Pierniczki dla Marcinka ...

wtorek, grudnia 04, 2012

Kiedy zobaczyłam posta na blogu Małopolanek, od razu wiedziałam, że koniecznie muszę pomóc. Tak bardzo chciałam coś uszyć od siebie i tak wiele dawało mi to radości! Myślałam, że może znajdę czas, żeby coś dokupić z materiałów czy ozdóbek, ale niestety nie dałam rady, więc zabrałam się za to co było w domu. Chciałabym bardzo podziękować MaJu, bo dała mi inspiracje i bardzo pomogła, dodała otuchy i zachęciła do pracy. Dzięki Wielkie MaJu!!! A moje wspaniałe Dziewczynki! Jak mi pomagały :) Alicja przede wszystkim przyczyniła się do tego, że pierniczki to i dziewczynki i chłopcy ;), bo wykopała kokardki, wybierała guziczki ... Asia ciągle tylko dopytywała się dla którego to chłopczyka i czy Ona Go zna? No cóż było miło, naprawdę. Spełniłam się dzięki tej Akcji i jestem z siebie bardzo dumna :) A tutaj jeszcze jedno przykładowe zastosowanie :) Mam nadzieję, że ktoś je kupi ... Trzymajcie kciuki!
Mój pierwszy kalendarz Adwentowy dla Dziewczynek jest gotowy od wczoraj (troszkę się spóźniłam, ale za to zaległości z trzech dni będą zjedzone w Mikołaja), ale niestety zdjęcia dopiero w weekend.

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Piękne te Twoje piernikowe ludziki i z takim wielkim sercem szyte... Brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Bello :) W kalendarz też włożyłam wiele serca, chociaż nie było łatwo ... jak to pisałaś u siebie, miałam podobnie ;) ale dałyśmy radę, to najważniejsze!

      Usuń
  2. przepiękne pierniczki:) na pewno znajdą właściciela:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No miejmy nadzieję. Dzięki piękne!!!

      Usuń
  3. Super pierniczki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło. Cieszę się, że się podobają!

      Usuń
  4. na prawdę są piękne!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Wam się podobają :) Dzięki Wielkie!

      Usuń
  5. śliczne są :) będziesz w sobotę na spotkaniu?

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Wybieram się wybieram. Na pewno je muszę przywieźć, a czy będę mogła coś zrobić (chciałam wianek z papierowej wikliny) to jeszcze się okaże, bo nie wiem czy będę miała z kim zostawić Asię ;)

      Usuń
  6. Fajne i ciekawe prace tworzysz. Podoba mi się klimat Twojego bloga więc pewnie będę do Ciebie zaglądać:) Dziękuję za udział w moim candy. Pozdrawiam i zapraszam Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak miło, że zajrzałaś! Ja też będę Cię podglądać ;-) Candy jest bardzo w moich klimatach, więc nie mogłam się oprzeć! Pozdrawiam ciepło!

      Usuń

DZIĘKUJĘ :)

OBSERWATORZY BLOGA

LICZNIK