Wesołych Świąt !!!

niedziela, grudnia 23, 2012

Przyszła już paczuszka od Grodzi, u której wygrałam ostatnio Candy :) Ślicznie dziękuję jeszcze raz, również za małą niespodziankę ;)

A tutaj chciałam pokazać jak pięknie prezenty wpasowały się w moją półeczkę ;) Właśnie do tego pokoju nie miałam koncepcji na dekoracje Świąteczne!
Chciałam się jeszcze pochwalić, bo udało mi się zrobić mój pierwszy wianek. Pamiętacie jak wyglądał ... Dla przypomnienia jest TU A taki mi wyszedł:
Wesołych, Zdrowych, Spokojnych Świąt!!! Odpocznijcie sobie po tych wszystkich przygotowaniach ;) Buziaki Iza

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Wesołych Świąt dla Ciebie i całej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt :)))
    wianek pierwsza klasa :)
    wygranej gratuluję sama na nią czyhałam :P
    :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych Świąt i szczęścia w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowych i spokojnych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowych ,wesołych i pełnych magii Świąt Bożego Narodzenia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja takie zgapiłam od Grodzi i też mam:)świąteczne pozdrówka

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ :)

OBSERWATORZY BLOGA

LICZNIK