Tkaniny oprawione w ramki :)

niedziela, stycznia 27, 2013

Na dzisiaj nie było żadnych planów wnętrzarskich, bo wiedziałam, że czasu nie będzie - obiadek (jedno z moich ulubionych zajęć ;P), rozbieranie choinki, muffinki ...

Biegając po domu, od jednego obowiązku do drugiego, nagle coś mi błysnęło i zmiana planów.

Te ramki z Ikei wszystkie znamy ;), leżały u mnie dobre kilka miesięcy ... miały zawisnąć w korytarzu na dole, mam tam wnękę, która ciągle czeka na zagospodarowanie. Planowałam dać tam nasze zdjęcia, ale jak to ze zdjęciami bywa w dzisiejszych czasach, pstrykać jest łatwo, ale z wywołaniem już gorzej. A bo wybrać trzeba, a tu tyle ujęć i nie wiadomo, na które się zdecydować, a i na komputerze czy telefonie, czy TV czy ramce cyfrowej itd. też przecież wygodnie się ogląda ... Dawniej nie było tych problemów ;) ale były inne hehehe

Ale nie o tym miałam pisać.

Zachciało mi się troszeczkę zapełnić naszą sypialnię, bo duża i ciągle mebli w niej brakuje, a i na ścianach też mało ...

Postanowiłam oprawić kawałki moich ulubionych materiałów i takie coś mi wyszło:







A tutaj w całości. Na tej ścianie kiedyś może w końcu stanie moja wymarzona toaletka ...


No to pozdrówka i miłej niedzieli :) Aż się boję poniedziałku w pracy po błogim lenistwie ...

You Might Also Like

21 komentarze

  1. Wow super pomysł. Prezentują się swietnie :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się bardzo, że Ci się podobają :)

      Usuń
  2. Świetny pomysł :)) Pięknie to wygląda :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Thank you so much for visiting my blog! You make lovely picture frame. Have a nice sunday.
    XXX
    Lucia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you Lucia! I am very happy that you like them. I invite you again ;) Cheers!

      Usuń
  4. super pomysł z tymi tkaninami- taki prosty a jak ślicznie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Wydawało mi się, że to takie dość banalne ... Bardzo mi miło, że nie tylko mi się podoba :)

      Usuń
  5. ramki wyglądaja cudnie, zwłaszcza na tej delikatnej tapetowej łączce♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dobra Kobieto :) Tak, ta tapeta przypadła mi bardzo do gustu i nawet martwiłam się, bo wtedy już były końcówki, ale udało się i jestem z niej naprawdę zadowolona :)

      Usuń
  6. Iza, ramki wyglądają obłędnie!!! :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) bardzo mi miło, że i Tobie się spodobały :)

      Usuń
  7. Fantastyczny pomysł! Najbardziej podoba mi się ta z firanką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczynam się czerwienić ... nie sądziłam, że będą się podobać tylu osobom :) Dziękuję za wizytę u mnie i za miłe słowa, zapraszam częściej, ja też już pędzę do Ciebie :)

      Usuń
  8. Świetny pomysł! I rameczki cudne, nie widziałam ich w Ikea.
    Dziękuję za adres bloga, nie mogłam Cię znaleźć!!!
    Ale już mi nie uciekniesz:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To ja w końcu Cię złapałam ;) Cieszę się, że do mnie zawitałaś :) Tak, miałam problem z tym adresem, nie pokazywał się przy moim profilu :)

      Usuń
  9. Pomysł jest super ale myśle,że fajne dopełnienie pokoju:)dziękuje za pamięć.pozdrawiam agata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo! Witam na moim skromnym pokładzie ;)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Dziękuję!!! I również bardzo się cieszę, że zechciałaś do mnie zawitać!

      Usuń
  11. Do Krakowa ode mnie jest 3 godziny więc to nie do końca okolice Krakowa (Ostrowiec Św), ale jakbyś chciała coś to mogę wysłać pocztą:)

    p.s ja tez marzę o toaletce:)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ :)

OBSERWATORZY BLOGA

LICZNIK