Udało się, potworzyłam co nieco w weekend :)

poniedziałek, grudnia 17, 2012

Zakasałam ostro rękawy w ten weekend i jestem szczęśliwa, bo udało mi się co nieco okrasić nasz domek Świątecznymi dekoracjami. Co prawda obiadu nie ugotowałam, ale jakoś daliśmy radę :)

Korzystając z okazji jeszcze tylko wtrącę WYGRAŁAM CANDY !!! u Grodzi Ależ jestem szczęśliwa :) :) :)
Jak już pisałam wcześniej w wielu komentarzach do Waszych postów, ja w tym roku postawiłam na beż, biel i srebro. Jestem zadowolona, bo kupiłam tylko srebrną taśmę, białą taśmę, aniołka, cyprysy i małe zawieszki - choineczki. Reszta to wszystko moja robota i ile radości :)
Pierwsza była choineczka - cyprysik
A potem zrobiłam jeszcze drugą ... wiem, mogłam nie ujmować tych gniazdek ;), ale robiłam szybko, żeby jeszcze światło złapać, udało się ...
Aniołek znalazł swoje miejsce i obstawę ;)
A tutaj coś co miałam w głowie od dawna ...
Ta zawieszka była złotą kulą ze złotym sznureczkiem :)
W sumie to kupiłam te zawieszki, ale sama nie wiedziałam, gdzie je powieszę ... aż tu patrzę na moje lampy w kuchni i jadalni, no są 3, a zawieszki też 3, no i zmieniłam na Święta sopelek koralikowy na choinkę :)
I kolejna ozdoba parapetu (wciąż czekam na zasłony, więc pusto w oknach i nie robię zdjęć całego okna).
Lampionik
Ozdoba barierki, która nadal nie jest skończona (nie ma poręczy)
A w kuchni co by się dopasować do moich różanych kolorków troszkę odmiennie ...
Na koniec choineczka z makaronu, którą Alicja zrobiła na spotkaniu Małopolanek, a potem ozdobiła z moją drobną pomocą ;)

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Pięknie i już bardzo świątecznie :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa :)

      Usuń
  2. bardzo fajnie! :) i czuć już "zapach" Świąt!!! :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuć, czuć, co prawda choinki jeszcze nie ma, ale miło się zrobiło. Dzisiaj po drodze do pracy zaglądnęłam na choinki i taka do nas kosztuje ok. 300 zł, w tym roku raczej będzie sztuczna ... Buziaki!

      Usuń
  3. o rany jak u Ciebie pięknie :)))

    koniecznie kochana pokaż tą kuchnie bo widzę że całkiem w moim klimacie :)

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Kobieto ;) Pokażę, pokażę tylko czekam ciągle na ten karnisz i zasłonkę. Cegły nadal nie ma, ale długo pewnie nie będzie więc zrobić zdjęcia jak zawiśnie zasłonka ;) Buziaki!

      Usuń
  4. kochana mamy prawie większość podobnych mebli:) a te w Kuchni są identyczne:) pięknie u Ciebie...i gratuluję wygranego candy:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę! To koniecznie muszę zobaczyć Twoje! Dziękuję bardzo jeszcze raz, strasznie się cieszę :) :) :) Buziaki!

      Usuń
  5. Ślicznie u Was. Cudowny wystrój, piękne lampy. Gratuluję wygranej.Pozdrawiam milutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję za miłe słowa! Pozdrówka!

      Usuń
  6. Masz taką lekkość w komponowaniu beżu z białym. Zazdroszczę.Pozdrawiam :o) Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jak ładnie to ujęłaś ;) Jak oglądam inne blogi i zdjęcia na deccorii to mi wstyd, bo dziewczyny takie piękne rzeczy tworzą, ale powtarzam sobie, że nie jest źle skoro mam tak mało czasu i coś mi tam wychodzi :) Buziaki!

      Usuń
  7. pięknie to wszystko już wygląda i świątecznie bardzo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, starałam się i radochę mam wielką. Pudła z dekoracjami jeszcze stoją a ja ciągle jeszcze mam niedosyt ;-) i pewnie jeszcze coś potworzę. Pozdrówka!

      Usuń

DZIĘKUJĘ :)

OBSERWATORZY BLOGA

LICZNIK