Ciasto z dynią

piątek, listopada 02, 2012

Postanowiłam je uwiecznić, bo to nie jest takie zwykłe ciasto :) To jest pierwsze ciasto z naszego piekarnika! Tak, tak z naszego ... Zapraszam do świętowania z nami. A jest co świętować naprawdę! Na kuchnię czekałam 9 lat, bo tyle jesteśmy po ślubie. W swoim domu mieszkamy 3 lata i korzystaliśmy z kuchni "prowizorycznej". Nasza pierwsza, moja wymarzona kuchnia (urzekła też i męża i dziewczynki :) więc jest dobrze) nadal się "montuje", ale piekarnik już działa, więc upiekłam ciasto, żeby to uczcić :) Smacznego!!! Właśnie, zapomniałam dodać, że największy kawałek dla Ciebie Bello! za to, że zostałaś moją pierwszą (i mam nadzieję nie ostatnią :() Obserwatorką!!! Buziaki! Jak ja mogłam nie zauważyć! MaJu też mnie doceniła!!! Dodała mnie do swoich blogów! Dziękuję Ci MaJu prześlicznie!!! No i oczywiście następne ciasto specjalnie dla Ciebie :) :) :)

You Might Also Like

4 komentarze

  1. mniam, mniam, dziekuję:) czekam na zdjęcia tej wymarzonej kuchni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh, nie idzie to gładko, bo napotkaliśmy komplikacje (to przez moje drewniane blaty), więc trochę to jeszcze potrwa ...

      Usuń
  2. uwielbiam takie ciasta...:) czekam na zdjęcia Twoich prac:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! No nie nadaje się to jeszcze do pokazania niestety. Ale jestem cierpliwa ;-) Moje prace to za dużo powiedziane. Na razie bardziej aranżacje wnętrz i dekoracje w moim ulubionym stylu. A jakieś robótki to mam nadzieję będę mogła poczynić jak już przejdę na emeryturę ;-) bo może wtedy będę mieć czas ;-)

      Usuń

DZIĘKUJĘ :)

OBSERWATORZY BLOGA

LICZNIK