Ubranko dla starej sofy

niedziela, października 28, 2012

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać jakie piękne ubranko można stworzyć dla starej sofy czy kanapy. Ta na zdjęciu ma już co najmniej kilkanaście lat (nie pamiętam ile dokładnie). Obicie zupełnie nie pasuje do moich kolorów, więc kiedy wprowadzaliśmy się do naszego domu, chciałam koniecznie dać ją do pokoju młodszej córeczki, aby mieć wygodne miejsce do karmienia. Mama wyszperała piękny beżowy materiał na "ciuchach", potem zrobiła szablon, a ciocia uszyła :) Teraz kanapa zmieniła już miejsce trzeci raz i stoi w naszej sypialni, gdzie na razie jest jeszcze dużo miejsca. Dołożyłam nowe poduchy i wpasowała się w klimat sypialni. Oczywiście nie jest to rozwiązanie idealne, gdyż ubranko wsuwa się bokami, więc sofa sprawdza się wspaniale jako miejsce do odpoczynku, ale nie zdała rezultatu w aneksie kominkowym, gdzie dziewczynki skakały po niej podczas oglądania TV i zabaw ;) Pozdrawiam ciepło, za oknami śnieg, a ja próbuję zebrać siły, aby jutro iść do pracy. Zmogło mnie potworne przeziębienie niestety, ale świadomość tego, że niedługo będę miała swoją wymarzoną kuchnię i kolor domu z zewnątrz dodaje mi energii!!! I mały dodatek: obok na zdjęciu widać pudło - to nowe łóżko do sypialni, które cierpliwie sobie czeka na montaż, a raczej małą przeróbkę przed montażem (jest za wysokie do skosów).

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Jak zrobić szablon na ubranko dla sofy?

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna !!!! zapraszam do siebie ! :) http://homemlove.blogspot.com/2014/08/salon.html

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ :)

OBSERWATORZY BLOGA

LICZNIK