Pierwszy Kalendarz Adwentowy dla dziewczynek

poniedziałek, grudnia 10, 2012

W końcu udało mi się zrobić zdjęcia Kalendarza Adwentowego, który koniecznie chciałam uszyć dla moich dziewczynek! Uszyłam z tego co miałam w domu i jestem zadowolona chociaż na następny rok chciałabym mieć już dla niego miejsce przygotowane wcześniej, a w szczególności coś bardziej profesjonalnego, na czym będzie wisiał. W tym roku liczył się czas, żeby było na czas :) Jak już pisałam wcześniej był na 3go, więc nie jest tak źle ;) Dziewczynki zadowolone i to się liczy!
I jeszcze co nieco informacji odnośnie weekendu :) W sobotę uczestniczyłam w spotkaniu Małopolanek Było naprawdę fajnie! To było moje pierwsze spotkanie, Asia o dziwo była bardzo grzeczna, a Alicja bardzo zadowolona, bo wyniosła ze spotkania nowe umiejętności. Dziewczyny nauczyły nas robić cuda z papierowej wikliny, Alicja zrobiła też choinkę z makaronu. Udało nam się wykonać taki wianek z papierowej wikliny:
Mam już pomysł na niego, ale muszę zakupić farby, żeby projekt zrealizować. Zawiśnie chyba na drzwiach wejściowych od wewnątrz :) A po spotkaniu zawinęłam w końcu do Pepco, jak ja polubiłam ten sklep, wszystko poukładane kolorkami i jakie fajne ceny! Gdybym miała tak z 500 zł to od razu by poszło. Kupiłam wieszaczek i zawieszki (mam na tym punkcie fioła) oraz aniołka - całość 40 zł :)
W niedzielę byliśmy na kiermaszu na Rynku krakowskim i wypatrzyłam tam śliczne zawieszki ceramiczne w kształcie choinek:
No to chyba tyle na dzisiaj. Pozdrówka :)

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Pieknie. ale musialas sie napracowac. sliczny retro kalendarz. wianek jaki ładny i pomyslowy. serduszka piekne.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki MaJu! Na Ciebie zawsze mogę liczyć ;) No napracowałam się trochę. Myślę, że jak na pierwszy to nie jest źle A wianek tak bym już chciała skończyć, ale te farby, eh no muszę jechać do sklepu ... a tu zima sroga za oknami ...

      Usuń
  2. Fajnie tam u Ciebie w domku :) Super świąteczny klimat :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Buziaki!!!

      Usuń
  3. Tak już widziałam wcześniej, ale coś komentarza nie mogłam zostawić. Bardzo pomysłowy kalendarz a w środku same smakołyki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Myślałam, żeby na przyszły rok kupić taki "reling" kuchenny w Ikei i na tym zawiesić, oczywiście gdzie indziej, bo na tej tapecie się nie prezentuje, ale cały rok przede mną na myślenie ;) Oj tak, właśnie zobaczyłam ostatnio, że miałam w ustawieniach weryfikację obrazkową :(

      Usuń
  4. pierwszy raz słyszę o takim pośle samodzielnego szycia kalendarza - genialne :) Też kiedyś uszyje taki mojemu dziecku :) Na razie czekoladki dostarczam mu pępowiną :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kalendarz !!! :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ :)

OBSERWATORZY BLOGA

LICZNIK