumie "mus", bo ja już mam sporo podrukowane na A4, więc dużo byłoby przepisywania. Tak, zaczynamy przygotowania, teraz szukam wianka ;) Buziaczki!

      Usuń
  6. Fajny ten segregatorek!!! Dobrzy ludzie istnieją na świecie tylko nie zawsze mamy szczęście spotkać ich na swoje drodze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, cała racja. Ale życzmy sobie, żeby spotykać ich jak najwięcej!!! Pozdrówki!

      Usuń
  7. Już komunia? Czas szybko leci... Pamiętam jak ja lubiłam wkładać mamy szpilki ;)
    Przepiśnik zrobiłaś pierwsza klasa!
    Ściskam
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak leci, ja jakoś wciąż nie mogę uwierzyć ... Już mi się płakać chce, a co dopiero w ten dzień ... No widzisz, Ty masz chłopców, to w szpikach nie chodzą chyba. Miło mi, że przepiśnik się podoba :) Buziolki!

      Usuń
  8. śliczny przepiśnik!
    też mamy komunię w tym roku...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Cieszę się, że i Tobie się podoba. No proszę, to doskonale się rozumiemy ;) Buziaki!

      Usuń
  9. Słodka młoda dama. Przepaśnik wyszedł Ci cudnie. Pozdrawiam! Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, cieszę się, że przypadł do gustu ;) Buźki!

      Usuń
  10. jestem tutaj pierwszy raz trafiłam z przypadku, przejrzałam wszystkie posty i jestem zachwycona stylem domu, strasznie lubię takie ciepłe klimaty i ta biel która moim zdaniem jest piękna ! będę tutaj częstym gościem i również zapraszam do siebie http://cieplewnetrze.blogspot.com/
    pozdrawiam
    M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, chyba pierwszy raz ktoś tak ładnie napisał o moim blogu :) Bardzo dziękuję za tak motywujące słowa i pozostanie moim obserwatorem! Byłam też u Ciebie i już dodałam do mojej listy blogów ;) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  11. moja Wiki też zaczyna w mamy pantoflach narazie chodzić:)) a przepiśnik wyszedł Ci cuuudny!:) pozdrawiam serdecznie:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) te małe kobitki, Asia już zdążyła zmienić upodobania, teraz chodzi w kaloszach Alicji ;) Cieszę się, że Tobie też się podoba :) Buziaki!

      Usuń
  12. Zdjęcie córci jest urocze:)pudełka piękne

    OdpowiedzUsuń
  13. :-) szkoda, że nie mam zdjęć tych pudełek przed oklejeniem. Wtedy dopiero widać różnicę. Dziękuję Luluu ;-) Buźki

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę sie, że do mnie zajrzałaś :)
    Przepiśnik bardzo fajny, ostatnio także ozdabiałam swój http://codziennoscimarzenia.blogspot.com/2013/02/jak-ozdobic-zeszyt-na-przepisy-krok-po.html
    Super córa - ile te dzieciaki daja radości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i ja jestem cała happy, że Ty jesteś ze mną :) A Twój przepiśnik superowy!!! Tak dzieci naprawdę są zwierciadłem upływu czasu ... Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  15. Boska Asia ;)
    Pozdrawiam serdecznie!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No aparatka z Niej naprawdę :) Miło, że zajrzałaś w końcu ;P Buziaki!

      Usuń

DZIĘKUJĘ :)

OBSERWATORZY BLOGA

LICZNIK